Het influencertopic #22

Je moet gewoon je koffer inpakken alsof je strand op een onbewoond eiland en daar minimaal 2 jaar moet overleven.

33 likes

En dan voor 4 jaar ondergoed alsof je jezelf elke dag gaat beschijten.

52 likes

Guilty :raised_hand_with_fingers_splayed:

12 likes
10 likes

Haha klopt, ze heeft het verkocht aan haar compagnon Saskia. Tijdens de lockdowns keek ik altijd die filmpjes op facebook omdat ik het stijltje zo grappig vond. Als je nu op de DeJacque insta kijkt zie je dat die Saskia die hele stijl van filmpjes maken (en praten) heeft overgenomen, lofit.

3 likes

Op YT moet ik nu ook comments beoordelen? Dit is onder een video van Mascha.

10 likes

Ik mag hopen dat die laatste zin een grapje is, maar ben er bang voor :smiling_face_with_tear:

17 likes

Dat je elke generieke plek voor een foto opzoekt en dan denkt dat je ook echt iets gescoord hebt. Echt uniek meid. Denk dat ze 1000 andere plekken op had kunnen zoeken voor een mooie foto voor views ZONDER rijen met mensen.

9 likes

Deze reactie hahaha

43 likes

Nouja liever een kontfoto dan de hele uitvaart van de kat filmen zoals haar onnozele vriendje onlangs heeft gedaan

13 likes

Dat was echt zo fucking cringe, staat nog op m’n netvlies gebrand.

4 likes

Even over food-influencers… wat is dat toch tegenwoordig met die meiden die in ‘golden hour’ met een maniakale glimlach staan te koken terwijl ze er een mega zwoele asmr-achtige voice over overheen monteren. Ik kan het niet aan!

8 likes

Sowieso al die kook video’s moeten maar ‘sexy’ lijken en met een geforceerde glimlach.

Gimme the fooooood.

6 likes

@Blush @Beutyschooldropout wie bedoelen jullie? Ik wil even spieken haha en wie weet haal ik er nog inspiratie uit ook

5 likes

Is dit op tiktok? Want volgens mij zei @ZusjevanJoost ook zoiets laatst en bleek het een fetish te zijn ofzoiets haha @Soy.peor

5 likes

Ja niet specifiek iemand, maar op tiktok zie ik dat veel voorbij komen.

4 likes

Aah oke. Ik heb dit af en toe bij sanne van lierop, of is dat niet wat jullie bedoelen?

6 likes

Haha ja, heb nog nooit iemand zo nep vrolijk een aubergine oid zien snijden

9 likes

Bij de omschrijving van @Beutyschooldropout denk ik meteen aan @lex.delarosa (op Instagram). Zij maakt me echt kwaad haha.

7 likes

Ja die kan ook wel geforceerd lachen inderdaad, haha! Maar haar recepten zijn wel echt top :ok_hand: dus haar volg ik graag!

4 likes