Het influencertopic #22

Hahaha de vlog vanaf het chesterfieldparadijs van willem en rachel in gekeken

Waar kijk ik naar:
Willem heeft een soort complete wellness unit op het park laten placeren, maar deze kan dus niet aangesloten worden, en ook niet meer echt weggehaald worden… hij noemt het ondernemersrisico, ik noem het niet nadenken.

verder laten w en r wat ruimtes zien en zeggen in totaal ongeveer 48301 keer “je kunt deze ruimte boeken voor je teambuilding, vergadering, brainstormsessie, strategiesessie, personeelsvergadering, teamuitje met overnachting, retraite,…Wie rijdt daarvoor naar noordoost Friesland dan!?

Oja en martijn manschot komt permanent op het park wonen. Goede plek met depressie, een dorre donkere natte winter in twijzelerheide. Daar knapt een mens van op.

16 likes

Ik krijg bij dat park het gevoel dat ze dachten goed te kunnen cashen door dat park op te knappen, populair te maken en met winst weer verkopen, en dat het nu een beetje een blok aan hun been is.

24 likes

De directie van mijn werk zou daarvoor best naar noordoost Friesland rijden. Onder het mom van “een heidedag”. (Al zouden ze niet zo snel specifiek deze locatie kiezen denk ik, haha).

3 likes

Het stond toch ook te koop? Maar ze gaan er nu toch mee door?

7 likes

14 likes

Ik vind het ook nog altijd bizar dat ze de 1 na andere spon hebben met Emma, terwijl ze altijd zo uitpakten met hun M line matrassen.

Ze verhuren ook via booking en daar zijn de reviews echt niet mals. Vooral dan over de ouderdom van de huisjes en de horeca die vaak dicht is.

8 likes

Waar kijk ik die ? Zag niets op het huismuts kanaal staan

3 likes

Colleen Ballinger: Power Dynamics in Parasocial Relationships - YouTube

Ik keek net deze video van Anna Akana en wilde die even met je delen.
Verder heb ik de laatste tijd niet echt iets gezien of gehoord over Colleen, waait het over?

1 like

Lijkt inderdaad best wel over te waaien

6 likes

De “hype” ervan is verdwenen en dat komt vooral omdat ze zelf gewoon NERGENS op reageert, maar dat betekent niet dat het overwaait (gelukkig). Ze heeft inmiddels dezelfde advocaat die Bill Cosby, Prince Andrew & Armie Hammer heeft vertegenwoordigt :zipper_mouth_face:
Haar Miranda Sings tour is gecancelled, en er is praktisch gezien geen mogelijkheid om met dat personage nog door te gaan, en dat was wel voor t grote deel haar inkomst.

12 likes

denk ook niet dat dit zomaar overwaait. Op tiktok althans niet

4 likes

Cynth brengt een boek uit over leven met minder alcohol. Wie had dat gedacht….

5 likes

mooi dat de officiële announcement ook komt één dag nadat ze weer naar een wijnproeverij is geweest

28 likes

Ze trekt zelf al een bedenkelijk gezicht opde foto

7 likes

Misschien heeft ze alleen geproefd en niet echt gedronken. Telt niet :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Dit heeft ze toch al eerder aangekondigd? Word ergens in november uitgebracht toch?

2 likes

Zo echt ongelofelijk inderdaad. Die gozer waarmee hij dat samen doet is ook verschrikkelijk.

9 likes

Wel opvallend dat een kwart van de reacties op de post negatief zijn. De meeste best kritisch opbouwend maar daar geeft ze geen reactie op. Ze weet toch wel dat het verkoopt. Commerciële uitgeverij + bekende naam + hot topic = schrijver die verkoopt.

6 likes

Het enige wat ooit leuk was aan die gast is toen ie deed of Adolf Hitler in een prullenbak verstopt zat.

14 likes

Waarschijnlijk maakt ze ook hier weer een betaalde Q&A van.

7 likes