Het influencertopic #22

Goede posts! Ik ben n.a.v. jouw posts Tibor even gaan opzoeken op instagram. Daar was zijn schrijven inderdaad een stuk minder vaag dan op het “Rise like a Phoenix event”.
Inderdaad spreekt hij over de dingen die jij in jouw posts beschrijft. Dan vaak in extreme tegenstellingen:
De vrouw die kiest voor haar huwelijk en gezin is onderdrukt en ouderwets, maar een vrouw die haar naaktfoto’s op Onlyfans verkoopt is vrij en onafhankelijk.

Waarheden die steeds minder worden uitgesproken:
Mensen die naar geslacht, huidskleur of seksuele voorkeur wijzen om een voorkeursbehandeling te eisen
Mensen die door hard werken en ontwikkeling competenties een voorsprong hebben gecreëerd “bevoorrecht noemen door hun huidskleur”

Enzovoort. Vreselijk. Hier staat Jessie Jazz dus ook voor? Is dit het Wellness rechts hoe Roxanne van Iperen het beschrijft?
Conclusie is dat het hierdoor een stuk helderder wordt wat hij daar heeft besproken.

13 likes

Dat het gestoord is haha? Echt walgelijk deze mensen

6 likes

Wat precies is er zo vreselijk aan de ‘waarheden’ die hij schrijft? Iedereen heeft natuurlijk recht op zijn eigen waarheden en geloofsovertuigingen, maar ik vraag me af wat er zo storend is aan waarover hij zich uitspreekt?

6 likes

Jezus, de uitdaging is vooral om niet mijn ogen uit hun kassen te krabben van deze walgelijke rotzooi :sob::sob::rage:

18 likes

Ik verbaas me erover dat ik dat moet uitleggen…

13 likes

Maar mensen WAT BETEKENT “een lagere frequentie” dan :exploding_head: I can’t echt.

9 likes

Dat het geen waarheden zijn? We moeten echt af van het idee dat ‘iedereen mag zijn eigen mening’ ook ‘ieders mening is een waarheid’ is.

48 likes

Ik was bijna vergeten dat we weer met thein(ve)stigator te maken hebben lol

9 likes

@theinvestigator

Ik weet niet of je de rest van z’n Instagram hebt gezien, maar hij is tegen vaccinaties, tegen de lentekriebels, pro vlees eten, heeft het continu over masculiene energie etc.

Oftewel hij is tegen feminisme en gelijkheid, ontkent waarschijnlijk de klimaatcrisis en is het met alle standpunten van FvD en JA21 eens.

Ik vind het trouwens ook echt bizar om te zien wie van de mensen die ik volg hem ook volgen. Juist omdat het vrouwen zijn met een hele goede carrière (die ze ook absoluut niet zouden opgeven wanneer ze kinderen krijgen) en ook mensen die zelf regelmatig LGTBQ+ content delen. Valt me echt op dat er zoveel in mijn ogen toch wel ‘moderne’ vrouwen zijn dit soort conservatieve mannen volgen.

O.a. Lot Beukers en fitmetlotte dus enzo

19 likes

Ik ben het helemaal met je eens. Waar de reactie vandaan komt dat ik de mensen vrijpleit snap ik dan ook totaal niet…?

4 likes

Kortom groot ego maar geen eigen persoonlijkheid.

11 likes

Ik heb maar 1 volger die Tibor volgt en het is mijn broertje :sob: Ik schat hem wel in als het type wat daar gevoelig voor is helaas.

Heb je gelijk in. Ik lees hier soms mee en antwoord dan op de laatste die iets in de strekking gezegd heeft, maar het was niet persoonlijk gericht bedoeld. My bad

7 likes

Ah dus beetje net als toen jij bewust wappies ging volgen op insta als een challenge?

3 likes

Ja, laten we hopen dat hij met vrienden bij het humanistisch verbond het vrijdenken spel heeft besteld en daardoor nu als opdracht een paar dagen uit zijn bubbel stapt🤞

YOU POOR

3 likes

Wel echt fucking chill om Sannie te zijn en dan je volgers te vertellen dat als ze kritiek op jouw geld hebben ze zichzelf arm houden.

En voor die les vraagt ze dan weer geld waarmee ze ze ook daadwerkelijk armer maakt. Mijn volledige respect voor deze scam, 🫡 :clap:t3::clap:t3:

50 likes

Hoe zijn we gekomen van instagram als app om niet-gestileerde foto’s te delen van je hond/je eten/je vakantie/je weetikveelwat naar een platform waar nieuwe soorten sektes worden opgericht/de gekste ‘cursussen/trainingen’ worden gepromoot :face_with_monocle:
En wie o wie zijn al die mensen die hierin trappen?!

23 likes

Nou indd, ik vond dat eerste toch veel leuker… Nu is het ook alleen maar weer reclames/gesponsorde berichten en allemaal nepheid en kijk mij eens. Klaar mee…

9 likes

Als je op het Instagram logo klinkt in de app kan je kiezen om alleen mensen te zien die je volgt. Scheelt al een hoop, aangezien bij mij anders de helft van de posts reclame of “aangeraden voor jou” posts zijn. Die die je dan dus niet meer.

20 likes