Hij kan zich waarschijnlijk niet eens voorstellen dat die stelletjes misschien ook wel zoiets over hem denken
Wat zijn twinks? Ik heb het al 5 keer hardop gezegd, maar ik kan er niet uitkomen.
Ik kijk de vlogs van Sofie Rozendaal en ze gaat tegenwoordig goed om met Alwin/Ghislaine maar zij zegt steeds dus; Gilaine (zonder s)?
Zo spreek je het toch ook uit?
Ah ik dacht dat je die S gewoon ook uitspreekt (vroeger een ghislaine gekend waarbij echt Ghis-laine was) maar het verschilt dus
Lijkt me meer een foutje van die ouders De S uitspreken in die naam is raar.
Beetje alsof je Siobhan als “Sjobjan” uitspreekt ofzo.
Geen idee! ff gegoogled en kwam op een random forum waar uitspraak s (of z) wel voorkomt
https://namen.startpagina.nl/forum/topic/1531924/ghislaine/?page=1
Maar bijv bij Ghislaine Maxwell wordt het ook zonder s-klank uitgesproken, weer wat geleerd
Ja ik kende ook een Ghislaine die het uitsprak als zjieslènuh…
Ligt eraan. In het Frans is het meer ‘Zhjieslène’, en wordt de s dus wel uitgesporken. Engelstalig/Amerikaans is ‘Ghieleen’ (zoals bij Maxwell)
Dat is ook geen goed voorbeeld want Siobhan kun je ook op meerdere manieren uitspreken.
Hoe dan nog meer naast Shiv-awn (zoals Roy)? Heb het echt nog nooit anders gehoord
Op zijn Nederlands spreken mensen het natuurlijk gewoon fonetisch uit (fout dus)
Ik heb het als Sjo-vawn gehoord. Maar misschien lijken de i en de o qua uitspraak wel gewoon erg op elkaar.
Shiv awn zoals roy??
Hahaha Siobhan Roy van de serie Succession
Hahahaha oh
Haha thanks. Ik davht dat het om de uitspraak ging van Bram en het dus eigenlijk een andere naam had en ik met google dus nergens zou komen, maar dan had ik het idd gewoon kunnen googlen.
Heeft iemand nog een tip voor een leuke influencer die regelmatig fashion enzo laat zien (Zara, h&m etc) ? Op insta of TikTok ofzo. Hoeft niet Nederlands te zijn maar ik zie alleen maar kleine meisjes en ben zelf 1.80 dus vind t altijd zo lastig te vergelijken.
Aimee van der Pijl (ook veel kringloop, maar ook wel fast fashion)