Ja en als iemand zich vrijwillig meldt dan heeft diegene ook nog steeds recht op een vergoeding als dat op die vlucht van toepassing is
Maar even wat anders dan al dat gezeik, Dook lijkt me dan wel weer echt een leuk jong.
Ja precies. Ze kregen dan sowieso ook vergoeding, vouchers voor eten en drinken en eventueel een hotel als de volgende vlucht pas de volgende dag is. En vaak ook een upgrade naar economy plus of business als er plek was.
Ja ik vind Dook ook altijd heel leuk en lief overkomen!
Dit werd er bij ons de laatste keer niet bij gezegd (wel Brussel Airlines dus geen KLM). Ze deed het overkomen alsof het ècht vrijwillig was en je dus ook geen vergoeding oid kreeg. Leek op; ga maar weer naar huis en kom morgen maar weer terug. Maargoed we hebben ook niet doorgevraagd want ons antwoord was sowieso âneeâ omdat we sowieso niet een dag later konden vertrekken maar het klonk niet heeel aantrekkelijk.
Dit topic kan je onderhand wel het Bram en Bonnie topic noemen
Ik las dit als brommie. Misschien wel een goede titel: brommen over brommie
Over Bram gesproken: ik zie net in zijn storyâs dat hij 3 VanMoofs heeft? Althans twee fysiek en 1 nog in bestelling, die hij dus nooit gaat krijgen vanwege het faillissement.
Maar hij had toch een belastingschuld? Wtf moet je dan met 3 VanMoofs??
1 is zân oudste van een paar jaar geleden. De andere van zeker een jaar geleden. Hij heeft een video-review gemaakt van de Van Moof en in de beschrijving staat een link waar je toen iets van korting mee kreeg, als je een fiets kocht, en hij kreeg dat bedrag op zijn account om te besteden bij Van Moof. Er hebben zoveel mensen van de link gebruik gemaakt, dat hij een nieuwe Van Moof kon kopen voor nauwelijks bij betalen. Zeg maar, wat Bonnie deed met Felix. De derde deed hij ook van âpuntenâ, plus een bijbetaling van 1000 euro. Die is hij nu waarschijnlijk kwijt.
En hij zegt dus dat hij dit ook post om mensen boos te krijgen. Deze manâŚ
wat een ongelooflijk idiote actie is dit Ăźberhaupt om bijna gratis fietsen uit te delen aan mensen die ze al hebben fucking yupception man drie elektrische fietsen doe even normaal
Heerlijk dat dat kutbedrijf failliet is
En dan te bedenken dat je er zoveel nodig heb om steeds 1 werkende fiets te hebben. Zo vaak gaan ze kapot, en zo lang zijn de wachttijden op een reparatieplek.
Ja belachelijk, echt helemaal niks duurzaams aan.
Nou ook al heb je geen belastingschuld, wat moet je Ăźberhaupt met 3 elektrische fietsen
Bij Van Moof is het altijd handig een paar als reserve te hebben
Het is nu vooral handig om geen van Moof te hebben eigenlijk
Oh ja, hij had er 2 gekocht!! Was zo weg, herinner ik me! En nu 1000 euro kwijt. Nog steeds winst, zou ik zeggen.
Love het woord yupception!
Rijk en Monica hebben besloten te stoppen met daten na een weekend weg te zijn gegaan wat in Rijks woorden âperfectâ wasâŚ
Vraag me dan toch zoooo erg af hoe je na zoân leuk weekend samen dan die beslissing kan maken. Maar daar zullen we nooit achterkomenđ
Ik gok dat Rijk deze beslissing niet zelf gemaakt heeft haha