@Blush @Beutyschooldropout wie bedoelen jullie? Ik wil even spieken haha en wie weet haal ik er nog inspiratie uit ook
Is dit op tiktok? Want volgens mij zei @ZusjevanJoost ook zoiets laatst en bleek het een fetish te zijn ofzoiets haha @Soy.peor
Ja niet specifiek iemand, maar op tiktok zie ik dat veel voorbij komen.
Aah oke. Ik heb dit af en toe bij sanne van lierop, of is dat niet wat jullie bedoelen?
Haha ja, heb nog nooit iemand zo nep vrolijk een aubergine oid zien snijden
Bij de omschrijving van @Beutyschooldropout denk ik meteen aan @lex.delarosa (op Instagram). Zij maakt me echt kwaad haha.
Ja die kan ook wel geforceerd lachen inderdaad, haha! Maar haar recepten zijn wel echt top dus haar volg ik graag!
Heb haar opgezocht en brrr, beetje dezelfde vibes als die gast die de real life American Psycho is op insta/tiktok (weet even niet hoe die heet)
Hahaha ja precies! Haar kan ik nog wel aan
En nog even wat anders, ik snap influencers tripjes en begrijp dat dit goed als promotie kan werken. Maar Sophie Milzink is nu naar Barbados, wat is daar dan de verwachting van? Dat ik nu spontaan een vakantie naar Barbados boek?
Ja het wordt gesponsord door @visitbarbados dus het is wel de bedoeling dat je dit nu in je achterhoofd gaat houden als vakantiebestemming
Brrr idd. En ik zou ook een driedubbele hernia krijgen als ik de hele tijd zo raar gebukt voor mijn aanrecht zou staan, naast de chronische kaakkramp van het psycho geglimlach de hele tijd.
Op Schiphol was er ook veel reclame voor Barbados haha, zal wel even een promotieding zijn ja
Ik krijg sinds een paar dagen elke keer deze melding en nu is het afwachten tot je hem niet meer kan wegklikken
Nou niet alleen influencers maar het is uberhaupt lastig om een kookprogramma te vinden waarin niet buiten wordt gekookt. Allemaal staan ze vanuit zoân omgebouwde bus/jeep of gewoon random buiten ârelaxedâ te koken.
Maar dat is niet even een lipstick of een scheermesje, dit gaat om vrij veel geld⊠maar goed, er is vast iemand die hierna wel gaat
Ja je hebt het er nu wel over, wie weet
Mij nie belle haha!
FF meeting op Barbados
Ja ook zoiets, Bonnie deelde gister een aantal filmpjes van mensen die pottenbakken en dan heel zwoel kijken erbij.
Ik vond het maar creepy