Het influencertopic #22

Volgens mij schudt hij nee omdat zij dat waterflesje niet aanpakt
Vind die bekkies best meevallen overigens

7 likes

Hij schud gewoon nee omdat ze het flesje niet aanneemt. Vind het overigens reuze meevallen de stories. Op een gemiddeld festival heb ik erger gezien :joy:

12 likes

dansen terwijl je weet dat iemand je filmt, en dan geen enkele gene of cringe voelen. :joy:

5 likes

Jullie zijn zulke sufkutten. “Omg mensen gebruiken drugs op een festival en filmen dat ze plezier hebben.”
Ja is 10x interressanter dan de zoveelste foto van je saaie kind met je saaie man in je saaie tuin met je saaie borrelplank met goedkope meuk.

79 likes

Haahah :dart:

15 likes

Nou maar echt, waar maak je je druk om. Zolang je niet kaakschaatsend forever op het internet staat lijkt me er niks aan de hand.

5 likes

Want jij bent 65 of?

14 likes

Naja ‘in mijn tijd’ werden er elke zondag gewoon hele albums op Facebook geknald, en kreeg je een hartaanval omdat je weer in 20 foto’s was getagged đŸ«Ł

71 likes

Ik geef evenveel geen fuck om dd kinderfoto’s als de festival keta-trip.

Vooral de zin: “16 uur gedanst. Ik heb zoveel meegemaakt, dat maakt een mens in een jaar niet mee.” hilarisch :joy::joy:. Dan maak je echt weinig mee in je leven.

18 likes

Nou in de eerste jaren van mijn studie maakten we op feestjes nog foto’s met analoge camera’s (digitaal bestond wel maar als je er eentje had dan durfde je niet mee te nemen met het risico dat er bier overheen ging). En bij sommige thema feestjes ben ik blij dat ik de negatieven bezit van de gemaakte foto’s :sweat_smile:

:older_woman:

Ik heb dus ook van die briefjes met 'nabestellingen.

Anna: 12, 23, 45
Kim: 12, 16
Etc :joy:

30 likes

Ik vraag mij nu al een paar minuten af vanaf wanneer de telefoons met camera’s kwamen
 voor mijn gevoel ook al rond 2010

2 likes

Ik had er een in 2003, maar die kwaliteit was zo kut dat je makkelijk kon ontkennen dat jij het was op de foto.

26 likes

Ik vond die era dat we wazige fotos maakte op feestjes en elke foto onbewerkt zo op fb poste toch genanter.

8 likes

Ik had in 2005 voor het eerst een telefoon met camera. Daarmee kon ik ook zeer beperkt op internet.

6 likes

Op partyflock is alles tot in den treure nog terug te vinden :nerd_face:

19 likes

In mijn herinnering werden mensen vroeger vooral niet ‘anoniem’ online te kakken gezet op internet. Dus voor een gare feestfoto op Facebook was je zelf verantwoordelijk (of je vrienden, of van die feestfotografen). Maar misschien is mijn herinnering iets rooskleuriger dan de werkelijkheid.

Ik scrolde net weer langs een filmpje waarop een dansende wat oudere/dikke man op een festival te kakken wordt gezet en ik vind dat dus echt walgelijk.

12 likes

In mijn dorp waren een paar vrienden die met carnaval verkleed gingen als cameraploeg, ‘rtl zever’ noemden ze zichzelf. Zij filmden elke dag en zetten dan de ochtend daarna een filmpje op Facebook met een soort interviews afgewisseld met ‘sfeer beelden’ waar dus alleen maar dronken/kotsende/tongzoenende mensen op te zien waren. Elke carnavalsdag als je wakker werd hopen dat je ze niet getroffen had en angstvallig door dat filmpje scrollen. Ergste was als je wakker werd omdat mensen je getagd hadden in de reacties of vriendinnen je gesmst hadden.

En idd die foto’s hahaha, zo half scheel kijkend met natte vlekken op je shirt. Of ingezoomd op mensen die stonden te tongen ergens. Vreselijk :smiling_face_with_tear:

18 likes

Volgt iemand Alexandra Olesen? Zo heerlijk wat die altijd maken / eten.
Wel een bijzondere constructie, 2 zusjes, moeder en oma wonen samen.
Of is dit gebruikelijk in Korea, bijvoorbeeld omdat de mannen elders werken ofzo?

1 like

Ik krijg haar nu op mijn youtube shorts
 Heb gelijk aangemerkt als kanaal niet aanbevelen :joy:
Ik word zo geĂŻrriteerd van haar stem, niet normaal

4 likes

ik kan echt niet tegen mensen die hun ogen zo groot maken. echt een irritatie ik heb al meerdere mensen geblokkeerd op tiktok om die reden

5 likes