omg ja ik word hier zo misselijk van ook als mensen dat posten op insta enzo brrrr
Ik keek heel nostalgisch filmpjes terug van mân eigen zwangerschap en moest echt letterlijk kokhalzen toen er een filmpje voorbij kwam van dat ze lag te draaien in mân buik. Echt zo ranzig.
Ik werd hier ook heel ongemakkelijk bij. Keek ook in de comments en toen zei iemand: I liked the part where it was shaped kinda like a penis. Denken die mensen echt dat dat toevallig is?
Ik zit die nieuwe aflevering van open kaart AKA Villa Felderhof Ali Express te kijken, maar wat zijn Estelle en Jaimie irritant zeg. Niet verbazingwekkend, maar pffffâŠen die Anna krijg ik ook maar geen hoogte van.
Ik vraag mij af hoe lang/vaak zij haar niet zwangerschapskleding draagt eigenlijk, maar investeer in 1 broek of iets 2ehands en maak het jezelf makkelijk zou ik zeggen.
Deze vergelijking
Ja dit zijn toch ook allemaal vrienden van elkaar? Als in in ieder geval ook vrienden van vrienden, vraag me dan af in hoeverre al van tevoren is afgestemd en besproken of met een ander idee is ingestoken
Welke vergelijking? EDIT: Oh, ik snap het
Het viel me ook op dat ze het stuk dat Anna overduidelijk haar walging naar Maxime Meiland uitspreekt bewust in de edit is gebleven en Robbert daar ook een beetje sneaky bij zat te lachen, maar hij pretendeert met beide dames enorm goeie vrienden te zijn.
De nepheid van al die influencer vriendschappenâŠ
Lekker dan, wat raar van die medewerkers. Heeft die 1e nog geluk dat ze (nog) niet gepakt is
Is toch bizar. Sophie Ousri was ook bang voor kijkers/volgers aan haar beval bed, daar wil je toch helemaal niet mee bezig zijn op dat moment.
Ik snap dat hele âJe draagt positiekleding maar zo kortâ argument niet zo Meestal loop je in de eerste maanden na de bevalling ook nog in die kleding dus je maakt er makkelijk driekwart jaar (intensief) gebruik van. Waarschijnlijk dus veelvuldiger dan een of ander kledingstuk dat je voor een feestje/festival/zomaar kocht.
En sommige mensen gebruiken het voor een volgende zwangerschap en anders kun je het prima doorgeven/doorverkopen (op Vinted verkocht mijn zwangerschapskleding altijd in no-time).
Uiteindelijk had ze ook iemand die haar kende toch?
Ja
Geen idee of dit het juiste topic is, maar Angel en Serena zijn ergens op vakantie en god wat lijkt het me vervelend om met iemand als Angel een tripje te doen. Het is geen gevalletje Bonnie die over kleine dingen zeurt, maar ze doet heel de tijd zo onenthousiast
Ik vind haar sowieso heel vaak heel nonchalant doen met de intentie om het grappig te laten overkomen. Ook vaak over de rug van andere mensen door ze belachelijk te maken oid.
Ach ik denk dat Angel echt wel een lieve en leuke vriendin is maar anders dan Elise en Vita doet zij juist wat âminderâ als de camera aanstaat.
Die hype om alles maar te laten zien op insta zoals je awkward danspasjes vind ik toch echtâŠ. hahahha kan er gewoon nĂet naar kijken. Waarom moet dit op insta (hint naar sarahrebecca)
Vind het haar van Jaimy zo kort wel heel leuk! Zat even op haar insta te kijken maar wat krijgt zij veel haat comments zeg allemaal lil kleine fans zeker
Een paar dagen geleden plaatste ze zelfs een foto van een vrouw met wenkbrauwen die ze niet mooi vond. En daarna een story dat ze haar aan het uitlachen was.