Het influencertopic #22

Hij zegt later dat het niets met te wind te maken had, zou een smoesje zijn en dat er iets mis was gegaan met tanken

2 likes

Hij heeft ook echt op 2 hotels een 1 sterren review achtergelaten met gezeik.

Wat een losert

44 likes

wat een clowns holy shit :clown_face:

5 likes

Dat doet hij altijd, dingen enorm aandikken door een overdreven vies gezicht te trekken als hij ergens “verplicht” koffie moet drinken die niet vers gemalen is, bijvoorbeeld. Dat is erg zwaar voor hem!
Als hij in een hotel is en het behang is niet zijn smaak is het ook meteen “Verschrikkelijk deprimerend lelijk, hier wil je niet dood gevonden worden, dit is niet goed genoeg voor mij en mijn high standards” terwijl de ratten nog net niet dood onder zijn fornuis en zijn bank liggen weg te rotten, maar dat terzijde.

43 likes

sterker nog, denk dat ze een van de betere service behandelingen hebben gekregen gezien het serviceniveau van KLM de laatste tijd

gewoon onmiddellijk een hotel + vervoer + alternatieve vlucht geregeld is echt een zeldzaamheid

26 likes

Ja want ze hebben hem nog ff gebeld met de officiële verklaring, wat een lariekoek kraamt die man uit zeg

6 likes

Hij is al 40 toch, duurt niet lang meer

7 likes

Dat van die vrijwilligers is heel amerikaans. In Europa zijn er wetten waar airlines zich aan moeten houden en daar zijn vaste kosten aan verbonden. Bij het vlucht control centre van KLM wordt naar de kist gekeken in termen van geld en berekenen ze hoe ze aan het juiste gewicht komen om op te kunnen stijgen. Soms is dat vracht eraf, soms is dat mensen, afhankelijk van de kosten voor vergoedingen. Als er overstappers zijn, bijvoorbeeld is zo iemand eraf gooien duurder, bijvoorbeeld. Of bloemen of medicijnen die op temperatuur moeten blijven zijn duurder dan een container met kleren.

Uit alle verhalen begreep ik dat het meer mensen waren dan de 4 mannen, waaronder Bram. Zij waren gekozen omdat ze ruimbagage hadden en niet verder vlogen., En Bonnie niet, dus die mocht mee. Mogelijk is er ook vracht af gegaan, maar dat weet je nooit.

10 likes

Een passagier wordt op 80 kg gerekend. Maakt niet uit man of vrouw of non binair

5 likes

Hahahahaha mijn god wat een sneuvogel. Hij pakt ook die hele rol vast in plaats van een velletje. Ik ga heel goed op deze verwende ellende. Als je zo agressief met een wc rol omgaat vallen de meeste wc rollen wel van de houder. :joy::joy::joy::joy:

5 likes

Ik heb dit dus altijd afhankelijk van of ik mensen sympathiek vind of niet maar omdat ik Bram zo zo zo onsympathiek vind, vind ik meteen alles aan hem irritant en daardoor ook zijn uiterlijk en word ik gewoon chagrijnig als ik zijn kop zie.

Terwijl dat nergens op slaat, z’n uiterlijk staat er los van en leuke personen vind ik nooit lelijk, maar ik vind zeikbram gewoon zo irritant dat z’n hoofd me ook niet aanstaat :mad:

Dit geldt ook voor Wouter bijv (niet om dezelfde reden maar ook omdat ik van hem gruwel)

12 likes

Ja maar zo zie je weer dat innerlijk altijd de doorslaggevende factor is of je iemand wel of niet een leuk mens vind. Tis ook gewoon zo, de narigheid stroomt uit z’n porĂ«n en daardoor wordt je van buiten automatisch ook minder aantrekkelijk
niet dat ik hem uberhaupt aantrekkelijk vind fysiek, maar het had een leuke vent kunnen zijn als hij niet zo’n zure zoute drop was.
Sommige clichés zijn waar.

6 likes

Ik hoop echt dat Bram een nog hogere muur rondom de klantenservice van KLM heeft dan de gemiddelde burger. Moge zijn claim keer op keer geweigerd worden met wat voor rotsmoes dan ook (want zo gaat dat uiteindelijk). Wat een aansteller

3 likes

Ik ben nu waarschijnlijk ook een zeikerd, maar Bonnie die voor de 3e of 4e keer op rij dezelfde reel (van het wijn proeven) in haar story deelt. Zal ook niet de laatste keer zijn want er komt natuurlijk nog zo’n ‘heb je al mijn reels van deze week al wel gezien?’ story achteraan binnenkort. Zij is echt de enige influencer die ik volg die zo in herhaling valt met het meermaals opnieuw posten van dezelfde content en iedere keer dat ik het zie stoor ik me eraan.

12 likes

Ja, erg geforceerd. Ze ging laatst ook een hele reeks tiktoks delen die ze persoonlijk leuk vond/om moest lachen op haar instastories op een manier van: kijk eens hoe leuk mijn FYP is. Het hele look at me, choose me aspect aan haar vind ik echt jammer vergeleken met “vroeger”.

7 likes

Maar Bram wilde juĂ­st met zijn voetjes in de lucht :pensive::pensive:

4 likes

Oeeh they think im skinnyyy

46 likes

Ja, echt aardig dat ze zo over me denken

5 likes

Vind het echt een inspirerende vrouw. Zoveel leed elke keer maar zo krachtig.

3 likes

Bram is een jankbal met het verwende jongetjes syndroom. Die moet eens een flinke realiteit schop onder zijn kont krijgen.

Het lijkt wel alsof zijn gezeur met de dag erger wordt.

21 likes