Het influencertopic #22

Hij had een monoloog (voor de tachtigste keer in 1 week) over zijn liefdesverdriet en hij zei dat hij bang was allemaal verliefde stellen op t strand tegen te komen, maar “gelukkig” waren ze allemaal lelijk en of oud, dus hij kon het wel aan.

14 likes

:eek: :eek:

Hij is zelf lelijk :mad:

9 likes

En een engerd die van “twinks” (zegt ie zelf) houdt. Als je hem met iemand ziet als stelletje gaan alle sirenes af.

9 likes

:triangular_flag_on_post: :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

3 likes

Oh en wat ik vergat is het stukje waarbij hij zei dat hij de jonge puberstelletjes die hij tegenkwam wel heel erg leuk en cute vond.
Ja sorry, het lijkt nu net of ik hem zit zwart te maken maar het ligt er allemaal zo dik bovenop bij hem.

Oud en lelijk:

Underage en cute:

En alles wat er tussen zit (letterlijk zijn generatie) is eng en confronterend,

17 likes

Ik wacht echt tot hij de volgende 18-jarige aan de haak slaat. Wat zal het worden? Melle? Jurre?

14 likes

Ik denk dat dus echt. Dat ‘ie weer op zoek gaat.

4 likes

Sowieso, al denk ik dat het van die naam niet expres was.

Doet me denken aan die ctfxc guy, die had drie keer een Allie/Ally/Alli ofzo.

6 likes

Miss even opzoeken welke naam er hip was in 2005.

20 likes

Hij werd geboren toen ik mijn eindexamen haalde, zo romantisch!!?! :heart_eyes:

6 likes

Ik vind die stories die hij nu heeft over die troye ook een beetje twijfelachtig

6 likes

Alstu

3 likes

Nice Bram 666

38 likes

Die is te oud voor m

3 likes

Troye Sivan is eind twintig ofzo, je kunt ook overal moeilijk om doen

3 likes

Hij lijkt wel jonger

3 likes

Die gast blijft me verbazen. Hoe lelijk is het van jezelf alleen al om zoiets te zeggen? Nou Bram, al die ‘lelijke’ en ‘oude’ stellen zijn vast een stuk gelukkiger dan jij, met je kut opmerkingen, lakse houding en gezeik.

5 likes

Hij praat ook iedereen naar de mond.
Weinig tot geen kritische opmerkingen of je neutraal houden als iemand onzin vertrelt.
Bij opgeklopte bull-shit verhalen gaat hij gewoon mee in het gezever ipv te luisteren.
Dus ja, hij is zeker supportive naar zijn gasten toe.

3 likes

En aan alle Alli’s een huwelijksaanzoek gedaan :grimacing:

5 likes

Vond dit ook raar. Weet jij veel wat er is gebeurd? Wie weet hebben ze net een telefoontje gehad waarin medegedeeld werd dat een bekende ziek of dood is of is die mevrouw wellicht wel geslagen?

4 likes