Ik heb het ooit 1 uur gehad en zag toen in de app store waar je allemaal toegang tot geeft en meteen verwijderd. Echt niet ok die app.
Dood eng hoeveel informatie wij aan China geven op deze manier.
Ik heb het ooit 1 uur gehad en zag toen in de app store waar je allemaal toegang tot geeft en meteen verwijderd. Echt niet ok die app.
Dood eng hoeveel informatie wij aan China geven op deze manier.
Nee vast niet, maar de algemene tendens
Ja zie ik ook hoor in mān eigen omgeving. Of mensen die tegen TikTok zijn (niet vanwege privacy maar gewoon tegen de ādansjes appā) maar dan wel de hele tijd op reels zitten te scrollen
Rare opmerking.
kan er vooral niet bij dat mensen hun leven zo kunnen laten beĆÆnvloeden door een fucking app, geldt net zo goed voor insta imo
volwassen en cool zeg!
Nou ja, er is op zo veel vlakken zo veel mis met TikTok dat ik dit geen extreem rare uitspraak vind.
oh ik vind gewoon de elitaire houding die mensen vaak hebben tegenover tiktok-gebruikers echt heel naar. je bent niet beter dan anderen omdat je een app niet downloadt hoor.
Ik vind wel dat ik ietsje meer ruggengraat heb eigenlijk.
Edit: op dit vlak
Ach ik heb tiktok jij tongt met zwervers zo hebben we allemaal wel wat.
Dat is echt een halve kaassoufle verhaal
Was ook geen verhaal, ik zei ooit dat een man met wie ik gezoend had toen ik echt⦠20? was een zwerver was maar dat was niet letterlijk ofc.
Was gewoon een student haha maar het onverzorgde type, maar sindsdien denkt Soy dat het een echte zwever was
Ja wat verwacht je van jemand met tiktok. Ik kan maar een woord onthouden.
Bedoel je met laten beĆÆnvloeden met dingen kopen nav tiktok? Want dat is niet heel anders dan de Libelle en reclames op tv toch. Ja het gaat veel sneller, maar reclame is reclame en komt op hetzelfde neer.
HAHAHA ja dat wel
vind het vooral ironisch als tiktokhaters me dan opeens een insta of facebook reel opsturen
hm dat ook wel een beetje, maar vooral wat hierboven gezegd werd, je hele lifestyle om willen gooien omdat je een aantal mensen op tiktok/insta ziet verkondigen dat je zus of zo zou moeten leven
Haha ja āik heb geen TikTok, maar Instagram Reels vind ik dan wel weer leukā. Is echt exact hetzelfde. Denk dat 99% van de influencers alles dubbel plaatst.