Het influencertopic #22

Ja :smiling_face_with_tear:

3 likes

Geen idee of dit het juiste topic is, maar Angel en Serena zijn ergens op vakantie en god wat lijkt het me vervelend om met iemand als Angel een tripje te doen. Het is geen gevalletje Bonnie die over kleine dingen zeurt, maar ze doet heel de tijd zo onenthousiast :dizzy_face:

5 likes

Ik vind haar sowieso heel vaak heel nonchalant doen met de intentie om het grappig te laten overkomen. Ook vaak over de rug van andere mensen door ze belachelijk te maken oid.

7 likes

Ach ik denk dat Angel echt wel een lieve en leuke vriendin is maar anders dan Elise en Vita doet zij juist wat ‘minder’ als de camera aanstaat.

6 likes

Die hype om alles maar te laten zien op insta zoals je awkward danspasjes vind ik toch echt…. hahahha kan er gewoon níet naar kijken. Waarom moet dit op insta :rofl: (hint naar sarahrebecca)

9 likes

Vind het haar van Jaimy zo kort wel heel leuk! Zat even op haar insta te kijken maar wat krijgt zij veel haat comments zeg :disappointed: allemaal lil kleine fans zeker

4 likes

Een paar dagen geleden plaatste ze zelfs een foto van een vrouw met wenkbrauwen die ze niet mooi vond. En daarna een story dat ze haar aan het uitlachen was.

2 likes

Dat kreeg ze ook al voor het hele lil kleine verhaal…

4 likes

Zodra ik er weer een tegenkom kom ik het hier delen. Ik kan haar nu niet meer vinden.

9 likes

https://www.instagram.com/p/CvzIn0rojDb/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Is toch iconic ben je de grootste flu flu meid van t land post je gwn lekker zon onscherpe foto gewoon lekker op straat in je balerinas. Droge caption er bij. Lof it.

24 likes

Dat ballerina’s weer een opmars maken is toch een voorteken van de apocalypse.

48 likes

Die krengen lopen voor geen meter en je krijgt er enorme zweetpoten in. Tijdens mijn middelbare school liep iedereen erin.

26 likes

En altijd blaren

9 likes

Ik heb er trauma’s aan overgehouden. Ik weet nog dat iemand in de onderbouw van de middelbare mij wilde verplichten om die krengen te dragen onder een jurkje, nadat ik had aangegeven dat ik niet graag bepaalde hakken droeg. Althans niet die acceptabel waren voor een bepaald evenement, ik houd alleen van chunky footwear met een hak. En dat ik op een koopavond alleen naar een H&M ging om een paar flatjes te passen en ik kreeg direct flashbacks naar een meisje met bebloede poten die ze droeg naar een kerstviering. :joy:

3 likes

Ik dacht dat Mascha gehackt was met een giveaway van 100 eu van de Bij en het verkopen van een influencerlijst.

10 likes

Zij kan soms zo random zijn, zie bij haar vaak dingen en ‘obsessies’ etc die dan uit het niets lijken te komen

7 likes

Haha en never forget wanneer je in een pashokje stond om een skinny jeans te passen en dan te beseffen dat je die zweterige ballerina’s moest uitrekken en de mensen in de hokjes naast je die gore zweetlucht zouden ruiken. Zeker wanneer de ballerina’s al goed gebruikt waren en er ook zo ingedroogde zweetgeur boven kwam. Vreeeeeeeselijk.

24 likes

Ben ik af als ik zeg dat ik die :mouse: ballerina’s had van Marc Jacobs.

27 likes

Ik wil bepaalde balerinas die lijken op ballet schoenen maar ik twijfel nog vanwege de platte zool… maar verder ballerinas helemaal bij die vage 2000 trends haha.

1 like

Mijn leren ballerina’s stonken echt verschrikkelijk, wat een ondingen! Never again!

5 likes