Het influencertopic #22

Ziet iemand wel eens choco chanou/seishiki studio op tiktok voorbij komeb? Zij heeft een eigen webshop maar ze runt deze webshop met een redelijk persoonlijke touch. Dus vaak op reacties reageren, zelf model staan etc.

Met momenten kwam ze al gespannen over, maar nu heeft ze dus best een persoonlijk stuk op TT geplaatst waarin ze aangeeft dat het niet goed gaat. En ik vind dit erg sneu om te zien, vooral omdat ik (& volgens mij andere volgers ook) dit best wel van afstand hadden zien aankomen en het haar nu toch allemaal even teveel is geworden

6 likes

Roseklerenzooi! Is wel plussize

10 likes

oh ja wat triest, zielig voor haar. ze kwam inderdaad heel gespannen over, volgens mij werkt ze echt heel hard ook

4 likes

Huh zitten Mies en Jaq nou samen naakt op de bank. In de laatste vlog? (Tussen minuut 24 en 25). Jaq zit in haar blote kont, of zie ik dat verkeerd?

3 likes

Ja echt ontzettend hard werken, ook als je die Bali vlogs zag. Naast dat ze eigenlijk een soort van continu ziek was ook veel bezig met content/productfoto’s creëren

3 likes

Haha wat overdreven, Koen en Jacqueline hebben gewoon een t shirt aan en Michelle heeft een dekentje. Wat zielig om er zo’n focus op te hebben zegt echt meer over jou. Het was takkeheet ik lig ook zo vaak half naakt op de bank dat alle kleding overprikkelend voelt. Ja hoor ze trekt hier echt mega veel aandacht mee :woozy_face:

Edit jammer dat je je bericht hebt veranderd en alsnog vind ik het heel preuts overkomen om je te verwonderen dat iemand in zijn blote reet op zijn eigen bank in huis ligt. Je ziet letterlijk niets echt zeiken om het zeiken

36 likes

Snel bel de dorpskapper! Jaq zit naakt op de bank!

37 likes

Jullie hebben in het dorp geen pastoor nodig om de sociale controle lekker hoog te houden zeg 🫠

18 likes

Sjamadriaan had een filmpje gemaakt waarin hij kritiek uit op Richard de Leth. Richard zei in dat filmpje dat de pil slecht is ivm hormonen, en dat de Daysy methode en je temperatuur meten prima alternatieven zijn.
Dit filmpje is nu van TikTok verwijderd omdat dit onder pesten zou vallen. (Nog wel te zien op de insta van sjamadriaan.)

Kan hier echt wel om janken. Ik wil niet eens bedenken hoe groot de problemen in de toekomst gaan zijn als hele generaties opgroeien met deze fucking kwakzalvers in hun telefoon.

42 likes

Pffff echt om te huilen inderdaad. Dat laatste advies ook, je kan beter geen seks hebben als je niet zwanger wil worden, goeie tip Richard :+1: Beter halen ze die videos van Richard offline.

Toevallig was dit ook in het nieuws afgelopen week: Abortusklinieken zien vaker jonge vrouwen die anticonceptie wantrouwen - Abortusklinieken zien vaker jonge vrouwen die anticonceptie wantrouwen

10 likes

:joy::joy::joy:

Ik begin zo moe te worden van mensen die a la van die mamaworden praktijken van (kwetsbare) groepen mensen misbruik proberen te maken door ze te misleiden met al deze bullshit.

12 likes

Edit: oh de post waar ik op reageerde is verwijderd, maar de strekking was dat je zelf toch ook niet helemaal goed bent als je gelooft wat een look-a-like van Rob Geus over gezondheid beweert.

Ja ik denk zelf ook vaak zo, maar ik merk dus dat een vriendin van mij van vroeger echt praktisch elke kwakzalver volgt op instagram en alles feilloos overneemt. Ze poste laatst dat ze met ‘zonnetraining’ bezig was, dat is blijkbaar iets waarbij mensen onbeschermd in de zon gaan zitten omdat dat zogenaamd super gezond zou zijn. Echt om te janken hoeveel mensen daar zonder nadenken in meegaan

9 likes

Je ziet niet persé dat ze naakt zijn. Het was mij eerlijk gezegd niet oogevallen het is dat het hier zo expliciet werd gemeld. Daarbij je ziet niks. Snap het probleem echt niet zo goed.

5 likes

Sanny heeft een interview gegeven over armoede met die Vedder zusjes. Sanny komt met het verhaal over geen geld in haar acteertijd, dat ze veel eten invroor en geld van haar ouders kreeg om eens te gaan shoppen. Erg herkenbaar verhaal; ik had ook niets toen ik wel in amsterdam woonde maar nog geen echte baan had. Een beetje mistplaatst denk ik. Start niet bijna iedere student zo? Het is wel ‘relatable’.
Dan dat verhaal van een van de Vedder-zusjes. Wat oliedom! Alle belastingbrieven wegstoppen, verstoppen voor deurwaarders die dagelijks aan de deur stonden, aanslagen van 1000 euro per keer. Iets zegt mij dat dit een verzinsel is. Als je geen inkomen hebt, ook geen toeslagen, dan krijg je toch ook niet dit soort aanslagen? Raaaar verhaal

7 likes

Je hebt de vlog niet gezien maar komt wel even je mening geven? Er is helemaal niks te zien op beeld.

20 likes

Vind het ook niet echt armoede als je ouders je gewoon af en toe spekken. Als er nood aan de man is (om te shoppen ook echt) springen die kennelijk gewoon bij, terwijl het probleem met armoede ook is dat je gewoon echt geen andere opties hebt.

89 likes

Precies daarmee kennen zij dus niet de echte stress die bij armoede hoort. Sanny probeerde carrière als actrice te maken, maar ze was gezond en jong en had dus als het moest altijd in een café/winkel of wat dan ook kunnen werken om geld te verdienen als ze écht geen eten zou hebben. Hetzelfde geldt waarschijnlijk voor die zusje Vedder.
Sanny had ook een netwerk om op terug te vallen. Ze wist dat ze nooit écht honger zou hebben of angst geen dak boven haar hoofd te hebben. Precies door die dingen kon ze een carrière als actrice ambiëren. Dus dat zij advies geeft en meepraat over financiële stress en armoede, I can’t :expressionless:

56 likes

Er zijn helemaal geen naakte mensen te zien in die vlog. Michelle ligt onder een deken die ze heeft opgetrokken tot onder haar kin en van Jacqueline zie je alleen een stukje bloot been als ze op staat (waar je hoogstens uit kunt opmaken dat ze wel een tshirt aan heeft maar geen broek terwijl ze onder die deken zit). Je ziet meer naakt van de gemiddelde vlogger die naar het strand/zwembad gaat hoor.

4 likes

Walgelijke lui. Ze hebben 1x rundergehakt moeten invriezen en ze weten zogenaamd hoe het is om te overleven. Dat mensen nog aandacht schenken al die wanstaltige types. :roll_eyes:

We moeten vedder, bye.

111 likes

Als je rijk bent hoef je niet slim te zijn.

12 likes