Het influencertopic #22

Prima, is goed. Ik vind het allemaal zo hypocriet als de neten hier :joy:

8 likes

Het was nooit een memo maar gewoon individuele forummers die je aanspraken op een kutopmerking. Als je vindt dat wat anderen niet zeggen niet door de beugel kan, staat het je vrij daar iets van te zeggen.

5 likes

Het gaat mij er niet om dat ik ben aangesproken want het was ook een kutopmerking, dat zeg ik eerlijk. Maar ik zie het wekelijks gebeuren, bij heel veel influencers, en dan gaat het niet om gelamineerde wenkbrauwen of opgespoten lippen. En het staat mensen vrij, tuurlijk. Maar ik vind het gewoon kinderachtig dat als die influencers daar wat over posten op hun story dat het iedereen hier gaat ontkennen want “zo belangrijk is ze niet”

3 likes

Maar haar story was toch ook wel heel overdreven? Alsof dit hele topic alleen maar over haar gaat en ze zegt dingen die niet waar zijn, dan mag dat toch ook wel gezegd worden?

8 likes

Omdat dat geen enkele zin heeft :joy: Die discussie is laatst ergens anders gevoerd en toen er later daadwerkelijk iemand werd aangesproken was ook niet goed. Maargoed, jullie hebben je punt gemaakt, ik heb mijn zegje gedaan. We gaan het niet eens zijn met elkaar, en dat kan.

4 likes

Aangezien het altijd irri is als dit nu in het forum ergernissen word besproken. Dit is een van mijn ergernissen. Als iemand een keer ergens op word aangesproken dan ipv er van leren of iets. Maanden (in dit geval jaren) later ineens oprakelen in een discussie die er verder niks mee te maken heeft.

8 likes

Waarom maak jij dan overal screenshots van als dat maanden/jaren later toch niet meer relevant is? :joy:

2 likes

Ik maak echt al heel lang geen screens meer hahah. Jullie sturen mij die als er iets boeiends is. Maar hier is al vet lang niks boeiends meer. Plus ik bewaar ze ook nooit. Is leuk voor in t moment als mn dm vol zit met " Wat stond daaar" maar verder

4 likes

Dit nare woorden uit het bericht zijn niet mijn/onze woorden, maar die van haar en het is allemaal feitelijk incorrect :woman_shrugging:

Er is hier volgens mij nooit iets gezegd over dat ze dom is of over haar uiterlijk, maar ja ik heb inderdaad wel eens een screenshot geplaatst van haar story waarin ze dramatisch naast de hondenmand op de grond lach (reden weet ik niet meer), maar come on dat is ook echt lachwekkend :rofl:

6 likes

Emmy (van Cynthia) is bevallen van een gezonde dochter, heel fijn voor hun :tada:

48 likes

Mijn brein de hele dag: “The toxic gossip traaaaainnnn”. Ik wil aan een kant dat dit mijn FYP verlaat, maar aan de andere kant vind ik het ook weer te mooi om te missen.

13 likes

Bonnie is een shortje kwijtgeraakt op vakantie en heeft er een 5 delige tiktokserie over gemaakt :smiling_face_with_tear:

Edit: het zijn er nu 6

23 likes

Voor de mensen die zich zorgen maken dat lellike gebreide ding is terug.

8 likes

I feel her, ik mis nog steeds het shirt dat ik ooit in een hostel heb laten liggen 12 jaar geleden :cry:

8 likes

Omg spoiiler ik moet ze nog kijken

6 likes

Zou dit gaan over die Spaanse chick??

9 likes

Ja moet wel toch? Ze heeft ook maar 1 ex zover wij weten.

Wel extreem kut zeg. Wauw je zal het maar meemaken.

3 likes

Poh Jessie J had zelfs gemanifisteerd dat ze in het manifestatie magazine kwam te staan. Dan is de cirkel pas echt rond.

12 likes

It’s about manifestation, FF biggest frustration

15 likes

Is zij een influencer nu?

9 likes