Heeft Cynth alweer een nieuwe dagboekmail over haar alcoholvrije leven gestuurd trouwens? Al een tijdje niet meer voorbij zien komen
Raad de influencer:
Bram
Love it dat jij gewoon aan dit raadspel meedoet
Zijn we er snel vanaf.
Aw dit is mijn favo hondenras
Na hele lange stilte heeft Zoe Sugg eindelijk weer een video geüpload, ze verwachten een tweede kindje!
Typisch dat dat dan het moment is dat je denkt: Nu ga ik een video uploaden.
Influencers en babyās.
Zij is zo tering saai
De eerste 4 minuut 30 is verplichte kijkkost voor iedereen die Zoella ook stom vind.
ik dacht ff dat je eerst William tering saai noemde, als er iemand altijd goeie sensatie veroorzaakt, is zij het wel hahaha
Hebben Aimee van der Pijl en haar vriend een pizza catering? Zie ze opeens voorbijkomen in Enzoās vlog van zijn feest.
Ik heb in de afgelopen 3 uur echt teveel youtubers gezien, wilde wat vlogs terugkijken maar ze zijn allemaal zo eindeloos lang.
Vgm haar vriend met zān broer en zij helpt af en toe
Ik wilde voor de grap āBonnieā zeggen maar laat maar weer dus
Typisch gevalletje van jezelf belangrijker maken dan je bent.
Haha deze komt hier ieder jaar weer terug, en vind hem per keer leuker heerlijke humor vooral als je zelf even in een zure bui bent.
Het viel me laatst op dat ze zo stil was op social media. En ze kwam ook niet meer voor in de stories van Alfie dus ik dacht dat het zo maar kon zijn dat die 2 uit elkaar waren.
Maar, heugelijk nieuws dus!
A lip oil for half a Glenn Close lip
Ja klopt, doet ie met zijn broertjes.
Het allerergste is dat Romy met deze post PRECIES bewijst dat ze structureel overdrijft, want:
- ze mocht echt wensen dat er een heel forum, of zelfs topic aan haar gewijd is
- niemand heeft het dag en nacht over jou
- of over die zielige hond
- niemand heeft ooit gezegd dat je je ongeluk hebt gefaket.
Ps. Als je die gore energie niet om je heen wilt, moet je hier misschien niet meer meelezenš