Het influencertopic #22

Wat tragisch zeg

4 likes

Dat denk ik eigenlijk ook altijd bij Linda de Munck.

Beetje alsof ze zichzelf en aandacht voor zichzelf belangrijker vinden dan de hele movement erachter.

28 likes

Net zoals mascha toen deed alsof zij ook de dupe was van lgbtq haat.

12 likes

Ben het geheel en al met je eens hoor maar dit hebben wij verzonnen toch? Dit is nooit ergens zo gezegd door Bonnie of Nick.

3 likes

Die agenten staan er ook op alsof ze gedwongen zijn :joy:

10 likes

Ze hebben iig wel een open relatie. Ik kom Nick wel eens tegen op datingapps en daar heeft hij dat in staan.

18 likes

Ah dus ze doen nogsteeds allemaal vieze sex dingen.

6 likes

Ja dat boeit me dan weer helemaal niks. Maar het is echt kwalijk als Bonnie alleen met vrouwen mag zoenen dus ik hoop dat dat niet waar is

6 likes

Ze heeft ooit een tiktok gemaakt met iets van “Als je van je man met vrouwen mag zoenen.”
Mja of het dan niet met mannen mag of dat dat een pre comming out achtig iets was ofzo weet ik niet.

3 likes

ja oke ik kan me dat ook eigenlijk niet voorstellen gelukkig

Die stories van Mascha hadden ook wel achterwege kunnen blijven :joy: Ergens in de verte een boot en vooral de hoofden van de mensen voor haar.

5 likes

Vind dit wel behoorlijk pittige takes hoor van sommigen. Wie zijn ‘wij’ om te bepalen of ze wel queer genoeg is en waarom zou ze voor sommigen geen goeie inspiratiebron mogen zijn.

23 likes

Ik dacht dat Bonnie Jelle ontvolgd had maar ze noemt hem liefje in haar stories :woman_shrugging:

10 likes

Aan bovenstaande posts te zien is er een grote kans dat ze zat is en iedereen nu gewoon lief vindt/noemt

2 likes

Ze volgen elkaar weer dus denk dat de liefde is wedergekeerd. Niet tussen Bram en Jelle trouwens, die volgen elkaar nog steeds niet meer.

12 likes

Het lijkt mij dat Jelle na de breakup gewoon Bonnie een tijdje geblokkeerd had zodat hij niet de hele tijd geconfronteerd werd met Bram op de insta van bonnie? En dit had hij vast wel met bonnie besproken. Vind het bijzonder dat hier meteen gezegd word dat ze dan ruzie hebben? Is toch vet logisch dat je niet constant je ex wilt zien voorbij komen op insta

27 likes

Debby vd Zanden. :heart_eyes:
Ik ben haar nu officieel gaan volgen. Wat een leuk en lief mens. De reacties zijn om te gieren en huilen tegelijk. Klopt het dat ze niet meer betrokken in bij de boutique? Ook in dat geval ga ik binnenkort eens een kijkje nemen daar in Oldenzaal :grin:

3 likes

Co is bevallen!

7 likes

Van Soleil-Marie Millie… :sun_with_face:

22 likes

Jaa vind ik ook. Ik snap dat je bonnie (en ook mascha trouwens) irritant kan vinden hoe ze hier over doen, maar joh die meid is net achter iets groots in haar leven gekomen en dat wil ze vieren. En dat het voor haar misschien een makkelijkere coming out is of comfortabelere positie dan anderen, tja daar kan zij niet veel aan doen toch? Vind de gatekeeping over wanneer je queer genoeg bent en hoe je dat uit echt weer typisch :’)

(En jaa het zou mooi zijn als ze snapt dat pride meer is dan dronken feestvieren maar dat staat er wat mij betreft los van)

27 likes