Ik ben tegenwoordig helemaal into de kneuterige fitfluencers. Vindt het echt chill om gewoon de stories van hun dag te zien omdat ze vaak vet productief zijn en gezond leven, zonder dat het meteen volledig out of reach is. Tegelijkertijd hebben ze ook een bepaalde kneuterigheid die ze laten zien die ze wel relatable maakt, zoals wandelen in de lunchpauze, op bezoek bij oma, weekboodschappen doen etc. Ik ben eigenlijk zelf verbaasd dat ik dit zo leuk vind om te volgen maar het motiveert mij wel ofzo? En die kneuterigheid spreekt me misschien nu ook gewoon meer aan nu ik zelf een gezapige dertiger ben ![]()
Nu ben ik wel benieuwd welke fitfluencers dat zijn (in de hoop dat ik zelf ook gemotiveerd raak haha).
Haha ja ik twijfelde al om ze erbij te zetten maar dacht misschien heeft niemand hier interesse in. En ik vind het leuke normale meiden dus ik hoop dat ze hier niet teveel commentaar krijgen. Maar bijv. inshapemetfreek en loseweightwen.
Jaa shapemetfreek is zo leuk op insta, kan echt genieten van haar stories want het is zo relatable, en wendy ook voor de recepten.
Vind Mindgains_ wat dat betreft ook leuk, heel motiverend. Maar ben ook op zoek naar meer tips, alle leuke fit accounts die ik hiervoor volgde zijn tegenwoordig fulltime fitfluencer waardoor ik ze dan niet meer zo relatable en leuk vind.
Ik snap ook niet waarom mensen daar graag naar kijken. Ik vind het zelf heel saai haha
Lol, deze vrouw heeft as we speak al meer gedaan met haar dag dan dat ik een hele dag ga doen. Het is 9.30……
Ik vind er ook niks aan en alles behalve relatable haha
Huh? Ik heb het over kinderen haha. Niet over fitkechs love fitkechs
Het is nog vroeg ![]()
Zit die Haribo vlog van Bonnie te kijken, maar weet iemand wat dat “pik” nou eigenlijk betekent? Ik probeer het te googlen maar kom er niet achter ![]()
Wie gaat dat Moar Gut even uittesten?
Hier staat er fizz op, staat volgens mij op alle ‘zure’ snoepjes
Ja nu je het zegt, hier in NL ben ik ook altijd in de war met Haribo omdat ik dacht dat fizz dan een beetje schuimachtig zou zijn, en er staat bijna nooit op “sour” als het zuur is.
Ik vind Mindgains en Wendy wel echt leuk! Freek vind ik wel veel van hetzelfde, dus die op een gegeven moment weer ontvolgd.
Waar slaat tegenwoordig dat “fit check” op als influencers hun outfit willen showen
dat heette toch gewoon OOTD?
Oh fitcheck heeft facebook bereikt zie ik.
Alsof OOTD compleet logisch klinkt voor iedere pre-millennial.
Dingen veranderen he, door de tijd heen ![]()
Gewoon #wivah voor mij hoor
Haha ja ik dacht de eerste keer dat ik ergens fit check zag staan dat het om een soort before en after ging van hoe ‘fit’ iemand geworden was ![]()
zodra iets dit forum bereikt weet ik dat het niet meer cool genoeg is om te zeggen
Toch een beetje alsof je moeder een van je woorden overneemt en dat je dan denkt ja nee laat maar…