Het influencertopic #22

Is hij die Guy die zo Martien Meiland achtig praat en ook op tiktok zit? Heb ff geen koptelefoon en kan niet luisteren haha

12 likes

Ja haha. Vind soms zn filmpjes wel grappig omdat hij heel dramatisch doodnormale situaties beschrijft. Maar ik weet niet of ik daar een hele vlog van aan kan haha.

7 likes

Ah ja hij is zo leuk! Ik zie hem altijd in de tram maar hij is ook gewoon heel aardig en heeft 0 arrogantie. Love it

9 likes

Hij is misschien klein op YouTube maar heeft wel ruim 670.000 volgers op Tiktok! (Tiktuk)

Leuke jongen inderdaad.

3 likes

Via Tiktok gaat een kanaal van een oude Amerikaanse man en zijn hond viral die zijn wandelingen over trails filmt. Zijn kanaal heet “Boring Old Guy” en het heeft wel een heel hoog Be Blessed!! :pray: gehalte, maar het is zo lekker als achtergrond geluid.

9 likes

Cynthia doet weer een sessie over afvallen. En net zoals vorige keer: wellicht de laatste sessie :roll_eyes:

6 likes

Oh heel benieuwd naar dit onderzoek! Heb jij of @Crusti_Croc een linkje naar waar ik dit kan lezen?

9 likes

Nee??? :sob::sob:

4 likes

Gen Z zit niet op YouTube, hij gaat echt goed op TT
Ik vind hem echt geweldig

7 likes

insert intern geschreeuw sticker

9 likes

Ik denk dat zijn doelgroep ook niet echt hier op dit forum zit haha. Ik zie hem ook vaker voorbij komen op TikTok maar hij / het typetje wat hij speelt op camera is niet echt mijn ding. Volwassenen zijn leuker om naar te kijken! (En dat zeg ik terwijl ik ook naar Enzo kijk, maar die is ook al iets ouder dan deze jongen :rofl: Ik hou mijn mond wel verder haha)

4 likes

Nou Nienke Plas filmt d’r kinderen inclusief gezicht weer. Dat heeft nog geen jaar geduurd. Een vrouw met principes!

12 likes

Echt? Ze had denk ik views en clicks nodig na laatst. Deze troef had ze nog achter de hand.

2 likes

omg ik vind haar zooooo gaar alles wat ze doet is stom en kut en irritant

13 likes

Mensen die zulke comments achterlaten :clown_face:

5 likes

Ahhh Selma Omari is moeder geworden! Zo leuk
Wist niet eens dat zij zwanger was.

15 likes

Volgens mij idd geheim gehouden. Snap ik wel met al die online haat tegenwoordig. Superleuk voor haar!

8 likes

Dat heeft ze goed verborgen weten te houden met al die juice-spionnen tegenwoordig! Heeft ze ook een partner of doet ze het alleen?

5 likes

Die juicechannels zeiden dat ze het al wisten maar geen zwangerschappen bekend maken. Nou nou wat knap!

12 likes

Ah, vandaar!

6 likes