Het influencertopic #22

Ik ken haar niet dus geen idee, maar algemeen gesproken hebben veel vrouwen in Korea door hoe kut mannen zijn en vermijden actief het huisje boompje beestje gedoe. Dus die samenwoon constructie verbaast mij verder niet.

16 likes

Oh ik heb laatst helemaal vast gezeten aan haar filmpjes, vond het zo intens zen. En ik had nog niet zo stil gestaan bij die samenleef constructie, maar het lijkt me eigenlijk best chill? Het straalt echt heel veel rust uit in de video’s vind ik. Gewoon lekker samen met moeders en oma.

3 likes

Maike Beunk die voor haar trouwerij mee doet met een winactie van Guus Meeuwis vind ik echt een beetje cringe. (1) omdat: wie wil fucking Guus Meeuwis nu op zijn/haar bruiloft en (2) ja ik weet niet, ik stoor me er gewoon aan dat ze dan zo’n filmpje maakt van haar vriend en guus daarin tagged. Vind het gewoon een beetje cringe allemaal.

9 likes

Maaar dat laatste is zeg maar de bedoeling van de winactie? Of zelf zingen maarja…

Maargoed het is dat hij al optredens heeft op mijn trouwdatum, anders had ik ook meegedaan. Lijkt me wel gezellig zo’n mini optreden van hem op je bruiloft.

6 likes

En ze is rond de 30 ofzo en dan is dit al haar 6e hond? Hoe dan

8 likes

Omdat die beesten wss maar een paar jaar leven .

30 likes

Ik snap dit ééécht niet, kíjk gewoon naar je hond, dan zie je toch dat die erop gefokt is om pijn te lijden? :rage::sob:

22 likes

Ik zou hem direct terug op de trein zetten naar huis met z’n krengedeng.

5 likes

Ik vind het echt zielig voor jaimie li, dat haar bestelling van MM is gestolen of kwijt is maar die termen als bandieten, en schurken die ze gebruikt in haar post, daar kan ik kostelijk om lachen. Alsof ze een wildwestfilm beschrijft

10 likes

Er is ook een heel forum aan haar gewijd, mag toch niet hopen dat ze ons bedoelt hè?

3 likes

Een heel forum nog wel, zozo

7 likes

Wat is MM?

6 likes

mediamarkt

4 likes

Zei ze dat in dje story? Ze heeft die alweer verwijderd haha.

3 likes

Kan me niet voorstellen dat het over dit forum gaat? Het gaat hier zo sporadisch over haar. Maar het zal wel deze zijn.

29 likes

Ongeluk gefaked? Haha dat heeft niemand ooit gezegd alleen dat ze het zo dramatisch bracht met elke dag een update van haar blauwe plekken oid. Maar ook deze overdrijving past perfect bij het beeld dat ik van haar heb

21 likes

Ze kennen nooit het verschil tussen “een heel forum” en “een heel topic”.

Maar dan alsnog is Mas de enige die ooit een heel topic aan zich gewijd heeft gekregen.

Bewijst toch maar dat Mas de grootste is, dat topic heeft ook best veel mensen toen naar Ellegirl getrokken.

71 likes

Ik heb haast het idee dat sommige influencers die aandacht proberen te krijgen als ze het forum ergens benoemen. Het zijn altijd de mensen die door 2 a 3 mensen hier benoemt worden die er een heel drama van maken.

4 likes

:sparkles:main character :sparkles:

17 likes

Ze bedoelt duidelijk dit topic, en die 3 keer dat er eens wat terecht kritische berichten over haar waren dramatiseert ze precies zoals ze dat bij alles doet.

12 likes