Oeh die kon je zo lekker tegen elkaar aan wrijven/schuren, gaf zo’n lekker geluidje, dat was echt ASMR avant la lettre voor mij.
Ik ruik al die smerige ballerina’s door het scherm heen
Daar stal ik ècht de show mee op het kerstgala.
Dacht ik tenminste.
Die unboxing van Vera op haar instastory lijkt wel een soort babuschka poppetje. Doos in doos in doos.
Vergeet niet te smizen
Zag net een reel van Bonnie die gewoon een soort stapel aan boetes voor te hard rijden heeft, in Frankrijk weliswaar, maar ik begrijp uit haar vlogs al dat ze nu opeens helemaal rijangst vrij is( wat heel fijn is) maar dat heeft vervangen door als een soort ongeleid projectiel over de weg te scheuren. Waarom moet alles wat ‘nieuw’ is bij haar altijd meteen zo extreem?
Nou dat baseer ik niet perse op die boetes, maar op wat ze zelf meerdere keren gezegd heeft.
Over Bonnie gesproken ik zag dat ze ook een tiktok had met een geluid waarin BPD (borderline personality disorder) omschreven werd als beautiful princess disorder en ik vond dat echt heel raar maar ik zie dat ze het inmiddels verwijderd heeft dus ze zal wel kritiek gekregen hebben
Maar Bonnie probeert toch alles stoerder te verkopen dan het werkelijk is? Daar is ze influencer voor!
En wie wel eens boetes heeft betaald weet dat er helemaal niets stoers aan is. Of je nu te hard reed of fout parkeerde.
Wat raar, in welke context dan ook? Dat zij dat heeft/is of ging het ergens anders over?
Ze gebruikte het geluid “I’m so mentally stable, I have BPD, beautiful princess disorder” wat uiteraard ironisch is maar als je zelf geen bpd hebt wel een beetje gek om te gebruiken imo.
Ziet iemand nog wel eens die fashion tweeling uit NL op Bali voorbij kopen?
Sis-nog wat.
Oooh jaa! dat was heerlijke irritainment.
Ik heb wel een heerlijk instagram account gevonden met een soortgelijke bijzondere vrouw die ik stiekem wel heel leuk /heerlijke humor vind hebben.
@bijannfashion
Ik kan me nog uit een oude vlog herinneren (toen ze nog geen rijbewijs of rijlessen had) dat ze naast Nick in de auto zat en zei dat ze het raar vond dat mensen boetes kregen omdat ze zich überhaupt niet voor kon stellen waarom je te hard zou willen rijden oid. Blijkbaar is ze daar van terug gekomen nu ze zelf rijdt.
Ik vind haar vlogs leuk, maar die tiktoks… I can’t zo nep en cringe.
Same! Maar het lijkt erop of ze liever content voor TT en Insta maakt. Prima, maar dan ben ik weg!
Jaaa ik zag haar ook laatst in mijn feed voorbij komen. Ik vind haar een gezellig wijffie
Haha in Frankrijk staat er langs de snelweg ook nog eens een bord om aan te kondigen dat er een flitser aan komt, dus dan is het dubbel suf.
Toch niet zo gek als influencer toch? Als je als zorgverlener gwn normaal doet en je houdt aan je geheimplicht is er niks aan de hand. Uiteindelijk ben je voor mij dan een bevallende vrouw die hulp nodig heeft. Wel erg dat dit gebeurd is, was met “Barbie” toen ook.