Het influencertopic #22

Ik gok dus dat ze haar misschien niet bewust kennen maar onbewust wel eens gehoord. Dat daarom Donna hay voor hun misschien direct goed klonk als naam.

15 likes

Misschien hadden ze Bella Hay in hun hoofd ofzo. Snap niet echt hoe je ineens zomaar op donna hay uitkomt als je een babynaam zoekt.

3 likes

Ik vind het sowieso meer een naam voor een koeđŸ€

12 likes

Haha ik wist niet dat dat de zus was, grappig twee zus
(wannabe)influencers

Ik zie dat ook iemand heeft gereageerd “wat een prachtige naam, de betekenis”, zou die dan hebben gedacht ooowh donna hooi, awesome :+1::sunglasses:

2 likes

Haha doet me denken aan dat ik een keer aan mn vriend vroeg of hij Donna Hay kende omdat ik een kookboek van haar voor mn verjaardag wilde. Zei hij ja heb ik weleens van gehoord maar ik ken geen nummers van haar :joy: dacht dus dat het een zangeres was. Miss komt het idd door Barry/Bella Hay.

12 likes

Ws donna summer dan?

2 likes

Ik dacht ook meteen aan Bella Hay ipv Donna, haha!

4 likes

Laat die vrouw met rust joh. Wrijf het er nog even in.

4 likes

Echt he, zo kansloos DMtjes sturen om je gram te halen, wat bereik je er precies mee?

9 likes

Ja en dan zo nep gespeeld “huh het was toch donna hay??”

5 likes

Ja het is geen criminele naam hoor maar ik vond het wel heel typisch, vooral omdat het zo duidelijk daarna weer veranderd is. Ook weer typerend voor hoe picture perfect alles maar weer moet zijn, ik zou er zelf echt hard om moeten lachen als dit me zou overkoken

4 likes

Ga morgen weer eens een recept uit mijn Donna Hay fresh and light kookboek maken, goed idee!

10 likes

Voor wie de Colleen Ballinger saga nog volgt: Haar fans die ze om haar heen verzameld heeft en ook weer engerds blijken te zijn, als een soort matroesjka ontwikkelt deze hele shitshow zich.
Heb t echt te doen met Adam, en respect hoe hij alles doet.
Zit nu naar een 4 uur (!!) durende video te kijken waarbij alles weer op z’n kant gegooid word
wat een intens slechte mensen rondom deze vrouw, stuk voor stuk.

Voor wie ook tijd teveel heeft en benieuwd is:

6 likes

Ik heb echt nog nooit van Donna Hay gehoord en als ik er dan achter zou komen dat dat blijkbaar een bekende kok is zou ik denken ‘oh geinig’ en de naam gewoon zo laten.

81 likes

Ja haha geen idee wie dit is. En net als @Stateofmind die het googelt en alleen e.o.a vage chef uit Australië vind en het dan blijkt dat de commotie ook daarom te doen is. Donna is een leuke naam en denk dat iemand uit Australië zich hier ook niet druk om maakt.

En als je Jamie Oliver Jansen een leuke naam vind, ook lekker zo noemen hoor.

15 likes

Serieus? :joy:

13 likes

Haha ja ‘een of andere vage chef’. Ze is wereldberoemd, dat je haar toevallig niet kent betekent niet dat veel mensen haar wel kennen.

Als dit mij zou overkomen zou ik het trouwens lekker zo laten, maar ik heb wel de naam van m’n kinderen uitgebreid gegoogeld en ook de combinatie dus dat kan niet. Lijkt me ook best logisch als je een naam kiest.

19 likes

Als ze haar kind nou Sonja Bakker had genoemd
 dan had ik de ophef wel begrepen

24 likes

Ik schrap het plan om mijn fictief toekomstige kind Rudolph van Veen te noemen per direct. Deze wereldkok is ook uniek!

5 likes

Ja ik zou m’n kind geen Ted Bundy noemen bijv maar een chef
 ach. Maar wie ben ik

19 likes