Ah Rianne Meijer is bevallen, cute kindje
Queen of Jetlags schijnt te gaan scheiden van haar man om verder te gaan met Thijs Romer
Iehl waarom zou je je huwelijk beeindigen voor een kinderlokker.
Ik vind het vooral iets walgelijks hebben. Hoe hij letterlijk boven hun staat en zij schijnheilig de happy wifey loopt uit te hangen.
Wel echt sneu voor Sander, Olivia en Bibi.
Wat een gare reactie zeg. Je vindt haar niet sympathiek omdat ze veel privileges heeft? Ze is zich juist heel bewust van haar privileges, benoemt ze zelf vaak en ik heb nog nooit gemerkt dat ze zich gelijk stelt aan gemarginaliseerde groepen. Ben heel benieuwd waar dat uit blijkt volgens jou. Ik denk dat Bonnie iemand is die gevoelig en uitbundig is, zowel bij leuke dingen als vervelende dingen.
Ik snap dit om eerlijk te zijn niet zo goed. Ja ze heeft al die privileges maar volgens mij is ze daar wel bewust van en tegelijkertijd, wat doet ze er aan? Ze is juist heel dankbaar volgens mij (en zegt ook wel iets in haar boek over die privileges en dat ze zichzelf ook een prinses voelde etc).
Sorry nu kom ik over als een mega Bonnie fan en dat valt wel mee, ik vind haar wel leuk en sympathiek en ook vaak irritant, maar ik vind het ook wel gek om iemand te pakken op het feit dat ze geprivilegieerd is (en op haar eigen manier dingen misschien zwaar vindt). Ik heb het idee dat ze zich er heel bewust van is en het ook wel eens benoemd.
In het boek benoemt ze dit ook allemaal. Ze schrijft zelfs letterlijk dat ze erg geprivilegieerd is en zich daar bewust van is. Dat ze dat ook zo lastig vond aan haar burn-out en depressie, want ze heeft het letterlijk op elk vlak heel fijn eigenlijk.
Vind dit een beetje een zinloze reactie want het zijn letterlijk allemaal aannames. Zou zeggen lees het boek en herlees daarna je eigen judgemental bericht even terugā¦
Dit riekt meer naar gewoon jaloezie.
Dit is opzich wel de slagzin van Bonnie. Ze is gewoon een enorme aansteller.
Voor ons entertainment
Wowwww, echt waarom? Zielig ook voor haar gezin.
Waar heb je dit gelezen? Zie het niet op haar Insta oid
Yvonne. Ze schijnt het met een e-mail !!! Aan Sander hebben verstuurd. Uiteraard uit betrouwbare bron.
Een email??? Jeetje zeg. Kan hier echt zo niet bij met mn hoofd.
Ja Yvonne inderdaad. Betekent niet dat het waar is, maar vond het wel shocking.
Sander volgt Noor ook niet meer op Instagram melde Yvonne deze week eerder al eens.
Op haar (spon) get ready with me op Tiktok zei ze ook dat het niet geweldig met haar ging en dat er gauw meer antwoorden zullen komen.
Sander lijkt mij echt zoān sympathieke man met inhoud, en dan ingeruild worden voor zoān viespeuk. Sorry maar echt her loss.
Ik heb de boos aflevering nu pas gezien, maar wat een langdradig verhaal. Kwam er moeilijk doorheen
Ja, je hebt gelijk. Het was erg onaardig van mij en ik ben er niet trots op (ik heb de post verwijderd, excuses aan de mensen die hier een hekel aan hebben maar ik heb spijt van mijn woorden en wil de tekst gewoon weg hebben).
Ik zit zelf met een burn-out en depressie, dus ik denk dat ik mijn eigen gevoelens op Bonnie heb geprojecteerd.
Opzich weten we de context verder niet. Misschien reageert hij verder nergens op en heeft hij haar overal geblokkeerd en dan is het opzich niet gek dat bijv een advocaat dan mailt dat hij de scheidingspapieren moet komen tekenen ofzo. Maar goed als het anders is gegaan is het natuurlijk wel erg onsympathiek.
Hij volgt haar niet meer, maar nog wel noorās closet sale.