Het influencertopic #22

Allemaal naar de

55 likes

Hahahahaha ja dit moet het worden :100:

8 likes

Hij is in aanvraag

Manifesteren maar :full_moon::waning_gibbous_moon::last_quarter_moon::waning_crescent_moon::new_moon::waxing_crescent_moon::first_quarter_moon::waxing_gibbous_moon::full_moon:

44 likes

Hij had toen Jade van Dream School 2 een soort van lekker gemaakt dat ze “mogelijk” bij hem kon werken maar toen de camera’s eenmaal weg waren kwam dat er ook allemaal niet van toch? hij kwam toen al naar over tbh

7 likes

Ik wou posten ‘Krijg de manifestering’ maar net te laat dus :joy:

9 likes

Ondanks de nostalgische titel hebben we toch besloten hier een algemeen influencertopic van te maken omdat er gewoon niet meer zoveel specifieke bloggers etc. zijn. Dus hier kunnen ook de coaches besproken worden @Zemraluani.

En deze bestaat trouwens ook nog.

19 likes

End of a era.

60 likes

Het aantrekken van langer en dikker haar :dotted_line_face:

15 likes

Hahaha mogen we ook in dat LAW of Attraction topic bizarre onzin delen of liever hier?

6 likes

Wel benieuwd of ze er inmiddels uit ziet als Cousin It.

Nou @Zemraluani volgens mij was de toon daar al gezet…

5 likes

Law of attraction is per definitie bizarre onzin toch?

7 likes

Oke thanks dan ga ik m kapen :pirate_flag:

10 likes

Is dit een vroege 1 april

19 likes

Wie is ook al weer zo’n crazy moeder van een mommyblogger. Die mommyblogger is zeg maar ~28 met echt achterlijk veel kinderen? 4 of 5? En haar moeder is zo heel zweverig en ze zijn allemaal heel rijk.

Die mommyblogger is ook zo’n tintje als Michelle Bollen, echt heftig oranje.

4 likes

Die moeder weet ik even niet, maar is die mommyblogger niet Jipp Heldoorn o.i.d.?

5 likes

Hahaha ja die, Jipp Heldoorn, zij is een soort mix tussen Romy Boosma en Michelle Bollen

4 likes

Jaaaa thanks

Haar moeder was een van m’n fave zweef wappies

3 likes

Lou Niestadt bedoel je denk ik. Alleen Jipp is niet oranje en heeft minder kinderen.

Edit: laat maar dat was al gezegd :joy: linke loutje ofzo werd ze hier genoemd

11 likes

echt jammer dat zij weg is van instagram :broken_heart: wel weer een mooie zweefpost in de stijl van Cynthia’s drankmails

https://www.instagram.com/p/CUsbavlDI5T/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

4 likes

Bij heftig oranje moet ik aan die Maike denken, maar die heeft niet zo veel kinderen volgens mij.

3 likes