Het influencertopic #22

Ik ben het met je eens over Bram, dat zeg ik ook in mn post toch. Ik heb geen idee wat voor hotel het was maar door een vliegtuigmaatschappij wordt je denk ik niet in een heel leuk hotel gezet (geen ervaring mee verder). En zelfs al is het een leuk hotel wil je denk ik gewoon naar huis.

Dus ik zou ook wel balen (en het niet op instagram zetten en verdergaan met mn leven)

8 likes

Toen het bij mij gebeurde moesten we zelf wat regelen! Werd uiteindelijk, jaar later, wel allemaal vergoed

1 like

In het kader van echt leed: ik weet niet of iemand Jaimy Vanenburg volgt maar nadat ze net een dubbele longtransplantatie heeft ondergaan en haar leven weer een beetje terug leek te krijgen zijn er nu waarschijnlijk kwaadaardige cellen gevonden achter haar hart en in haar longen. Echt geen woorden voor dat haar dit nu treft.

17 likes

“Ik had maar 5 sec om afscheid te nemen.” Schat je ziet die mensen van de week wss weer.

13 likes

Mijn God Bonnie wordt echt steeds ondraaglijker hè :weary:

35 likes

Ze doet net alsof ze afgevoerd wordt naar een onbewoond eiland waarbij ze 10 jaar geen contact meer mag hebben met de buitenwereld.

17 likes

Wat een aansteller die Bonnie. Als ze het zo erg vond dan had ze zelf ook niet mee kunnen gaan toch? Zou niet zo gek zijn als je samen reist.
En Bram die zo baalt omdat hij nu pas later met zijn kat kan knuffelen🙈Er zullen ook mensen zijn die zwaar in de problemen komen met werk of een belangrijke afspraak missen of iets dergelijks als ze opeens pas veel later naar huis kunnen. Laat hem blij zijn dat dat voor hem niet geldt.
Die 2 beroepszeurpieten hebben in ieder geval weer iets meegemaakt waar ze lekker over kunnen zeiken.

Wel een heel raar verhaal van dat je het vliegtuig niet in mag omdat het te zwaar beladen zou zijn? Heb dat echt nog nooit gehoord. Vliegen wordt wel steeds onaantrekkelijker zo

12 likes

Zou handig zijn als het vliegtuig de lucht in komt, dus als het te zwaar is gaat dat niet.

20 likes

Ik denk dat zij niet zomaar kan kiezen om niet mee te gaan, dan moet ze gewoon opnieuw betalen denk ik.

Maar het is wel echt dramatisch ja.

4 likes

Mensen die klagen over vliegen ga ik sowieso heel erg goed op. Ook die zeikberichten over die lange rijen bij Schiphol :grin:

36 likes

Vliegen wordt pas echt onaantrekkelijk als ze willens en wetens vliegtuigen laten opstijgen die te zwaar beladen zijn

13 likes

Heerlijk dit.
Bram en Bonnie zijn ook niks gewend joh. Ff met 2 voetjes terug op de grond hoor. Jeeetje

10 likes

Even opnemen voor Bonnie want ze zegt zelf dat ze PMS heeft, dus ze snapt vast ook wel dat het rationeel gezien nergens op slaat

6 likes

Alsnog irritant sorry😂

6 likes

Het heeft ook met de wind te maken. Heb ik ook een keer gehad, toen waaide het zo hard dat het niet veilig was om met zo’n zwaar toestel te vliegen. Werd toen idd geld geboden om de vlucht te skippen, maar blijkbaar doen ze dat bij die maatschappij waar Bram mee moest vliegen dan anders.

6 likes

Ze kan het ook gewoon niet op insta zetten dan toch als ze zelf ook al door heeft dat het wat overdreven is :sweat_smile:

7 likes

Post het dan niet :sob:

3 likes

Bonnie plaatst ook serieus ‘al die lege stoelen :rage:’. Meid dit is je derde vliegvakantie in 2023, alsof je zelf zo lekker klimaatbewust bezig bent.

100 likes

Volgens mij was het zielig voor de mensen die nu niet mee mochten en niet voor het klimaat, anders slaat het idd nergens op :joy:

9 likes

Ohhh hahaha misschien heb ik hem verkeerd geïnterpreteerd dan :joy::sweat_smile:

4 likes