Het influencertopic #22

Ja

8 likes

Idd, Thijs als slachtoffer van -jaja daar zijn ze weer- zijn demonen

2 likes

Zal wel zijn om eventuele zoektermen niet bij haar insta uit te laten komen vermoed ik

2 likes

-verwijderd door moderator-

19 likes

En mensen maar beweren dat er nooit iets spannends in Limburg gebeurt :joy::joy::joy:

34 likes

Oh boy :joy:

7 likes

Ahhh ik vind het zielig voor Sander. Hij kwam in de vlogs ook over als een uiterst vriendelijke kerel :broken_heart:

16 likes

Als je ze zo bij elkaar zet zijn het eigenlijk beetje zelfde model mannen

6 likes

Ik vind het vooral zielig dat hij Yvonne heeft gebeld en verantwoording heeft afgelegd over wat er speelt/aan de hand is.

55 likes

Ik had niet verwacht dat Sander zo naïef zou zijn. Liever een gebroken gezin dan je zo laten manipuleren door je narcistische vrouw die “eenmalig” is vreemdgegaan met een zedendelinquent. Kinderen voelen die spanningen en negatieve emoties tussen hun ouders ook aan en kunnen daar ontzettend veel last van hebben.

10 likes

Wel intens, zijn denkwijze.

4 likes

Dit was al langer zo

4 likes

Ik snap het wel als je ondanks vreemdgaan toch ervoor kiest om niet uit elkaar te gaan voor je kindje

10 likes

Ik vind het vooral ziekelijk hoeveel mensen Thijs Romer in zijn chaos heeft betrokken :upside_down_face:

11 likes

Ik denk idd dat er veeeeel meer harmonieus lijkende of werkende gezinnen zijn waarin vreemdgegaan is dan we denken, even los van goorlap Thijs dat moge duidelijk zijn, maar vreemdgaan an sich ja ik weet het niet, da’s aan de betrokkenen om te beslissen wat er wel en niet overkomelijk is.

19 likes

Hoezo Thijs?

Noor is ook gewoon een volwassen vrouw die ervoor gekozen heeft vreemd te gaan.

34 likes

Hoezo is ze volgens jou narcistisch?

9 likes

ahaha maar echt, hoe kun je jezelf met je juicekanaal zo enorm serieus nemen :joy: en die Sander dus ook, dat hij zelf contact met Yvonne zoekt :smiling_face_with_tear:

9 likes

Net zoals toen zei mattie gedwongen had ‘het’ verhaal te vertellen over zijn tweeling. Echt ziek-e-lijk gewoon. Maarja Monica’s zwangerschap en Nikkies gender zijn ook door de media gelekt min of meer. Gestoord

10 likes

Ah ja is waar, bedoel meer gewoon het web rondom thijs de laatste tijd

7 likes