Het influencertopic #22

Die Noor lijkt me zo’n akelig figuur. Zoveel vriendschappen die ze had zijn niet meer en nu flikt ze haar man/gezin dit. Vind het vooral zielig voor haar dochter want die wordt straks blootgesteld aan een man met een voorkeur voor jong/tiener. Als ik Sander was zou ik de volledige voogdij eisen zolang die ransbak in de buurt is.

71 likes

Ik vind wel dat een ‘vermoeden’ van ons Yvonne nu wel een heel eigen leven gaat leiden… normaal gesproken weet ze dingen van bronnen/spionnen die dan vaak ook wel kloppen (bijvoorbeeld dat van die e-mail komt denk ik van een bron). Maar dit stukje over dat Noor verder zou willen met Thijs kondigt ze aan als ‘ik heb het vermoeden dat ze serieus met Thijs verder wil’. Is gewoon iets wat ze zelf denkt lijkt mij.

2 likes

Ze waren deze week ook ergens hand in hand gespot, dus ze zal het daarom wel denken

16 likes

Ja die foto had ze idd gepost en Noor had zelf een Tiktok gemaakt waar ze precies die outfit ergens op de dag ook aan had.

5 likes

Ik vond het al wel in vlogs vaker voelen alsof Sander Noor leuker vond dan andesom, best een rare dynamiek. Maar echt ja, ga je met Thijs… Vraag me ook af hoe dit is voor haar carriere.

14 likes

Vooral die reisvlogs van hem waren leuk, met allerlei weetjes etc.

6 likes

Ja, ze gedroeg zich altijd vrij bitcherig naar hem toe, alsof hij alleen maar irritant was en weinig te zeggen had thuis. Zo vaak zuchten, rollende ogen etc. Sad

4 likes

Monica is weer ineens samen met Amber. Zijn voor Kiana haar verjaardag in Londen. Vond dat toen zo opvallend dat Amber en Lois er ineens nooit meer waren.

5 likes

Ik heb totaal niks met Yvonne maar ik moet eerlijk toegeven, de namen die ze geeft zijn wel creatief: Queen of red flags en de gecremeerde kroket

31 likes

Die reisplanningen van Cynthia in Japan… Gewoon met minuten erbij & wat ze wil halen voor eten. Zooo strak alles gepland.

2 likes

Lekker zuur. Dit is toch duidelijk een reisdag met treintijden en een typisch Japanse treinmaaltijd die ze wilt halen voor in de trein om te eten. Je doet alsof ze heeft gepland dat ze om 09.01.45 de straat wil oversteken zodat ze om 09.03.16 een super specifieke snack kan eten.

17 likes

Moet die Thijs eigenlijk nog de bak in of is dat al weggestreept tegen voorarrest ofzo? Volgens mij woon Noor ook in een heel mooi huis dat gooi je dan allemaal weg voor een relatie met die Thijs (even naast het ergers is voor die kindjes)

Daarnaast had Thijs niet nog een relatie zelf eerst of ging die dan ook nog vreemd?

5 likes

Thijs is in hoger beroep gegaan. Wat volgens kenners redelijk onverstandig is want die schijnen momenteel zwaarder te straffen. Zou wel vermakelijk zijn als hij langer zou moeten zitten.

11 likes

Wie denk je dat dat huis bekostigt?

6 likes

Sander had toch ook een heel gezin toen Noor in the picture kwam, of heb ik dat verkeerd onthouden?

6 likes

Kom op zeg, hoe moeilijk is het om een persoonlijk gesprek aan te gaan met jouw partner? Er is ook een kind in het spel en zij kan alles later teruglezen?

Een mailtje sturen doe ik wel naar mijn baas van joe ik neem ontslag

3 likes

Wie weet hebben ze wel veel gesprekken gehad, weten wij veel

7 likes

Hahah ja snap ik wat sommige dingen betreft maar andere dingen vind ik zo geforceerd gepland, dat je dat helemaal gaat plannen & uitschrijven wat je precies gaat doen qua activiteiten over een week. Maargoed, ieder zijn stijl van reizen.

6 likes

Ben je wel eens in Japan geweest? Het is een mega gestructureerd land waar je niet alles zo maar op de bonnefooi kan doen. Een (strikte) planning is echt niet zo gek als je er zeker van wil zijn dat je bepaalde activiteiten niet mist.

12 likes

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Het influencertopic #22 (Deel 9).