Het influencertopic #22

ik vraag me altijd af hoeveel betekenissen van namen ‘echt’ zijn hahaha, heb zo vaak het idee dat er maar een betekenis bij wordt getoverd die vrij weinig met de naam te maken heeft

27 likes

eerlijk wel jaloers op mensen met een mooie betekenis

4 likes

Is het niet zo dat ze kan zien wie er antwoordt, en dus ook of de gebruiker achter een antwoord wel heeft deelgenomen? Dat zou ook een goeie verklaring kunnen zijn waarom ze jouw (nep)antwoord niet deelt.

10 likes

Vraag me af of er nog meer One Piece kijkers zijn op het forum :eyes:

Ik vind het wel een leuke naam maar met zo’n Nederlandse achternaam zou ik het zelf niet kiezen. Maar goed het is ook niet mijn kind haha

4 likes

Het is natuurlijk iets genuanceerder dan 1 zinnetje hierboven en het zal echt niet voor iedereen even slecht zijn (sterker nog: denk dat het nog geen eens zo slecht is voor de basics, maar het is gewoon niet zo denderend als je focust op je techniek en performance), en je zal vast je houding kunnen aanpassen zodat de smith machine ok-ish is (even allerlei “ja maars” ingebouwd).

Maar eigenlijk komt het erop neer dat de smith machine je forceert om de squat in 1 bepaalde movement te doen (of dit nu past bij je lichaam of niet, terwijl je lichaam in meer richtingen dan enkel verticaal beweegt normaal gesproken). Deze geforceerde beweging zal ervoor zorgen dat je ook veel sneller een blessure kan oplopen (ik schrijf dus expres kan, het hoeft niet natuurlij). De squat is best een gevoelige oefening, waarbij als je goed en zwaar wilt squatten vorm belangrijk is (er is nogal een verschil tussen iemand met korte benen die maar 1.65 is, of iemand van 1.85 met hele lange benen) en je allerlei kleine wijzigingen doet in je techniek om je performance te optimaliseren (nadat je basistechniek in orde is). Doel van deze optimalisaties is om de vorm ideaal te maken naar je lichaam (en zo zwaar mogelijk te kunnen tillen).

Andere reden waarom ik er zelf geen fan van ben is dat bij een smith machine je helpt te balanceren, terwijl je bij de normale squat daar ook energie/kracht in stopt (misschien niet de beste reden om er geen fan van te zijn maar ik kan “zo effectief mogelijk willen sporten” niet rijmen aan een machine die een gedeelte van de oefening al voor je doet). Daarnaast helpt de smith machine in gewicht tillen: het komt vaak voor dat men veel zwaarder kan bankdrukken/squatten op een smith machine dan in de vrije vorm met slechts een barbell.

Kortom: zal allemaal niet zo slecht zijn die smith machine, maar als je serieus sterker wilt worden en efficient wilt sporten zou ik niet zo snel vor een smith machine gaan. (Dit is dus heel erg geschreven vanuit mijzelf die traint met een powerlift schema (tot voorkort met een powerlift personal trainer) om zo sterk mogelijk te worden op een zo efficient mogelijke manier. Als je gewoon traint omdat het goed voor je is en je niet perse traint om zo sterk mogelijk te worden zal dit allemaal niet zo boeiend zijn).

7 likes

12 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Beutyblogtopic XL #15

Thanks voor de hele uitleg! Ik gebruik hem wel eens om te squatten en ik herken ook wat je zegt met dat je in een bepaalde positie wordt “geduwd” en dat vind ik ook niet zo fijn voelen. Dus volgende keer ga ik hem los doen.

7 likes

Deze post zonder context met vijf wijn op lezen :crazy_face:

15 likes

Nee dat denk ik niet. Dan had ze wel een andere reactie gestuurd i.p.v. de reactie die ik nu kreeg :slightly_smiling_face:

3 likes

Nu het toch over influencers in zijn algemeenheid gaat, hebben jullie die stukjes van het interview gezien van Gaby Blaaser?

6 likes

Hahaha binnen 3 weken ook echt in die broek passen. Meid dan zit je nog volop in t kraamverband (althans dat was hier zo). Echt een goed voorbeeld geeft ze ook zeg. Maar goed wel eerder emidj verlaten vanwege haar imago.

8 likes

Ik vind het zo zonde hoe Gaby eruit ziet. Ze was echt zo mooi toen ze nog Jolé was :pensive:

12 likes

Ja ik had het ook gelezen. Ik las ook dat ze een borstvergroting wilde na haar zwangerschap omdat ze het zo mooi vond dat haar borsten nu zo groot waren geworden.

Al met al vind ik het zo zonde en zo’n onrealistisch schoonheidsideaal weergeven. En ze lijkt ook meer bezig met dat dan dat ze een kindje draagt in een gezond lijf (wat al iets heel moois is).

7 likes

Het is toch te triest dat je zo onzeker bent en zo beinvloed door social media dat dit je zorgen zijn terwijl je net een kind op de wereld gezet hebt. Vind het eigenlijk gewoon heel zielig dat mensen zo denken.

35 likes

Wat een leeg en oppervlakkig bestaan. Alles voor de likes op de gram :confused:

7 likes

Ik hoop dat als haar babytje geboren is ze beseft dat dat even haar wereld is en zich echt niet druk maakt om haar lichaam. Ik gun haar dat zo dat ze even niet met insta perfect bezig is

41 likes

Claire gaat ipv naar NY naar Barcelona verhuizen. Good for her, maar ik schrik er wel van dat ze meteen een appartement gaat KOPEN. Ze weet helemaal niet of Barca haar gaat bevallen, best een stap om dan meteen iets te kopen, lijkt me?

6 likes

Ja ik snap er ook niks van vooral omdat ze toen ze in Barcelona was vorig jaar ofzo om te kijken of het wat voor haar was ze toegaf dat het net niet was. Soms is denk ik het hebben van veel geld en veel keuzevrijheid datgene wat een mens ongelukkig kan maken.

7 likes

Ik kwam net dit stukje interview over Gaby plaatsen Gaby Blaaser: 'Na m'n bevalling neem ik nepborsten' - &C en ik zie dat het toevallig al over haar gaat :slight_smile:

Ik heb bij haar een beetje hetzelfde als bij Famke. Dat ik stiekem hoop dat het eigenlijk superslimme vrouwen zijn maar dat ze zich als ‘act’ een beetje onnozel voordoen.

6 likes

Zag van de week een video van Esther en Anne Vedder. Anne ging dus naar Barcelona, ging eten bij een restaurant waar ze had gereserveerd. Was een verkeerd tafeltje volgens haar. Had ze geklaagd bij personeel en manager, gevraagd of er een ander tafeltje was. Was niet mogelijk, zaten helemaal vol.
Vervolgens gaat ze iemand van connecting the dots contacteren of zij misschien iets kon doen. 3 keer raden, binnen 5 minuten was het regelt. Zo overdreven…

5 likes