Oh wat een verschrikking weer die twee. Lijken ook totaal niet door te hebben hoe belachelijk ze overkomen.
Als ik denk aan iemand die oneindig veel rotzooi koopt en daarin nooit verzadigd is, denk ik eerst aan Mascha en dan aan Bonnie. Ik heb haar nooit echt met het milieuvervuiling of het klimaat bezig gezien.
Echt zielig al die lege stoelen, liever allemaal mee naar huis in een te zwaar vliegtuig. Slaat minstens net zo goed nergens op
En waarschijnlijk een best behoorlijke schadevergoeding te claimen omdat je niet mee kon, dus zeker als je zoals hij gewoon vanuit huis werkt en hoogstwaarschijnlijk niks mist door 12 uur later thuis te komen verdien je er nog aan ook. Wat een draaaamaaa inderdaad.
En de krokodillentranen van Bonnie heb ik echt geen woorden voor.
Even wat anders, ben het bevallingsverhaal van Co aan het kijken. Toch best wat verschillen tov NL⊠de partners moeten weg ivm bezoekuur. Wel echt rot zeg. Dat is echt van 20 jr geleden ofzo. Jammer dat de cordring ook niet gelukt is. Doe dat zelf ook vaak op t werk niks moeilijk aan. Maar snap dat ze het daar nog niet vaak tegenkwamen. Jammer dat ze er zo lullig over deden.
Ze deden op de OK wel hun best om het een fijne ervaring te laten zijn.
Kan best dat dit nu ook gebeurd is maar dat te weinig mensen zich aanmelden, dan worden er gewoon mensen aangewezen.
Dat hotel is ook gewoon een 4* hotel en krijgt op google ook 4 uit 5 met de reviews. Dat je niet blij bent snap ik, maar gedraag je niet al een stampvoetend peuter die zn zin niet krijgt, omdat je niet a la carte mag eten.
Dit topic is echt in een cyclus terechtgekomen van zeiken over wat Bram en Bonnie nu weer te zeiken hebben
Even luchtvaartnerd hier
Dit komt best wel vaak voor, zeker op Florence waarvandaan zij vlogen. Florence heeft een lastige start- en landingsbaan waar ook nog bergen omheen liggen. Door de bergen ontstaat er wind uit een bepaalde hoek die het vliegen daar moeilijk maakt én je moet snel genoeg hoog kunnen komen om over die bergen heen te kunnen, daar speelt gewicht een enorme rol in. De keuze om passagiers niet mee te laten gaan wordt echt niet zomaar gemaakt en vindt ook echt niemand leuk, maar is gewoon nodig voor de veiligheid.
Heeft Bonnie de foto met de lege stoelen nu verwijderd ?
Nee hij staat er nog! In haar stories, een van de laatsten.
Oh oeps hij komt na de trein nog
Kijk dit vind ik dan nou wel echt chill aan het forum, er is bij elk onderwerp wel iemand die er daadwerkelijk verstand van heeft.
Daar zijn vaste bedragen voor. Overigens is dit geval van overmacht en hebben ze geen recht op compensatie.
Dat is niet wat ik citeerde maar goed.
Ja weet ik, maar hij postte daarna toch dat het toch niet door de wind kwam en geen overmacht was? Of zou hij dat dan verzonnen hebben (wat een sukkel dan)
Het kan ook vaak vanwege overboekt vliegtuig.
Wordt er dan gewoon gezegd âdeze 20 mensen op de lijst halen we er vanaf ivm het gewichtâ of wordt er bij de gate gekeken naar lichaamsbouw?
In het geval van overboekt zou niet een halfleeg vliegtuig hebben gevlogen. Lijkt me iig niet dat een airline liegt.
Nee bedoel ik als losse situatie waarin dit ook vaak gebeurt, niet hier
Ik druk me niet goed uit
Er wordt gerekend met een gemiddeld gewicht voor een als man en een als vrouw geidentificeerde passagier (en hoeveel dat er per vlucht zijn is bekend). Als het vliegtuig te zwaar is, gaan ze rekenen hoeveel gewicht ze kwijt moeten en waar dat vandaan kan worden gehaald (denk aan minder brandstof, minder bagage mee, minder passagiers). En dan maken ze volgens mij vooral een verdeling dat het gewicht een beetje gelijk verdeeld zit over het toestel. Dus gaat meer op basis van de stoelverdeling in het vliegtuig. Maar pin me hier niet helemaal op vast, want ben geen piloot, dus weet niet exact hoe dat gaat
Ik zie dit nu pas, maar waarom trekt hij ook zo overdreven hard aan die wc rol houder hahahahaha