Het influencertopic #22

Haha ja, mooi punt. Mag je straks voor 59 euro al je vragen stellen :pray::pray::pray: niet goed, geld terug.

3 likes

Die gast had hij niet toen egf stopte iets stoms gezegd over het forum.

2 likes

Die vreselijke ‘grappen’ de hele tijd waar ze zelf constant enorm hard om moeten lachen.

3 likes

Noortje Geerts op tiktok is echt mijn nieuwe BEC. Ik vind haar heel irritant maar blijf toch kijken haha

9 likes

Same! Haar manier van praten doet me denken aan Tell Sell :laughing:

2 likes

Ik heb haar ontvolgd vandaag.
Ik kon het niet meer aan.

6 likes

Deze reactie :sweat_smile:

11 likes

Is dat niet die vriendin van Elise?

8 likes

Volgende stap is een theatertoer? Dat heeft Evi ook.

4 likes

Breng haar nou niet op “ideeën”…

4 likes

“Mooie mensen”

Als ik die boekaankondiging lees denk ik wel: voor wie is dat hoek überhaupt? Ik drink regelmatig wat, maar kan me niet voorstellen dat ik een hele zoektocht zou hebben als ik nu cold turkey stop.

11 likes

Ik snap ook niet dat ze blijft volhouden dat ze geen alcoholist was maar wel een alcoholprobleem had, terwijl ze ook blijft bij het standpunt dat alcohol een drug is. Als je met die regelmaat “gebruikte”, dan is het toch een verslaving?

2 likes

Ik denk dat de meeste mensen pas vinden dat iemand een alcoholist is als diegene niet meer functioneert volgens de normen van de maatschappij

13 likes

Ja klopt

10 likes

Ik volgde haar niet eens maar kreeg haar steeds op mn fyp. Werd er gek van! Dus heb haar geblokkeerd😂

2 likes

Oh wauw idd in de reacties ook veel mensen die het normaal vinden?
Ik heb al jaren gellak en heb dit echt zelden

9 likes

Volgens mij ligt dit echt aan je nagel(bed) ofzo, ik heb dit ook altijd! Zeker met biab echt terror

5 likes

Het heeft zeker te maken met dunne nagels, beschadigde nagels of bij een nieuwe set bijv. Ik heb het zelf helaas ook vaak.

Het polymeriseren van de gel is een exotherme chemische reactie. Oftewel dure woorden om eigenlijk te zeggen dat bij het aan elkaar ‘haken’ van de afzonderlijke gelmoleculen er warmte vrijkomt. De moleculen in de gel zorgen voor wrijving zodra er uv bij komt kijken, de gel is dan vloeibaarder, er ontstaat meer wrijving en dus meer warmte. Deze reactie is niet te veranderen maar wel een beetje te manipuleren met bijvoorbeeld een low heat functie op de lamp. Door de mindere, lagere lichtintensiteit komt de warmte meer geleidelijk vrij waardoor het niet meer zal aanvoelen als branden. Als het wel gaat branden even de nagels uit de lamp halen werkt vaak wel, dan is de piek er even af zeg maar.

12 likes

Als je op je 18e je eerste huis kan kopen incl schoonmaakster wel ja

123 likes

Zo’n andere realiteit lol

17 likes