Serieus?
Haha ja âeen of andere vage chefâ. Ze is wereldberoemd, dat je haar toevallig niet kent betekent niet dat veel mensen haar wel kennen.
Als dit mij zou overkomen zou ik het trouwens lekker zo laten, maar ik heb wel de naam van mân kinderen uitgebreid gegoogeld en ook de combinatie dus dat kan niet. Lijkt me ook best logisch als je een naam kiest.
Als ze haar kind nou Sonja Bakker had genoemd⊠dan had ik de ophef wel begrepen
Ik schrap het plan om mijn fictief toekomstige kind Rudolph van Veen te noemen per direct. Deze wereldkok is ook uniek!
Ja ik zou mân kind geen Ted Bundy noemen bijv maar een chef⊠ach. Maar wie ben ik
Maar is de Hay van de echte donna haar achternaam? Die influencer had haar kind dus gewoon Hay/Hooi als tweede naam gegeven?
omg door de reacties hier verwachtte ik echt een nsb type dubbelspion uit de tweede wereldoorlog ofzo maar gewoon een chef is toch niet erg haha
Ik zou mn kind niet Jamie oliver noemen omdat mn moeder dr jamie olovan van maakt en dat irriteerd me enorm. Maar verder niks mis mee.
Nouja voor mij dus wel want zoals al gezegd: ik ken haar niet
Omg die stories (en Tweets) van Bram zijn zo overdreven zuur hij kon gisteren niet meer mee op zijn vlucht en natuurlijk heeft hij daarover weer van alles te zeiken en was het zijn slechtste ervaring ooit
âMensonterend!â
Tering hey nu snap ik waarom hij zoveel rimpels heeft. Hij maakt zich echt druk om niks.
Mân punt is: er zijn genoeg mensen die inspiratie halen uit bekende mensen; of het nou een âwereldberoemdeâ chef is, zangers, acteurs of een fictief personage uit een serie (is Meave door sex education niet een van de populairste namen van vorig jaar).
Als jij je kind Shakira, Jamie Oliver of Britney wil noemen echt lekker doen.
Ze heeft haar kind niet naar Vladimir Poetin vernoemd ofzo.
Maar er is ook geen ophef over die naam toch. Degene die het postte zegt alleen dat de baby eerst anders heette. Dus ja blijkbaar vond die influencer het wel erg, maar is er verder geen ophef over.
Hahaha, lekker dramatisch. De wcrolhouder is stuk en je krijgt droge aardappeltjes, wat een ellende zeg Snap wel dat je ervan baalt als je vlucht wordt geannuleerd, maar wees blij dĂĄt je een dak boven je hoofd hebt en dat dat ook nog allemaal voor je wordt geregeld.
Tsja je zou maar voor je eigen veiligheid niet mee kunnen met een vlucht. Wat een gezeur weer, je hebt een hotel gekregen en morgen weer een dag
Dan ben je wel heel erg verwend! De vlucht ging niet door puur voor de veiligheid van de passagiers. Moeder natuur is onvoorspelbaar is pure onmacht
Hoezo is het verwend als je daarvan baalt? Niemand zit daar voor zn lol in een deprimerend hotel te wachten op een vlucht toch. Zeker niet als je eerst nog dacht dat je binnen een paar uurtjes thuis zou zijn.
Het op instastories zetten, een 1-sterren review voor het hotel achterlaten met âmensonterendâ en verwachten dat je een hoogstaande maaltijd krijgt is wel echt fucking verwend.
De stories van Bonnie zijn net zo cringe, want zij mocht wel vliegen en huilt tranen met tuiten.
Hoezo een deprimerend hotel? Omdat een wc rol houder niet naar je zin is? Het is wel bram die altijd mega overdrijft. Als een vlucht wordt geannuleerd snap ik dat je baalt maar als je verder kijkt en dan klaagt vind ik je wel verwend, het was niet veilig om te vliegen, daar kon op dat moment niemand iets aan doen.
En dan ook nog naar de snackbar gaan en dan zeggen " deze rekening gaat naar de KLM " echt gĂȘnant gewoon.