Omg wat zei hij.
Lotte deelt hoe je op moet passen met het delen van fotoâs van je kinderen op social media. Super goed vind ik. Ben dan toch benieuwd hoe Sarah zulke berichten van haar goede vriendin leest
Ja ik dacht precies t zelfde, zij deelt echt alles van haar kids nml. Laura brijde ook veel van haar kindje
Haha voor die post ook een foto samen met Sarah. Zou wel bewust zijn geweest.
Ik vind somehow die combinatie van Bram Krikke en Pieter Valley totaal niet grappig, het irriteert me zelfs gewoon. Ik vond de dingen die Bram deed voorheen best wel sterk met momenten (bv het Famke Louise filmpje toen zij verscheen bij Jinek), maar nu vind ik het eigenlijk behoorlijk matig en flauw
Ja echt een goede post. Daarna schrijft ze ook dat een kind de gevolgen van het verschijnen op sociale media niet kan inzien en dat die dus ook geen volledige toestemming kan geven. Hoop inderdaad dat ze hier ook weleens het gesprek over aangaat met haar goede vriendin Sarah.
Al denk ik dat je nog zoveel tegen kan werpen, maar al die types die hun kinderen zoveel delen en daar geld mee verdienen zullen daar vast niet snel mee ophouden. Het levert waarschijnlijk zoveel geld op dat het hen allemaal niet uitmaakt.
Nou denk eigenlijk zelfs dat het hele verdienmodel bij 99,9% van de mommy-influencers weg is als ze hiermee zouden stoppen. Op een sporadische hello fresh spon post na.
Echt he, allemaal lul argumenten. En conclusie âDit is gewoon MIJN humorâ ja nee, dat hadden we al lang begrepen ja.
edit: Al die reacties onder die video ook joh, dag en nacht met de instagram post.
Nu zie je alleen maar âJe mag tegenwoordig ook niks meer zeggenâ volk. Dat is het verschil, op youtube krijg je vooral reacties van je fanbase en op insta krijg je veel meer comments van mensen die je niet elke video volgen.
*Seksuele opmerking niet seksistisch, dat is weer wat anders. Maar ik snap wat je bedoelt hoor, die fout wordt vaak gemaakt.
kan iemand samenvatten k gun haar geen views
Nou vooruit, omdat terugscrollen zwaar is
Nienke post een foto van haar baby (leeftijd 0) die er als een baby bij ligt (met benen open zoals letterlijk elke baby, want zo liggen babies) en zet de caption âDat belooft wat, keepemclosedâ erbij. die caption heeft ze inmiddels veranderd want het werd haar natuurlijk te heet onder de voeten, maar alsnog vind ze al de kritiek gezeik en we hebben geen humor.
Ohja nou in dat geval, ik heb de timestamp erbij gezet en het duurt ongeveer 5 minuten, dat kun je zelf wel bekijken dat ga ik niet allemaal samenvatten
Nee want dan krijgt Nienke weer extra views! Ik ga niet kijken maar snap dat jij er geen zin in hebt
Het is ook niet relevant, ze wuift gewoon alle kritiek weg met domme argumenten zoals de meeste influencers doen. Wij zijn zeikerds, zij heeft gelijk.
Overigens is het probleem wel heel relevant en ik merk dat er steeds meer opstand over komt, vooral na die hele Colleen Ballinger saga valt het me steeds meer op hoeveel influencers kinderen gebruiken voor hun eigen gewin en ik denk dat het âin generalâ ook steeds meer op gaat vallen.
Kalvijn die doodleuk een nummer dropt (met een kind die niet eens familie van is van hem) en daar views mee pakt . Het is zooo makkelijk, gebruik een kind en je krijgt views.
Hahaha nienke plas is nog steeds super passief agressief in haar stories en laatste post. Rustagg
ja dat bedoel ik inderdaad en ik wil haar dus geen extra views geven. daarom vroeg ik of iemand die het heeft gekeken zin heeft om samen te vatten wat ze zegt @Hejira