Het influencertopic #22

Wow. Heeft ze geld overgemaakt naar haar spaarrekening? Ik wist niet dat daarvoor een cursus van Sanny en Jorg noodzakelijk is.

19 likes

“geld hoort bij mij, geld is van mij”

prachtig motto, maar ik snap er geen hout van

10 likes

Ik vind hun altijd zo gericht op zelfstandig ondernemers etc.
Als je bv verpleegster bent, kun je wel de hele dag tegen jezelf zeggen ‘ik hou van geld, ik verdien geld in overvloed etc’
Maar daar verdien je toch niet opeens meer geld mee en je baas gaat je ook niet spontaan loonsverhoging geven :woman_shrugging:

22 likes

Nee okee, dat is. Maar ook voor loonslaven is een andere kijk op geld prettig. Ik ben ook heel anders met mijn geld gaan omgaan (zonder een cursus gevolgd te hebben - whoehoee) waardoor ik me nu financieel beter voel. En bijv ook steviger stellig durf in te nemen bij een salarisonderhandeling.

11 likes

Daar heb je gelijk in. Ik weet niet in hoeverre hun cursus ook daarvoor relevant is.
Voor mijn gevoel zitten ze nogal in een rijke mensen bubbel.

2 likes

Maar wat bedoel je dan met een andere kijk op geld?

3 likes

Eerst dacht ik altijd ‘zuinig aan doen, sparen, niet te gek doen’. Nu denk ik ‘ik werk er hard voor dus ik zal er ook van genieten. Ik doe minder moeilijk over uitgaven. Ga niet steeds maar voor de goedkopere opties. Het scheelt me veel tijd die ik anders kwijt was aan wikken, wegen en overpeinzen. Ik voel me gelukkiger met wat ik doe met mijn geld en onder de streep houd ik alsnog ongeveer evenveel - voldoende geld over om ‘verstandig’ (sparen/beleggen) mee om te gaan. Als ik er financieel beter voor wil komen te staan gaat sparen mij niet helpen. Méér verdienen wel. Ik ben geen ondernemer dat dat ligt minder voor de hand, maar ook als loonslaaf kan je je inkomen verhogen. Salarisverhoging vragen en solliciteren op een andere functie. Af en toe onregelmatige diensten draaien/overnemen (als dat bestaat in je vakgebied)

8 likes

Nou sorry maar dit is gewoon niet waar. Meer verdienen is een alternatief maar sparen helpt wel degelijk.

Verder leef ik met het motto geld moet rollen dus geen verwijt ofzo, ik kan echt genieten van mn geld uitgeven, mĂĄĂĄr dat kan ik pas sinds ik soort van genoeg heb.

22 likes

Late reactie maar ik heb dit dus ook met loseweightwen, lekker relatable (wat voor trucjes heb jij om te zorgen dat je jezelf niet helemaal volvreet?) en zij vult haar dagen echt met bizar veel dingen waardoor je zelf ook de urge krijgt om van de bank af te komen, en tegelijkertijd het accepteert als je wel lekker op de bank een hele avond tv ligt te kijken. Ik weet ook niet wat het is (toevallig ook een dertiger, oh
)

3 likes

Ik kom per toeval Bobbie’s vinted tegen en zie dat ze een jurk van een zeer recente samenwerking (met Armed Angels) nu te koop aanbiedt.
Oké ik weet dat dit vaker voor komt, en het is uiteraard beter iets te verkopen dan het weg te gooien, maar als je iets gratis hebt gekregen en het dan (voor vrij veel geld) weer verkoopt als influencer vind ik dat toch wel echt een beetje cheap/gierig. Doneer het dan aan een kringloopwinkel of geef het weg (of vraag er niet zoveel voor).

16 likes

Oke. Ik nuanceer. Het zet onvoldoende zoden aan de dijk. Én mijn huidige leven wordt een stuk ongezelliger door altijd naar zoveel mogelijk te sparen.

8 likes

En met die vlekken erop jeetje

10 likes

‘Er zit mascara op ik heb het nog niet geprobeerd te wassen’ wauw,dan kan het je ook echt geen reet schelen :joy::joy::joy:

24 likes

Pff duo zeik & zeik (Bonnie en Bram) strikes again in de vlog van gister :smiling_face_with_tear:

En ja ik zeik er vervolgens weer over.

7 likes

Vond ik eerst ook, maar ze krijgen die kleding niet echt cadeau toch, het is meer een verdienste van het werk dat ze leveren

Ik ga denk ik stoppen met Bonnie volgen door die overkilllll aan bram afgelopen maanden op verschillende kanalen van haar, my god. Echt hoe dan. Alsof ik hen beiden volg ipv alleen haar. Vind m geen leuk persoon maar nu kan ik er niet eens omheen.

21 likes

Ik heb er geen verstand van, maar ik dacht dat barter deals minder gebruikelijk waren als je een dergelijk bereik hebt? Dus dat je dan sowieso ook wel (naast een product dat je moet laten zien) je er ook nog een geldbedrag voor krijgt, maar dat weet ik dus niet zeker.

Vind het wel grappig dat de kaartjes er ook gewoon nog in zitten, geeft aan hoe enthousiast ze er echt over was haha

3 likes

Ik durfde het zelf al niet te posten whaha INTENS irritant stel zeg, Jezus. Bonnie nuanceert dan af en toe nog n beetje maar die Bram is echt gewoon
die leeft ergens op zijn hoge paard en heeft werkelijk over IE-DE-REEN wel wat te zeiken. Verschrikkelijke kerel, blegh.

18 likes

En dat hij niet snapt waarom er tandems zijn. Ook voor mensen die niets kunnen zien bijvoorbeeld. Of met minder kracht. Rare vent.

14 likes

Ik heb het niet gezien ofzo dus sorry maar wat is er ĂŒberhaupt mis met tandems?

Is toch leuk ook als je het niet nĂłdig hebt

7 likes