Wat een idioot van een vent is het toch, die heeft echt niets beters te doen.
Zag laatst een filmpje van een situatie op het vliegveld, leek net een veilinghuis. Maatschappij moest nog van twee mensen af en bleef bedragen omroepen. Bij 3k ging de laatste overstag.
Hahaa voor 3k zou ik zelfs een maand wachten tot m’n volgende vlucht
Ja die filmpjes zijn leuk, altijd kut voor iedereen als mensen al voor minimale bedragen het aanbod aannemen; die prijzen kunnen echt keihard oplopen als niemand zich aanmeld.
Cynthia heeft vandaag weer een “wat geef ik uit in een week post” en ik erger me er echt schots en scheef aan. Elke keer als ze zo een blog plaatst dan is het “ja dit is niet standaard want ik heb iets geks gedaan”. Hoezo plaats je dan niet gewoon een andere gemiddelde week? Of erken dat je gewoon bizar veel geld altijd uitgeeft (en good for you dat het kan). Nu een week waarin ze 1529,52 euro uitgegeven heeft omdat ze ruim 760 euro’s aan BHs uitgegeven heeft.
“In de avond gaan we uit eten en daar reken ik 150 af inclusief fooi.”
Chapeau meit
Maar ook 86.15 bij de AH, voor een hapjes avond op de hotelkamer. Hoort ook niet bij een gemiddelde week maar ik ben dan wel benieuwd hoeveel hapjes ze heeft gekocht!
Ja dat viel me op. En ook de hoeveelheid boeken. En andere uitjes zoals: bioscoop kaartjes, theather kaartjes, de kapper. Dat noemt ze uberhaupt allemaal niet als bijzonder terwijl. En in die volle 1529 nauwelijks iets aan vaste lasten voorbij komt. J
Maar zelfs zonder dat is t 750 per week, is ook gewoon heel veel.
86 euro voor wat hapjes bij AH? Wat koop je dan? En voor hoeveel personen?
Er zijn zat gezinnen die nog minder te besteden hebben voor hun weekboodschappen
Mijn hemel ze geeft in een week uit wat ik in drie maanden doe en dan ben ik niet eens arm ofzo Er zijn hele weken bij dat ik 0 euro uitgeef. Alleen mijn vriend die boodschappen doet van de gezamenlijke boodschappenrekening
Zelfs al zou je bh’s van 100 euro kopen, hoezo heb je er ineens 7 nodig?? Zoveel vragen…
Mijn god wat zij in een week uitgeeft is voor veel mensen een maandsalaris.
Hoezo verdienen die lui ook nog steeds exorbitant veel geld. Vroeger volgde ik haar nog, maar op den duur was het geen klap meer aan. Maar blijkbaar is ze voor velen nog zeer relevant?
Ik zou denken een hele goede fles wijn ofzo maar ze drinkt niet dus dan vind ik het ook wel heel knap.
Ik ga BH’s shoppen en reken 763 af.
Dat heeft wat context nodig, haha. Iets meer dan een jaar geleden kocht ik voor het laatst bh’s en die zijn helaas door het afvallen allemaal te groot geworden. Ik paste niks meer en besloot naar Famke C in Leeuwarden te gaan, een lingeriezaak waar ze echt een fitting doen en alle tijd voor je hebben. Dat was trouwens echt mega fijn. Ik wilde echt weer een fijne voorraad bh’s hebben, ook sport bh’s, zodat ik niet elke keer ‘moet wachten tot de was gedaan is’ tot ik weer een fijne bh aan kan, haha (je kent het wel). En dus kocht ik er… 11. Haha. Waarvan dus een aantal sport bh’s en ik kocht ook 3 bijpassende broekjes. Nogal een bedrag, maar ik kan weer even vooruit en ben mega blij met deze perfect zittende en mooie bh’s.
Haha even wat context je kent het wel haha al een jaar geen bh’s gekocht haha
Edit: het dikgedrukte schrijft Cynthia dus hé, niet ik.
haha!
Een heel jaar wauw ja dan heb je er wel 11 nodig haha.
Ik heb nog nooit in mijn leven 11 beha’s gehad en ik draag niet eens dure beha’s. Je hoeft ze toch niet elke dag te wassen?
Wat is ze lekker gewoon gebleven he…
De sokken, haha.