Heb haar opgezocht en brrr, beetje dezelfde vibes als die gast die de real life American Psycho is op insta/tiktok (weet even niet hoe die heet)
Hahaha ja precies! Haar kan ik nog wel aan
En nog even wat anders, ik snap influencers tripjes en begrijp dat dit goed als promotie kan werken. Maar Sophie Milzink is nu naar Barbados, wat is daar dan de verwachting van? Dat ik nu spontaan een vakantie naar Barbados boek?
Ja het wordt gesponsord door @visitbarbados dus het is wel de bedoeling dat je dit nu in je achterhoofd gaat houden als vakantiebestemming
Brrr idd. En ik zou ook een driedubbele hernia krijgen als ik de hele tijd zo raar gebukt voor mijn aanrecht zou staan, naast de chronische kaakkramp van het psycho geglimlach de hele tijd.
Op Schiphol was er ook veel reclame voor Barbados haha, zal wel even een promotieding zijn ja
Ik krijg sinds een paar dagen elke keer deze melding en nu is het afwachten tot je hem niet meer kan wegklikken
Nou niet alleen influencers maar het is uberhaupt lastig om een kookprogramma te vinden waarin niet buiten wordt gekookt. Allemaal staan ze vanuit zoân omgebouwde bus/jeep of gewoon random buiten ârelaxedâ te koken.
Maar dat is niet even een lipstick of een scheermesje, dit gaat om vrij veel geld⊠maar goed, er is vast iemand die hierna wel gaat
Ja je hebt het er nu wel over, wie weet
Mij nie belle haha!
FF meeting op Barbados
Ja ook zoiets, Bonnie deelde gister een aantal filmpjes van mensen die pottenbakken en dan heel zwoel kijken erbij.
Ik vond het maar creepy
Het is vaak of fetish content of een thirst trap.
Weet je waar ik me een beetje aan erger. Romy is hartstikke zwanger en draagt een jeans van voor haar zwangerschap, half open. Wat overigens best leuk staat maar ze klaagt steeds dat niks meer past en lekker zit. Daar is zwangerschapskleding voor! Koop gewoon een paar leggings en jeans voor zwangeren en je merkt dat alles veel lekkerder zit!
Ja snap ik wel en ik was eerst ook eigenwijs maar op een gegeven moment gĂĄĂĄt het gewoon niet meer het bestaat niet voor niks! En je kunt ook veel tweedehands vinden wat zij toch ook vaak doet. Gun het jezelf denk ik dan. Het is al zo zwaar voor sommigen om zwanger te zijn, laat staan in te strakke kleding.
Ja of klaag dan niet! Want het is er gewoon!
Als je dan echt geen andere kleren wilt kopen draag dan rekbare kleding ipv een fucking spijkerbroek haha.
Ik vind die zwangere blote buiken trend - dus gewoon kleding aan maar je buik bloot laten - ook maar een beetje apart. Of lijk ik nu een boomer?
Love it! Lang geleden had je alleen maar hele wijde verhullende zwangerschapskleding. Daarna kon je gelukkig gewoon mooie kleding kopen en nu dragen sommigen hun buik bloot. Ik vind het wel mooi maar ieder zân ding.
Idk ik vind het wel ronduit onsmakelijk als je iets in die blote buik ziet bewegen haha, als het al zo ver is dat je echt trappen van de baby ziet zeg maar.
En vind persoonlijk zoân verticale donkere streep en de navel van zwangeren ook een beetje matig om te zien, maar ja ik vind wel meer mensen lelijk om te zien dus ze gaan hun gang verder maar.