Keek net weer eens op Cynthia’s blog, die heeft een hele post over de kritiek die ze krijgt over al haar tijdelijke hobby’s. Wat ze alleen vergeet te vermelden is dat de kritiek vooral is dat ze overal een slaatje uit probeert te slaan. Prima dta je een hoop dingen tijdelijk leuk vindt, maar ga niet doen alsof je een expert bent en er geld voor vragen. Je verdient genoeg met je organisatieshit en je spon lijkt me, laat het inderdaad gewoon aan de echte experts over om mensen te helpen met af te vallen of te stoppen met alcohol. Ugh .
Ja, ze mist compleet het punt waar mensen over vallen. Maar dat verbaast me bij haar ook eigenlijk niet.
Precies dat! Veel verschillende hobbies en interesses? Prima! Overal een cashcow in zien niet.
Viel mij ook al op op Instagram. En het dan zo insteken van ja heel veel leuk vinden is een talent en daar was iedereen het met haar eens/vonden ze dat zo leuk aan haar 🫠 Ben benieuwd naar haar volgende hobby…
Nee, dat snap ik totaal niet. Kinderen voelen dondersgoed aan als er iets niet goed zit tussen de ouders wat me geen gezonde situatie lijkt.
En vervolgens lekker de reacties uitzetten dus hopelijk leest ze hier nog mee. Zij kan zo slecht tegen kritiek. Stop ermee als kennelijk niemand het tof vindt en je daar mee zit, of own het gewoon dat je overal geld mee wil verdienen. Zo simpel is het.
Ja zij was altijd al goed om mensen te blokkeren op haar website en Instagram, ook bij normale feedback/kritische reacties. Vind haar gewoon niet sympathiek.
En haar ideeën om overal mee te cashen, komt misschien uit de koker van haar coaches John en Jeanet
Arme Igoné
Weinig zelfreflectie dus. Misschien kan ze daaraan werken en daarna de expert-cursus verkopen voor 400 euro per online module?
Ja vind ik ook. Zo’n lijst kunnen wij op dit forum ook make. Denk dat wij met zijn allen nog meer influencers kennen dan hele Mascha.
Zeker als het alleen een lijst met namen is. Is toch 0 moeite en daar dan 100 euro voor vragen. Of zou ze nog speciale informatie erbij verstrekken die alleen bekend is bij insiders?
Staat Cynthia erop ?
Kennisafsnijdatum… que? Is dit een woord?
Ik dacht hetzelfde! Misschien een rare google translatie, maar dan nog kom ik er niet uit.
Bovendien is de lijst van september 2021, dus 2 jaar oud! Niet eens up to date dus…
Klopt, wel in de gratis versie waar ik dit gevraagd heb haha.
Larissa Bruin?
Oh… my bad, ik dacht dat je de lijst van Mascha liet zien, maar deze heb jij dus via ChatGPT opgevraagd! Never mind…
Oke dit is misschien niche maar ik volg de zus van Noortje Geerts (Kim) op insta, en die is dus een tijd geleden bevallen van een dochter, en in de geboorteaankondiging + dagen daarna stond ‘Donna Hay’
Ik kon me gewoon echt niet voorstellen dat ze nog nooit van de Donna Hay gehoord hadden maar blijkbaar zijn ze daar na de geboorte achter gekomen want nu heet dat kind opeens Donna Faye. En ze doet echt alsof het nooit gebeurd is, al haar oude posts zijn ook aangepast alsof ze altijd al Faye heette haha. Maar in de comments zie je nog wel gewoon ‘gefeliciteerd met Donna Hay’. Haha ik vind het zo random maar ook zo gekkig dat ze zelf niet een beetje de lol ervan inzien maar alle sporen uitwissen