Ik overdreef ook graag over dingen op die leeftijd omdat ik dacht dat het me cool maakte. Kan dat nu echt niet meer serieus nemen haha, 60 euro, pleur toch op joh.
Ik vind Jada Anna dus eigenlijk wel leuk
Alleen jammer dat ze met die vercrackte Gio samen is
Ohnee is ze weer terug bij dat reuze kind.
Precies, dat vind ik dus ook.
Ik bedoel, als zij gelukkig met hem is heeft niemand er verder wat over te zeggen maar als ik soms die vlogs van hem kijk…hoe dom en kinderachtig hij is…zij is veel bewuster en volwassener ondanks haar leeftijd.
Gio heeft er ook elke keer zeer veel moeite mee om te zeggen dat hij haar leuk vind voor wie ze is. Het is altijd “Ja ze verzorgt me zo goed, ze kookt zo lekker voor me”. Vind dat soms echt sneu om te zien voor haar.
Overigens is ze ook succesvoller dan hem nu, dat vind ik ook mooi. Hij struggled met z’n views en relevantie.
Ja wat is dat toch? Echt als een soort moederjochies die een vervanging zochten toen ze uit huis gingen ofzo.
En zo niet van deze tijd (of nouja…dat is de illusie maar soms vraag ik me af of er nou echt veel veranderd is🙄).
Ik wilde dit ook posten. Ze hoeft niet per se letterlijk elke dag in haar leven die €60 uit te geven aan boodschappen.
Ik wil even de vlogs van Jasey Harders pluggen hier, vind het zo’n heerlijk, grappig joch en zijn vlogs zijn zo leuk maar er kijkt echt geen hond naar. Voordat iemand erover begint: ik ken hem niet, ik ben hem niet, maar ben gewoon een kijker die hem meer views gunt dus bij deze.
Is hij die Guy die zo Martien Meiland achtig praat en ook op tiktok zit? Heb ff geen koptelefoon en kan niet luisteren haha
Ja haha. Vind soms zn filmpjes wel grappig omdat hij heel dramatisch doodnormale situaties beschrijft. Maar ik weet niet of ik daar een hele vlog van aan kan haha.
Ah ja hij is zo leuk! Ik zie hem altijd in de tram maar hij is ook gewoon heel aardig en heeft 0 arrogantie. Love it
Hij is misschien klein op YouTube maar heeft wel ruim 670.000 volgers op Tiktok! (Tiktuk)
Leuke jongen inderdaad.
Via Tiktok gaat een kanaal van een oude Amerikaanse man en zijn hond viral die zijn wandelingen over trails filmt. Zijn kanaal heet “Boring Old Guy” en het heeft wel een heel hoog Be Blessed!! gehalte, maar het is zo lekker als achtergrond geluid.
Hij is zo leuk! Ik volg hem sinds ik ooit eens een reel voorbij zag komen hoe hij doet in de AH bij het zoete broodbeleg. Zo herkenbaar! Heerlijk om naar te kijken.
Cynthia doet weer een sessie over afvallen. En net zoals vorige keer: wellicht de laatste sessie
Ik vind echt weinig zo niet jaloersmakend als haar leven. Echt zo’n voorbeeld van geld maakt niet gelukkig
Oh heel benieuwd naar dit onderzoek! Heb jij of @Crusti_Croc een linkje naar waar ik dit kan lezen?
Nee???
Gen Z zit niet op YouTube, hij gaat echt goed op TT
Ik vind hem echt geweldig
insert intern geschreeuw sticker