Het influencertopic #22

Crocs verdienen beter… regenboogsokken, 80s sportsokken foute geitenwollensokken.

10 likes

Hogere sokken lijkt me echt 10x erger :sweat_smile:

5 likes

Niet zo erg gecringed sinds:

22 likes

Ik denk bij die foto van Mas lik ff dat doffe laagje van het ijs af

15 likes

Dat werd het ook . Door illegale immigranten.

3 likes

Ik vind Eva altijd wel leuk om te volgen en vooral met dit kolossale gevaarte.

6 likes

let’s not

17 likes

Ik heb het gezien ja. Heb je die story die ze daarvoor plaatste ook gezien? Met die emoji van een mes en een vork? Waarschijnlijk ging ze gewoon eten en had ze een foodbaby. En misschien ook wel niet. Maar ik dacht dat we inmiddels allemaal wel geleerd hadden dat speculeren over een eventuele zwangerschap niet oke is.

11 likes

Een zwangerschapsaankondoging is er pas een als iemand zegt: ik krijg een baby.
Anders niet.

79 likes

Dan denken mensen waarschijnlijk elke dag van mij dat ik zwanger ben :joy: oepsssss

12 likes

Same mn buik is zo lekker zacht.

9 likes

Dat huis en uitzicht van Claire, wat fantastisch. Crying in ambtenarensalaris hier hoor :smiling_face_with_tear:

3 likes

Wij ambtenaren hebben het anders helemaal niet slecht in vergelijking met veel andere beroepsgroepen😄.

52 likes

Die onderste foto is gewoon beangstigend :joy::joy: ik ben haar (gelukkig) nog niet tegengekomen maar durf te wedden dat ik haar vanavond nog tegen kom

26 likes

image

8 likes

Beugel en afgevallen.

12 likes

BEGIN!!! :japanese_ogre:

8 likes

Hahahaha die Willem komt ook zo in beeld met zijn smekbek en schud ook nee van ‘film mij maar niet’
Maargoed laat ze lekker, ze filmen iedereen van de achterkant

14 likes

Ik denk dat het vooral de wenkbrauwen zijn die haar heel anders doen lijken op deze foto…

8 likes

Hahaha stuk om smekbek

10 likes