Het influencertopic #22

Dat is wel zielig

5 likes

Ik herinner me inderdaad nog dat we het daarover hadden op het forum maar de specifieke details heb ik geen idee van. Maar vreemd dat Dylan daar ook helemaal niks vanaf weet!

4 likes

Nou ja, mijn huidige vriend weet ook maar 0,01% van mij en mijn ex haha. Het interesseert hem echt helemaal niets.

6 likes

Vrij zeker dat haar manager buiten beeld zit in die video alleen heeft Boulevard dat dus niet goed opgeschreven

6 likes

Ja ik denk ook dat het Wes is ipv Dylan idd!

3 likes

Maar dat die ex vreemdging was al wel bekend toch? Dat was toch ook de ‘publieke’ reden voor de breuk? Wel echt heeel zuur voor haar overigens. Hoe kan je zo zijn wtf.

3 likes

Volgens mij heeft Nikkie er zelf weinig over gezegd, maar had die Spaanse chick er dingen over gepost, ook foto’s van hen samen en dat Nikkie haar geblokt had.

8 likes

Nou ja hij hoeft inderdaad niet alles te weten maar de reden van de break-up met de enige ex lijkt me wel iets normaals om te delen, alleen al dat het een heel bizar verhaal is wat ik persoonlijk niet eens voor me zou kunnen houden :rofl:

7 likes

Ik kreeg een nieuwe video van Blair Fowler/Juicystar07 aanbevolen. Grappig om haar na jaren weer eens te zien. Ze wil weer old school morning & night routines uploaden, echt een OG Youtuber haha

14 likes

Je bedoelt Laura?

Blair is een nepnaam

9 likes

Ja, weet ik maar ze gebruikt nog steeds Blair :smiling_face_with_tear:

10 likes

Wajoooooo dit is echt OG!!! Memories unlocked

9 likes

Hahaha ik weet nog dat dit echt juice was 10 jaar geleden. Zij en haar zus stonden ook onder een bepaald contract waardoor ze niet in video’s van andere YouTubers mochten komen en natuurlijk alle geruchten over neuscorrecties en de beauty closet die niemand mocht zien.

Ik mist oldschool YouTube :smiling_face_with_tear:

11 likes

Reclame niet gezien maar haar dochter heet Bo.

6 likes

Dat is toch Beautynezzz (unsure over het aantal ‘z’ :crazy_face: )

Dat is niet de dochter van Debbie. Maar inderdaad een vrij melodramatische campagne.

13 likes

IK KAN NIET met die reclame :joy::joy::joy: kan mijn telefoon wel door de kamer smijten als ik haar die zin hoor zeggen. Wat een woorden kots

38 likes

Haar ouders hebben haar beroemd gemaakt toch? Die moeder deed haar YouTube kanaal toen zij 8 was ofzo. Misschien bedoelt ze dat.

9 likes

Zij zat vorig jaar in Au Pairs (influencer seizoen) dacht ik

6 likes

Ik kan me zoiets wel voorstellen, dat ze dat bedoelt, ze werd toen ze super jong was ineens een best wel grote influencer. Niet zo’n campagne waardig maar lijkt me best heftig

5 likes

Volgens mij heeft zij wel heel lang psychische klachten gehad & hulp ontvangen hiervoor. Vind de campagne ook wat dramatisch maar als je vanaf je 7 (?) influencer bent - en je ouders je managers zijn - lijkt me dat wel echt heel heftig in het constant gevoelsmatig moeten ‘leveren’ etc.

13 likes