Het influencertopic #22

Bak je roerei 5 minuten langer dan hoort et voilà

4 likes

Klopt maar z’n vrouw is vooral een soort Doutzen Kroes de tweede, die is echt compleet gestoord en hij gaat er heel erg in mee.

6 likes

ik vind die podcast zooo kut ik zie m altijd op tiktok maar wil het account niet blokkeren want ik vind hatewatchen wel leuk. maar dan blijven die videos komen en eigenlijk haat ik het maar toch hatewatch ik en zo komt er nooit een einde aan. vind kaj zo niet grappig en irritant

10 likes

Dan vreet ie voortaan toch gewoon lekker thuis? Ik kan die gast echt gewoon niet meer luchten of zien.

15 likes

Ik vind dit ook zo opvallend bij Bram, en ook wel een factor waardoor ik soms echt geen zin heb om een vlog van hem te kijken. Er is altijd wel wat te zeiken bij hem (en 9 van de 10 keer door iets wat hij zelf heeft gedaan of in de hand gewerkt) terwijl hij super privileged is. Het valt mij ook altijd op hoe slecht hij is in plannen en vooruit denken, waardoor er dus iets gebeurt wat hij vervelend vindt en hij daarover weer gaat zeuren.

Het verbaast mij dan idd ook niet dat hij zo’n belastingschuld had opgebouwd, het verbaast me wel dat hij van zichzelf weet dat hij zo is en toch niet vanaf het begin een boekhouder in de arm heeft genomen. Zeker als je meer dan genoeg verdient om zoiets te kunnen betalen.

6 likes

Ik noem dit het verwende jongetje syndroom. En Bonnie is daarvan de vrouwelijke versie. Altijd maar klagen en zeuren over kleine dingen.

28 likes

En dat over filosoferen/analyseren…

5 likes

(zeuren over) kleine dingen boek

8 likes

Voor de liefhebber van Diana’s D is for Dazzle Leeflang Kringloopkwartier (een wedstrijd waarin je binnen korte tijd een kringloopoutfit moet samenstellen) kwam ik dit leuke Instagram-account op het spoor:

Ook hier nemen 2 mensen (ook influencers) het tegen elkaar op om binnen 10 minuten de perfecte outfit bij elkaar te rapen dat moet voldoen aan een bepaald thema.

6 likes

Pfff ben een beetje kringloop moe

5 likes

Bonnie had toch ook altijd zo’n item?

5 likes

Kringloopkwartier was van Bonnie inderdaad! Diana had ook wel zoiets maar kan me dat niet zo goed meer herinneren

3 likes

Vroeger was ze juist zo eenvoudig en blij met kleine dingen, ik vraag me dan soms af of ‘influencer zijn’ goed is voor me mentale gezondheid.
Beetje kort door de bocht, maar het zal wellicht wel meespelen.

5 likes

Klopt Diana was van de kamers en Bonnie van de outfits. Ik had het in mijn hoofd omgedraaid.

4 likes

Een verwend jongetje van bijna 40 :face_with_spiral_eyes:

5 likes

Toen hij zei dat een verliefd stelletje dat hij lelijk vindt niet erg is voor zijn gemoedstoestand dacht ik echt: wtf, eikel. En hij heeft echt bizar veel geld met dat uitgavenpatroon van ‘m.

10 likes

ik vind dat nog steeds wel bij haar eigenlijk

3 likes

Vond dat ook echt zo’n lelijke opmerking en zoveel zeggen over hem. Ook dat hij hetzelfde zei over het zien van een stel dat waarschijnlijk net ruzie had gehad waarvan de vrouw met uitgelopen mascara op haar gezicht zat en de man met een rood aangelopen gezicht.

9 likes

Huh sorry snap niet helemaal wat hier staat. Wat zei hij?

4 likes

Ja dat was echt typisch zo’n kutopmerking die hij vaak maakt. Verpakt in een soort “Ach, maar wie ben ik nou?” manier.
Dat doet hij dus constant, vernederende opmerkingen maken over mensen maar net doen alsof hij zelf echt niet zo geweldig is. Echt zo’n mean girl vibe.

2 likes