Ik denk dat zijn doelgroep ook niet echt hier op dit forum zit haha. Ik zie hem ook vaker voorbij komen op TikTok maar hij / het typetje wat hij speelt op camera is niet echt mijn ding. Volwassenen zijn leuker om naar te kijken! (En dat zeg ik terwijl ik ook naar Enzo kijk, maar die is ook al iets ouder dan deze jongen Ik hou mijn mond wel verder haha)
Nou Nienke Plas filmt dâr kinderen inclusief gezicht weer. Dat heeft nog geen jaar geduurd. Een vrouw met principes!
Echt? Ze had denk ik views en clicks nodig na laatst. Deze troef had ze nog achter de hand.
omg ik vind haar zooooo gaar alles wat ze doet is stom en kut en irritant
Mensen die zulke comments achterlaten
Ahhh Selma Omari is moeder geworden! Zo leuk
Wist niet eens dat zij zwanger was.
Volgens mij idd geheim gehouden. Snap ik wel met al die online haat tegenwoordig. Superleuk voor haar!
Dat heeft ze goed verborgen weten te houden met al die juice-spionnen tegenwoordig! Heeft ze ook een partner of doet ze het alleen?
Die juicechannels zeiden dat ze het al wisten maar geen zwangerschappen bekend maken. Nou nou wat knap!
Ah, vandaar!
Ik zit vanuit die Facebookgroep van Fadim destijds nog in twee vergelijkbare groepen en daar werd de laatste weken zooooveel gespeculeerd en zelfs ruzie gemaakt of Selma nou zwanger was of niet. Geen idee wat de âaanwijzingenâ waren voor de roddels, maar 't ging er iig wel heftig aan toe in die groepen hahaha.
Die groepen zijn echt mijn guilty pleasure hahaha
Haha is dit de juichechannel manier om âahhh eindelijk mag iedereen het wetenâ âhier ook gefeliciteerdâ âfinally the word is outâ aka ik wist het natuurlijk allang te zeggen?
Ja dit is typisch een gevalletje van how can I make this about me?
Zo vermoeiend
Hier in t âroddelâ dorp werd de afgelopen week ook weer flink juice incl een video doorgestuurd. Zal ook nog wel voorbij komen via de juice kanalen.
Ben je weer bij de kapper geweest?
Spill the juice!
Ja @Tubing gooi even wat info over iemands privéleven op dit openbare forum zodat wij ons een minuutje kunnen vermaken!
Fakkels en hooivorken alweer te voorschijn gehaald?