Ik kijk dus soms haar vlogs, daarin zegt ze ook eens: “ja ik heb echt elke dag voor 60€ aan boodschappen”
Hou op
Wat koop je dan😂?!
Hahaha toen ik dit zag was het enige dat ik kon denken: “Being rich is fun.”
60 euro per dag is echt veel. Weet niet voor hoeveel personen maar vraag mij dan wel af wat je dan haalt
Ik had dit ook altijd zo erg en is 1 vd redenen dat ik met gel en biab gestopt ben. Vreeeselijk. En dacht echt, dit kan toch nooit gezond zijn.
Ik zou echt makkelijk voor 60 euro boodschappen kunnen doen voor 1 persoon
Gewoon van die health food dingen kopen, dat is altijd zo duur.
Eenmalig zou het mij misschien wel lukken maar elke dag 60 euro wat eet je dan? Ik zit er serieus over na te denken.
Ja, ik zou dat wel kunnen. Niet dat ik zo wil leven haha ik zou sowieso niet elke dag boodschappen willen doen.
Ik denk niet dat iemand die voor 60 euro boodschappen per dag doet heel erg bezig is met wat ze nog op voorraad heeft. Ik zou dit ook makkelijk kunnen. Je koopt gewoon elke dag wat voor je ontbijt, lunch en diner waar je zin in hebt. Dan nog mss duur sapje en dure ijskoffie oid erbij etc. Niks uit de bonus uiteraard.
(Doe het overigens niet want ik ben een Bonusqueen, AH bepaalt wat ik eet).
Ik zou best voor 60 euro kunnen kopen maar dat krijg ik niet op.
Als ik zie dat ze ongeveer 10€ aan garnalen eet voor lunch ben ik (al helemaal met de huidige prijzen) niet echt verbaasd over dat bedrag.
Nou dit idd, en stel dat je elke ochtend met vers fruit ontbijt tikt dat ook aardig aan. Schrik elke keer weer van de prijzen van blauwe blessen, haha
Nou ja, doosje frambozen eet je toch ook gewoon in 1x op?
En ik denk idd dat veel van die mensen veel weggooien.
Zij sport toch ook heel veel? Ik ben wat meer op mijn eiwitten aan het letten en merk dat die producten ook echt wel duur zijn? Eiwitshakes of repen zijn al snel €2,- p.s. en bv noten zijn ook vet duur. Daarnaast idd nog verse fruit en groenten en evt vlees of vis etc…
Maar zelfs dan zit je toch niet aan 60 euro per dag? Ik geef aan eten echt maximaal 20 euro per dag uit. En niet eens altijd, vind elke dag 60 euro echt bizar veel.
Ja idk, ik zit op €75 per week en shop zoveel mogelijk bonus hahah. Maar misschien zit er ook bv Starbucks bij in ofzo? Dat tikt ook aan.
Ik zou het helaas met gemak uitgeven hehe. Duur fruit, lekkere drankjes, bio/vega, lekkere sausjes, sushi als snack, alles merk en regelmatig vrienden en familie over de vloer. Desalniettemin gekkenwerk.
Van wat ik zie eet Jade wel veel duurdere producten. Inderdaad echt veel garnalen, zalm, vlees etc. Ik denk wel dat zij een hoop proteinepoeders en repen gespond krijgt. Alsnog is 60 euro echt bizar veel per dag.
Ik denk ook niet dat ze elke dag precies 60 euro uitgeeft haha. Maar dat dat gewoon een ruim genomen gemiddelde is waar wij weer veel te ver op door gaan.