Het influencertopic #22

Ach ja, iedere service om niet over het avondeten na te hoeven denken is toch fantastisch?

13 likes

Ik trek het echt slecht dat Cynthia alweer (‘Maar nu echt voor misschien wel de laatste keer!!!’) haar afvalverhaal gaat delen. De vorige keer deden er bijna 900 mensen mee, wat een verdienmodel joh.

7 likes

Lijkt Soldaat van Oranje wel mijn god zeg

74 likes

Het is al meerdere keren gezegd maar ik vind het zo jammer dat het zo extreem over afvallen gaat, ze noemt het zelfs ‘afvalsessie’ of ‘afvalverhaal’. Ze weet zelf ook heel goed hoe vervelend de focus op afvallen en diëten is en toch kiest ze ervoor om deze boodschap (afvallen is beter) te herhalen. Ze verpakt het als iets ~totaal nieuws~ en zegt waarschijnlijk dat ze zich vooral gezonder voelt en het haar daarom gaat maar het is dezelfde bullshit dat dunner beter is.

10 likes

Ik volg annemerel niet meer, maar kijk toch af en toe haar posts. Ben heeeel benieuwd of ze inmiddels bevallen is! Geen story en geen recente post meer :eyes:

3 likes

Volg haar gewoon als je toch alles kijkt?

4 likes

Nee. Ik werd echt gestoord van alle baby content maar vind de hardloop content wel leuk haha. Dus ik wacht weer tot ze daar meer over gaat delen tot ik ga volgen :sweat_smile:

4 likes

Je vindt de baby content saai maar wil wel weten en speculeren of de baby er is :joy:?

45 likes

Wat doet kaj nou lollig over b&b vol liefde. Zijn vriendin js toch precies zon zweefteef.

46 likes

Ik vind het eerlijk gezegd ook best obsessief klinken allemaal. Vraag me af of het allemaal echt (vooral mentaal) gezond is.

2 likes

Wat wel heel grappig is, is dat Walter heeft gereageerd onder deze video (op de insta van Kaj)

9 likes

Omg wat zei hij.

9 likes

Bovenste account hahah

11 likes

Lotte deelt hoe je op moet passen met het delen van foto’s van je kinderen op social media. Super goed vind ik. Ben dan toch benieuwd hoe Sarah zulke berichten van haar goede vriendin leest

17 likes

Ja ik dacht precies t zelfde, zij deelt echt alles van haar kids nml. Laura brijde ook veel van haar kindje

4 likes

Haha voor die post ook een foto samen met Sarah. Zou wel bewust zijn geweest.

3 likes

Ik vind somehow die combinatie van Bram Krikke en Pieter Valley totaal niet grappig, het irriteert me zelfs gewoon. Ik vond de dingen die Bram deed voorheen best wel sterk met momenten (bv het Famke Louise filmpje toen zij verscheen bij Jinek), maar nu vind ik het eigenlijk behoorlijk matig en flauw

7 likes

Ja echt een goede post. Daarna schrijft ze ook dat een kind de gevolgen van het verschijnen op sociale media niet kan inzien en dat die dus ook geen volledige toestemming kan geven. Hoop inderdaad dat ze hier ook weleens het gesprek over aangaat met haar goede vriendin Sarah.

Al denk ik dat je nog zoveel tegen kan werpen, maar al die types die hun kinderen zoveel delen en daar geld mee verdienen zullen daar vast niet snel mee ophouden. Het levert waarschijnlijk zoveel geld op dat het hen allemaal niet uitmaakt.

7 likes

Nou denk eigenlijk zelfs dat het hele verdienmodel bij 99,9% van de mommy-influencers weg is als ze hiermee zouden stoppen. Op een sporadische hello fresh spon post na.

2 likes

Zat er al op te wachten @ 3:00.
PUNT GEMIST, MEID.

7 likes