Het influencertopic #22

Ze noemt het ook humor terwijl het gewoon echt niet grappig is

5 likes

Ik heb net mn rondje insta gehad en ren hier naartoe met mn bak popcorn maar nog geen een reactie op dat miss L de verwachte pt cursus aan het volgen is :popcorn::joy:

1 like

Wie is mis l

6 likes

Lippie

Grappig ook dat ze dingen van Lotte van Eijk deelt. Ironisch

4 likes

Welke lotte?

6 likes

Voorheen loves beauty, nu liefs Lotte

9 likes

Hoezo is dat gek?

5 likes

Omdat Lotte nooit van die dingen over afvallen en diƫten zou delen of supporten en lip zit de laatste tijd wel een beetje in een tunnelvisie omtrent dat diƫten

7 likes

Waar deelt ze dit dan?

5 likes

Zo ja, ik volg Cynthia al een tijdje niet meer zag wel dat ze erg bezig is met gezond zijn en sporten. Ik kan wel achter filmpjes van Lotte staan ondanks dat ik zelf een healthy lifestyle heb vandaar dat ik dacht dat die 2 dingen prima samen kunnen. Niet wetend dat ze zelf dieeten erg promoot

1 like

Ja tuurlijk kan het opzich wel samen. Maar als jij als influencer de filmpjes van Lotte bekijkt en ze deelt dus er blijkbaar achterstaat vind ik het wel dubbel als je vervolgens vrolijk verdergaat met geld verdienen door een afvalcursus te verkopen aan vaak jonge en kwetsbare meiden/vrouwen

28 likes

Gister in haar stories op insta

5 likes

Ja mee eens! Ik wist niet dat Cynthia daar zo mee bezig was.

4 likes

Ohh volg Lip ook niet meer dus ff gaan kijken en ze gaat een opleiding doen tot personal trainer? Tuuuurlijk! Nou ja ze heeft iig veel passies :sweat_smile:

19 likes

Ah oke ik zag het al niet.

13 likes

Ik zat ook al vol verbazing te kijken. Echt niks kan gewoon een hobby zijn bij Cynthia lijkt het. Wielrennen? Op pad met een professional, meteen duurste fiets en outfit. Wandelen? Boek schrijven. Wijn? Opleiding tot vinoloog. Stoppen met alcohol? Boek schrijven en mailings aanbieden. Afvallen? Dure cursus aanbieden. En nu hetzelfde liedje weer met sporten.

50 likes

Jaaa same! Snap wel dat het uit een persoonlijke interesse komt, maar lijkt me ook gewoon rot dat je een hobby niet gewoon een hobby kan laten :sweat_smile: Anderzijds, zolang je er niemand kwaad mee doet wat boeit mij het ook (dat dieetgebeuren is dus NIET okee, maar weet niet of dit er gerelateerd aan is).

5 likes

Ik heb Cynthia nooit actief gevolgd, maar ik zou best zo willen leven? Ergens een passie voor hebben en daar dan helemaal in opgaan lijkt me heerlijk. Vooral ook omdat het zo afwisselt, ze heeft al van alles gedaan. Ze heeft daar ook gewoon financieel de middelen voor en vanwege haar werk ook de vrijheid.

Neemt niet weg dat ik die dieetcursussen of wat dan ook wel heel verwerpelijk vind. Het is niet voor niets dat voedingsdeskundigen en diƫtisten jaren studeren. Ongeschoold advies geven over sport en beweging idem dito, maar ik begrijp dat ze daar dus wel een opleiding in wil volgen?

24 likes

Ik denk dat ze lovaeij bedoelt, dat is een dikke body positive influencer

5 likes

Nee dit zijn twee gesprekken door elkaar over een andere lotte, zij bedoelde liefslotte, ik bedoelde lovaeij

2 likes