Als rijke mensen vlees over hebben dan pleuren ze het gewoon weg.
Je ziet idd niets dus het is echt zoeken. Buiten dat, de oorspronkelijke opmerking was dat Michelle zo op de bank ligt om aandacht te zoeken. Ja dat je dat denkt en zo uitspreekt zegt echt meer over jezelf dan.
Hahahaa sanny de armoede expert⊠Hoe durft ze dit te verkondigen. Ik gun haar zo erg een heel rauw kijkje buiten haar bubbel.
Ik denk niet dat er bedoelt word dat ze gezellig mee mag kijken.
Ze komt ook buiten de bubbel! Wie herinnert zich hondenhokken schrobben en tienermoeders knuffelen op de Antillen?
En ze zegt zelfs nog letterlijk in de video dat ze het fijn vindt om thuis haar kleren uit te doen dus dat ze daarom netjes onder een dekentje ligt.
Nienke Plas seksualiseert haar EIGEN BABY VAN 0 JAAR even lekker openbaar op haar instagram.
Ik hoop echt dat zij een keer door iemand op youtube helemaal door de mangel getrokken wordt met haar geschiedenis aan zeer twijfelachtige shit.
Ik kwam hier om precies hetzelfde te posten. Wat een smerige post zeg. Wanneer denk je âdit is leuk om te postenâ?
Ik vind haar sowieso niet grappig, zij probeert heeel erg grappig te doen.
Ik snap het âgrapjeâ niet. Is het uit een serie? Een gezegde?
Ze ligt met dr benen wijd. Dat is de grap⊠zo van hou ze bij elkaar.
Holy, wat fout.
De comments liegen dr ook niet om
Ik zie het, gelukkig. Ik dacht dat het eerst weer zoân post zou worden waar iedereen het alleen maar grappig vond.
Zag er een comment tussenstaan van een of andere meid die zegt âHuh ik snap het niet, ze beweert toch alleen dat ze hoopt dat ze goed zal slapen?ââŠdie denkt dat het om dâr ogen die dicht zitten gaat. Benieuwd of Nienke het ook zo zal gaan rechtspinnen als het te heet onder dâr voeten wordt.
Nienke, alles om âgrappigâ te zijn. Walgelijk
Meid ik een fucking ninja creami gekocht door Tiktok, olieen voor in mijn haar, ben gaan mediteren, mân nagels zelf gaan doen⊠ik ben door alles en iedereen te influencen.
Hoe bevalt die ninja??
Nee en als dat wel gebeurt zou ik echt even kritisch kijken naar wie je volgt en wat er voorbij komt. Social media staat ook vol met mensen die vooral grappig/slim/kundig zijn en dat met de wereld delen. Vind dat hoekje van het internet zoveel waardevoller en leuker!
Heeeeel herkenbaar. En zelfs een van de redenen dat ik onlangs Instagram heb verwijderd. TikTok was ik al niet aan begonnen, maar kreeg op Insta natuurlijk ook al die meuk te zien.
Moet zeggen dat het echt een van de betere keuzes uit mân leven is geweest tot nu toe.
Wat een rust.
Dat is je teken om een Tiktok break te nemen. Ik vind het een leuke app maar merk ook dat ik er soms teveel onzeker/ambivalent van raak. Ligt er ook aan in welk algoritme je terecht komt. Soms beland ik onvrijwillig in een soort Joel Beukers âJE MOET DIT EN JE MOET DAT WANT ANDERSâ spiraal omdat ik 1 filmpje heb gezien. Duurt echt te lang voordat die meuk dan weer uit mn FYP is.
Ja het is geweldig mega onzinnige aankoop natuurlijk, maar echt veel plezier van.