Het influencertopic #22

Dat kreeg ze ook al voor het hele lil kleine verhaal…

4 likes

Zodra ik er weer een tegenkom kom ik het hier delen. Ik kan haar nu niet meer vinden.

9 likes

https://www.instagram.com/p/CvzIn0rojDb/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Is toch iconic ben je de grootste flu flu meid van t land post je gwn lekker zon onscherpe foto gewoon lekker op straat in je balerinas. Droge caption er bij. Lof it.

24 likes

Dat ballerina’s weer een opmars maken is toch een voorteken van de apocalypse.

48 likes

Die krengen lopen voor geen meter en je krijgt er enorme zweetpoten in. Tijdens mijn middelbare school liep iedereen erin.

26 likes

En altijd blaren

9 likes

Ik heb er trauma’s aan overgehouden. Ik weet nog dat iemand in de onderbouw van de middelbare mij wilde verplichten om die krengen te dragen onder een jurkje, nadat ik had aangegeven dat ik niet graag bepaalde hakken droeg. Althans niet die acceptabel waren voor een bepaald evenement, ik houd alleen van chunky footwear met een hak. En dat ik op een koopavond alleen naar een H&M ging om een paar flatjes te passen en ik kreeg direct flashbacks naar een meisje met bebloede poten die ze droeg naar een kerstviering. :joy:

3 likes

Ik dacht dat Mascha gehackt was met een giveaway van 100 eu van de Bij en het verkopen van een influencerlijst.

10 likes

Zij kan soms zo random zijn, zie bij haar vaak dingen en ‘obsessies’ etc die dan uit het niets lijken te komen

7 likes

Haha en never forget wanneer je in een pashokje stond om een skinny jeans te passen en dan te beseffen dat je die zweterige ballerina’s moest uitrekken en de mensen in de hokjes naast je die gore zweetlucht zouden ruiken. Zeker wanneer de ballerina’s al goed gebruikt waren en er ook zo ingedroogde zweetgeur boven kwam. Vreeeeeeeselijk.

24 likes

Liepen jullie allemaal op plastic ballerina’s dan. Want mijn leren die stinken niet hoor.

20 likes

Ben ik af als ik zeg dat ik die :mouse: ballerina’s had van Marc Jacobs.

27 likes

Ik wil bepaalde balerinas die lijken op ballet schoenen maar ik twijfel nog vanwege de platte zool… maar verder ballerinas helemaal bij die vage 2000 trends haha.

1 like

Mijn leren ballerina’s stonken echt verschrikkelijk, wat een ondingen! Never again!

5 likes

Waarom zouden ballerina’s meer stinken dan andere schoenen? :face_with_raised_eyebrow:

6 likes

Omdat vele daarin geen sokken dragen, in andere schoenen vaak wel.

2 likes

Nee die had ik ook!

6 likes

Had die ook en die van repetto :joy:

3 likes

Helaas wel plastieken ballerina’s. Beginnersfoutje. Ik heb me erna wel herpakt en ben toen voor leer gegaan.

1 like

Ja die van Van Haren met die glitters die een EGF trend waren🥲

21 likes