Het influencertopic #22

Toevallig MB die stond te zoenen met een andere man in het stadion? Zo ja: is al oud nieuws.

2 likes

Pfffff dit vermoeid mij zo. Uit m’n jeugd herinner ik me dat praktisch elke domme soap wel een storyline had over swingen of een open relatie. Vind het echt heel suf dat mensen blijkbaar nog steeds op hol slaan door anderen hun open relatie en / of polyamorie.

5 likes

Vind het wel grappig hoe “mensen die in dorpen wonen” soms zo zitten te zeiken over de stad, en hoe verschrikkelijk en naar het er allemaal is, maar juist in die dorpen kun je je deur niet uit of er word al naar je gegluurd en een oordeel over je geveld. Verschrikkelijk lijkt me dat.

51 likes

Zo was de baas van m’n schoonzus ooit haar pooier omdat ze dagelijks door hem werd opgehaald in dure auto’s.

Terwijl hij gewoon van grote auto’s hield en haar hoogstens 5 keer heeft opgehaald in een jaar tijd.

Zo leuk, een klein dorp met 400 inwoners. Ze verzinnen gewoon iets om over een ander te praten. Voor mij een reden om te verhuizen en nooit meer terug te keren naar een plek met <10.000 inwoners.

18 likes

Mijn man was blijkbaar drugsdealer, wist ik zelf ook niet dus was wel naar om er op die manier achter te komen.

22 likes

Voordeel is weer wel dat er altijd wel iemand is die op de kinderen kan passen als dat opeens nodig is. En in een stad ben je anoniemer

3 likes

Ik ben niet degene die de info post, vind er zelf ook wat van namelijk. Maar het gaat hier altijd over de influencers en de juice, dus ik postte dit enigsinds bewust met een cynische noot over het roddelen op die manier.

@Kryptonite ons ‘dorp’ heeft meer dan 10.000 inwoners.

Zelfs als ik enkel aangeef dat anderen erover praten en dingen doorsturen lijkt het of ik dat zonder iets inhoudelijks te delen op mijn bordje krijg?
Vervolgens doen mensen meteen een hoop aannames en worden er alsnog dingen gedeeld door bijv nu @Vlek, die hierop niet word aangesproken verder? Vind dat echt bijzonder. :sweat_smile:

11 likes

Dit is ook wel een heel specifiek soort mensen hoor, zeker niet per definitie het dorpsleven. In de stad heb je net zo goed van die truttige types die de halve straat in de gaten houden. Maar volgens mij bestaat het dorp van @Tubing alleen maar uit mensen die een rolberoerte krijgen wanneer ze horen dat sommige mensen niĂ©t in een vinexwijk met 2 kinderen, 2 auto’s en een suffe man willen leven.

8 likes

Ik snap je, maar ik deel deze keer precies niks. Ik heb wel geleerd dat dat hier niet welkom is. Maar of dat aan mij ligt, de manier waarop, of het nieuws ansich is me niet duidelijk.

1 like

Nee, klopt. Je deelt een bericht over dat er in je dorp weer het eea rondgaat. Inmiddels weten we wel over wie het dan gaat lijkt mij toch? Ik snap niet dat je dan verbaasd bent over het feit dat mensen daar op reageren. Maar misschien niet netjes van mij nee.
Anderzijds is dat een post die al een paar dagen geleden op juice channel heeft gestaan. Ik reageerde op jouw bericht, ik ben niet degene die hier is komen posten alsof er wereldschokkend nieuws is.

Hoop aannames is een beetje overdreven.

2 likes

Toen ik net verkering kreeg bleek er in zijn dorp rond te gaan dat mijn man een jonge Tsjechische aan de haak had geslagen.

Ik ben en nog nooit in Tsjechië geweest en zelfs een jaar ouder dan mijn man :joy:
Ik hoef ook niet zo nodig in een dorp te wonen als je het mij vraagt.

22 likes

Iemand die ik ken woont in de stad. En hij werd door een buurvrouw ook aangezien als drugdealer omdat iemand die zij eruit vond zien als een junk iets bij hem kwam halen.
Was gewoon iemand die iets gekocht had van zijn marktplaats haha.

10 likes

Dittt zo herkenbaar! Ben zelf opgegroeid in een dorp ca 1000 en zou echt nooit om deze reden naar zo’n klein dorp gaan.

Ben zelf eens onderwerp geweest: ik was 17 en zou zwanger zijn (van iemand waar ik overigens geen seks mee heb gehad al beweerde hij van wel incl “foto als bewijsmateriaal”. Echt totale bs).

Op het begin vond ik het heel erg, maar uiteindelijk hield die roddel bijna een jaar aan. Toen besefte ik hoe fckn domme schapen mensen kunnen zijn want je bent zo’n 9 maanden zwanger en er was overduidelijk niets te zien.

29 likes

Verstikkend idd! Ik zat helemaal vast want er was obviously niets te zien, maar als ik het ontkende was het “jaa vast jajaah - we hebben de foto gezien”. Een foto waar ik niet eens op stond overigens. Maar iets met mannen en hun verhaal dat oh zo graag wordt geloofd.

Mensen vervelen zich gewoon en daarom zijn er (bij ons iig) zoveel hardnekkige roddels. Een tienerzwangerschap was véél te spectaculair om er rationeel over na te denken.

4 likes

Precies, heerlijk. Had zelfs in een stad van >100.000 inwoners vaak het gevoel dat ik in een dorp woonde, iedereen kende iedereen leek het wel, even boodschappen doen ging niet zonder minstens 3 bekenden tegen te komen, verschrikkelijk

2 likes

Ik heb het idee dat Bonnie de laatste tijd best vaak deelt dat ze drinkt of dronken is. Nu in haar story over Pride: spreek me gerust aan als je me ziet, maar ik ben misschien (waarschijnlijk) heel dronken. Ik vind het zo gek dat ze dus van tevoren al weet dat ze zo veel gaat drinken (en het deelt). Net een 18-jarige die daar cool over doet. Maar misschien snap ik dit niet als niet-drinker.

32 likes

Nee, al wel iets langer, volgens mij ongeveer van na de coronamaatregelen.

2 likes

Dat is een beetje haar algemene vibe toch?

Überhaupt ook met de pride, denk ik doe ff niet of dat nu ineens jouw feestje is. Ze heeft al een decennium een hetero relatie, is daarmee getrouwd en dan nu alsof ze helemaal gelijk is als mensen die daadwerkelijk gediscrimineerd worden op basis van hun gender en/of seksuele voorkeur.

Anyway ik verwoord dit kut en wss is niemand het ermee eens maar ik vind dat BiBonnie hihihi gedoe een beetje triest.

107 likes

Zegt ze dit echt??

4 likes

Ja dat is hun grapje, Nick hashtagde haar ook zo op insta vandaag.

6 likes