Het influencertopic #22

Eerste stuk gaat over Thijs, dat hij er was voor iemand zonder houvast (slachtoffer had moeilijke thuissituatie en zag thijs als soort houvast) en Thijs heeft geen ‘crime’ begaan vind hij

Fijne vakantie dan maar :zipper_mouth_face:

3 likes

Nou ja, ze is ook besties met Dook dus dat zijn al 2 mensen die haar leuk vinden. Is Nick er ook bij? Misschien heeft hij ook wel vrienden gemaakt met die andere gasten de afgelopen tijd? Ze zijn best vaak bij Dook thuis geweest met feestjes en ook sowieso feestjes in de stad.

5 likes

Huh wat een onaardige vraag lol ze is toch niet zomaar naar Toscane gevlogen

10 likes

Dat zou wel echt vreemd zijn huh snap echt niets van deze hele story

5 likes

Ik zou op de eerste vlucht terug naar huis zitten mocht iemand het durven Bonnie mee te nemen naar zo’n vakantie.

7 likes

Echt hele vage story. Ben blij met jullie vertalingen want na drie keer lezen begreep ik nog steeds niet wat hier stond😅

Vooral “kinderen en gezin meeslepen in een zaak waar alleen maar slachtoffers zijn met echte problemen.Cancel culture 2023”.

Dan denk ik: je beschrijft hier eigenlijk hetgeen dat Thijs Romer heeft gedaan en hoe ernstig dat is, maar je hebt het waarschijnlijk over jezelf (?)

3 likes

Wat een tekst🙈 Ik denk dat Sander dit bedoelt:

Karaktermoord op iemand (Noor) die haar nek uitsteekt voor iemand (Thijs Römer), zonder dat zij inhoudelijke kennis had en dus zonder judgenent. Achteraf, (gezien de ernst van de beschuldigingen en de veroordeling) niet handig maar prima.

Een vrouw (Noor) kapot maken omdat het je (als zakenpartner (Monica Geuze) niet gelukt is om je gelijk te halen is wel triest.

Kinderen en een gezin (van Sander en Noor) meeslepen in een zaak (van Thijs Römer) waar alleen maar slachtoffers met echte problemen zijn. Cancel culture 2023.

Wij (de happy family van Sander en Noor) gaan op vakantie.

Met andere woorden: Thijs Römer was een vriend van Noor die steun zocht en zij heeft die hem geboden maar distantieert zich van de zaak want daar wist ze inhoudelijk niets van af.

Nu wordt het gezin van Sander en Noor meegesleurd in de cancel culture rondom Thijs Römer dus huilie huilie. En hij benoemt voor het fatsoen nog wel even dat de slachtoffers van Thijs degene met de echte problemen zijn.

Zoiets?

106 likes

wow werk jij bij de geheime dienst

59 likes

Hier suggereert hij volgens mij zelfs dat hij Thijs ook één van de slachtoffers vindt :rofl:

8 likes

Heeft Mo dan ook uitgehaald naar Noor recent? Of komt dit ineens naar buiten omdat Yvonne erover begon?

Het verhaal van Noor boos op Monica door beelden/reacties van Olivia in Monica’s vlogs komt mij ook bekend voor.

2 likes

In zijn story staat: ‘die zn nek uitsteekt’. Het lijkt mij dat het over een man gaat? Anders zou er denk ik ‘die dr nek uitsteekt’ staan?

7 likes

Enige wat dan wel vreemd is, is dat Noor haar achternaam (of eigenlijk die van Sander) verwijderd heeft op insta
Maar goed wat boeit het mij ook eigenlijk :joy:

4 likes

Hij zegt ook uisteekt dus zou me niet al te veel focussen op zijn woordkeuze

18 likes

Nee vgm is het alleen zo dat lifeofyvonne heeft genoemd dat de reden van de ruzie / verbroken contact tussen Monica en Noor is dat Noor het deel van Monica van de pyjama collectie nooit heeft betaald

Staat los van het hele Thijs Romer verhaal

3 likes

Ik vind het een heftige dag. Anna, Noor, Monica, Rachel Nino, ik ben op vakantie hoor.

48 likes

wow ik dacht echt dat hij met t eerste stukje thijs bedoelde, die zn nek uit stak voor de meiden waar hij naar eigen zeggen “hulpverlener” voor was. Sander pleit hem even volledig vrij

maargoed, wie bied meer

9 likes

Zo las ik het ook eerlijk gezegd. Maar het is echt een wazig bericht.

12 likes

Ik las op Juicechannel net dat Sanders achternaam al langere tijd uit Noor haar profiel is en dat Noor en Sander Thijs hebben ontvolgd, vanwege de zaak en wat er aan het licht is gekomen.

4 likes

Zou ik ook zegge

9 likes

Als je Noor was?

7 likes