Ik durfde het zelf al niet te posten whaha INTENS irritant stel zeg, Jezus. Bonnie nuanceert dan af en toe nog n beetje maar die Bram is echt gewoon…die leeft ergens op zijn hoge paard en heeft werkelijk over IE-DE-REEN wel wat te zeiken. Verschrikkelijke kerel, blegh.
En dat hij niet snapt waarom er tandems zijn. Ook voor mensen die niets kunnen zien bijvoorbeeld. Of met minder kracht. Rare vent.
Ik heb het niet gezien ofzo dus sorry maar wat is er überhaupt mis met tandems?
Is toch leuk ook als je het niet nódig hebt
Alles wat hij niet kent/nog nooit gedaan heeft is bij voorbaat raar en idioot, zou er geen waarde aan hangen.
Eten invriezen om later op te eten was ook een concept waar hij van walgde tot hij het eens probeerde en het wel ‘mee bleek te vallen’.
Spoiled much.
Zou Bonnie hem ook niet een podium (hebben ge)geven zodat zijn views zouden groeien waardoor hij meer samenwerkingen zou krijgen en z’n belastingschuld eerder af kon betalen.
Wat een loser
Ik vond ‘t wel grappig dat Bonnie aan Bram de “tip” gaf (ze geven elkaar tips en tops aan het einde van de dag) om mensen niet steeds zo na te praten. Blijkbaar doet ‘ie dat heel veel en daar vind ik hem ook wel een type voor ja
Ja en hij heeft dus totaal niet door dat hij dat constant doet, zo gewoon is het voor geworden om mensen af te zeiken.
Die eet dus ook nooit een diepvriespizza ofzo?
Dan filmt ie zichzelf terwijl hij een hap neemt, trekt een twijfelachtig gezicht en zegt: “Nou…het kon slechter”. Serieus, dat doet hij echt
Zo iemand wil je toch verplicht een bord plantaardige varkensanussen voorzetten
ik vind elkaar tips en tops geven in een vriendschap zo gaar ook?? straks sturen ze na het afspreken een appje met ‘wat vond je van mij?’ met een google forms ofzo
Ja en het deed me denken aan Lago di Beau.
Krijg er stage vibes van😅. Deed ik ook alleen maar als het echt moest. Vreselijk om elke keer over zoiets na te moeten denken.
Ook eentje met verfvlekken.
‘Ik heb het nog niet gewassen, maar wie weet kan jij jet wel goed?!’ (Oid)
Holy shit, Bobbie Bodt is naar huizen aan het kijken van 750K
Wat doet die meid behalve sporadisch wat op Instagram knallen?
Gekregen kleding met vlekken met dikke winst verkopen op vinted
Nou dat is wel echt bizar veel geld. Mijn bevriende artsen kopen (als single) niet eens in die prijscategorie. Vooral met de huidige rente is dit niet te doen.
Maar je weet het niet he… er kan vanalles zijn. Misschien net geld geschonken gekregen of een erfenis? Dan gaat alles opeens makkelijker.
Of ze heeft dikke winst gemaakt op haar vorige huis.
Ja dat zal ook wel, die heeft ze helemaal laten verbouwen met nieuwe keuken, giet vloer en badkamer