Mensen gaan helemaal los onder de foto van Nienke Plas. Terecht ook
En het er gewoon hardnekkig op laten staan, nergens op reageren.
Vraag me af serieus af of dat is omdat al die ophef (en dus comments) goed is voor het algoritme.
Ahh ik ben heel nieuwsgierig! Maar laat deze toch maar aan me voorbij gaan.
Is die nieuwe story met als tekst âen doorâ een soort van âidgafâ opmerking ofzo?
Ja, hoe meer reacties en mensen die op elkaar reageren hoe beter. Negatieve aandacht is ook aandacht zal ze wel denken. Ik vind dit ook bizar.
Echt jammer dat nieuwssites als nu.nl en AD hier niet opduiken. Alleen Yvonne heeft er wat over gezegd.
Snap ook niet dat Insta hem niet heeft verwijderd, ik neem aan dat ie heel vaak gerapporteerd is.
Wat zou je willen dat een site als ad hier over schrijft dan? Serieuze vraag
Dat het ĂŒberhaupt debiel is om je kinderen op social media te posten en helemaal als ze verdienmodellen worden, maar helemaal fucking achterlijk als je een kind sexualiseert. Zoiets
Wat is de nieuwswaarde hiervan dan?
Misschien dit filmpje eens kijken⊠Nachricht von Ella | Without Consent - YouTube
Het internet is een meer duistere plekdan je denkt
Tjezis
Ik kwam hier om precies dit filmpje te posten. Echt kippenvel zeg. Bah bah
Teeeeering die uitgaven van Bram, hij wil er graag open over zijn en dat vind ik ook tof van hem. Maar ik moet tegelijkertijd ook een beetje huilen over het feit dat hij ruim 10k kan uitgeven in een maand na zoân lastige periode met die belastingschuld. Misschien moet ik toch ook maar gaan vloggen.
Nienke woont bij ons in de buurt. Tijdens de avondvierdaagse liep ze de laatste avond mee met haar man en kind in kinderwagen. We stonden bij een rood stoplicht te wachten en I kid you not, ze ramt de kinderwagen door ons heen en zegt: mogen we er even langs met de kinderwagen. Het stoplicht stond op rood. Maar Nienke wou toch graag overstekenâŠ
Dit heeft niks met de post te maken maar wou toch even mijn frustratie kwijt.
Dat je dat in je eentje doet ok, maar met een kinderwagen?? Dan ben je daar ook verantwoordelijk voor en lijkt mij dat je dan gwn dat soort dingen niet doet, heel raar
Ja een bugaboo heeft ook gevoelens idd
Ze is ook het type, is me vroeger vaak opgevallen in vlogs, die horeca personeel behandeld alsof ze niet bestaan en/of rude naar ze is. En dat is altijd een slecht teken.