Hahah ze heeft die text wss niet zelf geschreven. Andrelon heeft altijd van die reclames met vrouwen die bijna overspannen zijn maar nu met andrelon eindelijk hun rust hebben gevonden.
Ik snap de logica van het meenemen van de shampoo in het netje niet, gaat ze nou heur haar in de sloot wassen? Maar dat had ze toch al gedaan?
oooh ik dacht al, waarom hebben ze iemand gekozen met zoân vreselijke stem
Neee ze gaat eerst lekker verfrissend zwemmen in de sloot (?) en dan staat er naast die sloot toevallig een douche, heeft zij toevallig haar shampoo en conditioner in haar tas dus besluit ze meteen maar even haar te wassen, voordat ze, magischerwijs weer helemaal opgedroogd, op de fiets naar huis stapt. Superlogisch toch
Oooooh nu wel thanks
-verwijderd door moderator-
Jezus wat heftig đ„č
Oh is verwijderd, ik wist niet dat dit niet mocht?
Wat dan?
Omdat ze naar Wildeburg waren?
Goddomme wat geil en gek zeg
Wel beetje overdreven dit
Iemand die reageerd met âHier valt het kwartje zekerâ hahahaha
Ik kan alleen maar denken aan die steentjes geplakt op je hoofd en dat je de komende weken dan met een afdruk daarvan rondloopt
Sanny en Jorg hebben zich rot gemanifesteerd en toen hadden ze ineens een halve pil in hun lijf. Zo zie je maar als je maar hard genoeg naar het universum roept dan komen al je wensen uit
Bij Lizzy las ik dat ze haar âhadden achtergelaten in een plas bloedâ en hier zegt ie ook dat âhaar hele gezicht kapotgeslagen wasâ. Klinkt echt mega heftig, dan moet ze echt onwijs toegetakeld zijn.
Vreselijk. Hoe beangstigend moet dat zijn. Wat een idioten lopen er ook rond zeg.
Bizar ik zie de laatste tijd steeds meer berichten voorbij komen van mensen die zinloos geweld hebben ervaren. Vind het zo bizar dat mensen andere mensen aanvallen om letterlijk niks.
Ja wat voor kick haal je daar dan uit he? Snap daar helemaal niks van.
eerder zo
Meestal proberen mannen dan iets te âkrijgenâ van de vrouw omdat ze het op een normale manier niet kunnen