Het influencertopic #22

10k?? Dat zijn toch zowat Monica Geuze-achtige bedragen?

2 likes

Zo deed ze letterlijk. We stonden met zeker 40 man in de rij voor het rode stoplicht maar zij met baar kinderwagen moest er wel langs. Wereld draait om Nienke en niet andersom.

3 likes

Hij heeft bizar veel uit (€800 aan horeca bijv.), maar deze grote uitgave was een nieuwe camera en bijbehoren. Dat hij een tijdje geleden steeds zei dat hij zuinig moest doen en zoveel heeft geharkt is wel een beetje dubbel met zijn uitgavenpatroon.

3 likes

Als je dan ‘een beetje zuinig doet’ met dat inkomen zet het ook zoden aan de dijk, zou ik ook wel willen

7 likes

Hij nuanceert nog wel dat hij een grote horecarekening had voorgeschoten en daar dus nog bijna alles van terugkrijgt. Was iets van €300 geloof ik.

5 likes

GreenChef is van HelloFresh

28 likes

Er staan ook nog steeds hoogtepunten van N-J op Nienkes insta die ik echt vreselijk vind. Waarom hint je over seks bij je eigen kind,dat is toch misselijkmakend?

3 likes

Ach ja, iedere service om niet over het avondeten na te hoeven denken is toch fantastisch?

13 likes

Ik trek het echt slecht dat Cynthia alweer (‘Maar nu echt voor misschien wel de laatste keer!!!’) haar afvalverhaal gaat delen. De vorige keer deden er bijna 900 mensen mee, wat een verdienmodel joh.

7 likes

Lijkt Soldaat van Oranje wel mijn god zeg

74 likes

Het is al meerdere keren gezegd maar ik vind het zo jammer dat het zo extreem over afvallen gaat, ze noemt het zelfs ‘afvalsessie’ of ‘afvalverhaal’. Ze weet zelf ook heel goed hoe vervelend de focus op afvallen en diëten is en toch kiest ze ervoor om deze boodschap (afvallen is beter) te herhalen. Ze verpakt het als iets ~totaal nieuws~ en zegt waarschijnlijk dat ze zich vooral gezonder voelt en het haar daarom gaat maar het is dezelfde bullshit dat dunner beter is.

10 likes

Alles voor de euro’s. Daarbij zullen er veel mensen zijn waarbij dun zijn voorop staat voor een gelukkig leven, en daar speelt Cynthia op in met haar afval verhaal.

8 likes

Ik volg annemerel niet meer, maar kijk toch af en toe haar posts. Ben heeeel benieuwd of ze inmiddels bevallen is! Geen story en geen recente post meer :eyes:

3 likes

Volg haar gewoon als je toch alles kijkt?

4 likes

Nee. Ik werd echt gestoord van alle baby content maar vind de hardloop content wel leuk haha. Dus ik wacht weer tot ze daar meer over gaat delen tot ik ga volgen :sweat_smile:

4 likes

Je vindt de baby content saai maar wil wel weten en speculeren of de baby er is :joy:?

45 likes

Wat doet kaj nou lollig over b&b vol liefde. Zijn vriendin js toch precies zon zweefteef.

46 likes

Ik vind het eerlijk gezegd ook best obsessief klinken allemaal. Vraag me af of het allemaal echt (vooral mentaal) gezond is.

2 likes

Wat wel heel grappig is, is dat Walter heeft gereageerd onder deze video (op de insta van Kaj)

9 likes

Omg wat zei hij.

9 likes