Het influencertopic #22

Love het woord yupception!

4 likes

Rijk en Monica hebben besloten te stoppen met daten na een weekend weg te zijn gegaan wat in Rijks woorden “perfect” was

Vraag me dan toch zoooo erg af hoe je na zo’n leuk weekend samen dan die beslissing kan maken. Maar daar zullen we nooit achterkomen😄

3 likes

Ik gok dat Rijk deze beslissing niet zelf gemaakt heeft haha

28 likes

Hij zegt wel dat ie het zelf heeft uitgemaakt omdat er in de perfecte vakantie iets ontbrak. Uh, sure bro

9 likes

wist niet dat zij aan het daten waren ew wat een saai koppel (past wel bij elkaar)

9 likes

Dat stukje snapte ik niet, ging dat niet over zijn relatie die een jaar duurde? Of ik word doof maar verstond dit niet zo goed

8 likes

Ja volgens mij ging dat indd over een vorige relatie

3 likes

Ah heb ik verkeerd gelezen

4 likes

Wat een idioot van een vent is het toch, die heeft echt niets beters te doen.

3 likes

Nee het ging en over een vorige relatie en over een weekend met monica

5 likes

Zag laatst een filmpje van een situatie op het vliegveld, leek net een veilinghuis. Maatschappij moest nog van twee mensen af en bleef bedragen omroepen. Bij 3k ging de laatste overstag. :star_struck:

13 likes

Hahaa voor 3k zou ik zelfs een maand wachten tot m’n volgende vlucht :sob:

32 likes

Ja die filmpjes zijn leuk, altijd kut voor iedereen als mensen al voor minimale bedragen het aanbod aannemen; die prijzen kunnen echt keihard oplopen als niemand zich aanmeld.

10 likes

Cynthia heeft vandaag weer een “wat geef ik uit in een week post” en ik erger me er echt schots en scheef aan. Elke keer als ze zo een blog plaatst dan is het “ja dit is niet standaard want ik heb iets geks gedaan”. Hoezo plaats je dan niet gewoon een andere gemiddelde week? Of erken dat je gewoon bizar veel geld altijd uitgeeft (en good for you dat het kan). Nu een week waarin ze 1529,52 euro uitgegeven heeft omdat ze ruim 760 euro’s aan BHs uitgegeven heeft.

31 likes

“In de avond gaan we uit eten en daar reken ik 150 af inclusief fooi.”
Chapeau meit :clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3::clap:t3:

32 likes

Maar ook 86.15 bij de AH, voor een hapjes avond op de hotelkamer. Hoort ook niet bij een gemiddelde week maar ik ben dan wel benieuwd hoeveel hapjes ze heeft gekocht!

9 likes

Ja dat viel me op. En ook de hoeveelheid boeken. En andere uitjes zoals: bioscoop kaartjes, theather kaartjes, de kapper. Dat noemt ze uberhaupt allemaal niet als bijzonder terwijl. En in die volle 1529 nauwelijks iets aan vaste lasten voorbij komt. J

4 likes

Maar zelfs zonder dat is t 750 per week, is ook gewoon heel veel.

9 likes

86 euro voor wat hapjes bij AH? Wat koop je dan? En voor hoeveel personen?
Er zijn zat gezinnen die nog minder te besteden hebben voor hun weekboodschappen

12 likes

Mijn hemel ze geeft in een week uit wat ik in drie maanden doe en dan ben ik niet eens arm ofzo :see_no_evil: Er zijn hele weken bij dat ik 0 euro uitgeef. Alleen mijn vriend die boodschappen doet van de gezamenlijke boodschappenrekening :joy:

10 likes