Ik wilde net zeggen ik heb pas geleden voor mijn gevoel echt hetzlefde gedaan als Cynthia, ik kon al mijn oude beha’s niet meer aan, ging nieuwe kopen inclusief sportbeha en bikini en had voor mijn gevoel echt flink geld uitgegeven, maar ik kwam op 300 euro haha. Wie heeft er nou 11 beha’s nodig??
Hahha ja ik denk ook niet dat deze uitdrukking bestaat bij nader inzien.
En helemaal niet als je kennelijk de ervaring hebt opgedaan dat schommelingen in je gewicht ze allemaal onbruikbaar maken
Ik koop ook altijd 11 bh’s in 1x haha
Zo normaal. Haha
Ja dat vond ik ook bijzonder. Volgens mij valt ze nog steeds af dus wellicht zijn die 11 bh’s over een paar maanden weer te groot.
Ik vind het ergens wel leuk dat ze dit gewoon online zet. Ze kan volgens mij op haar vingers natellen dat men hier wat van gaat vinden en toch is ze er transparant over. Vind wel die uitleg over de BH’s een beetje grappig want ik krijg wel het idee dat zij denkt dat de gemiddelde lezer bij het lezen van die uitleg zoiets zal hebben van ‘Oooo maar dan is het logisch dat je 11 BH’s koopt voor 763 euro’.
Was ook wel nieuwsgierig naar de hapjesavond voor meer dan 86 euro. Als ze naar een traiteur geweest was zou ik het begrijpen maar wat koop je dan in hemelsnaam voor zoveel geld aan (naar ik aanneem aangezien ze op een hotelkamer zitten min of meer kant en klare) hapjes.
Er is toch van de champagne? Misschien een fles Moët gekocht en daar die hapjes bij, dan kom je er wel.
50 van die bakjes van 3 voor 5 euro
Ik kan me voorstellen dat dit echt wel klopt… Dit is deze dagen ( helaas ) toch en niet zo overdreven ? Wat olijfjes, dips, etc… wat drank erbij ( zonder alchohol is het ook duur ). Komt je zo aan…
De ‘context’ die ze geeft praat precies niks goed om 11 bh’s in 1x te moeten kopen
Nu wel hoor, ik ga dit voortaan zeggen. Vind het een verbetering.
Tenzij je stukken kaas van een tientje per stuk koopt haal je dit toch nooit?!
Misschien zitten ze allebei lekker aan een blok kaas van een kilo te knabbelen
Ja maar dan heb ik bij wijze van spreken wel voor een hele week aan hapjes voor twee personen van dat bedrag. Ik geloof nooit dat ze dat in een avond op krijgt
Het is inderdaad echt duur tegenwoordig maar ik hou echt van borrelen dus ik koop regelmatig allerlei hapjes maar zou echt niet weten hoe je met 2 personen 86 euro aan AH-hapjes opmaakt, tenzij je zoals @Daelyss zegt een fles Moet erbij koopt. Maar aangezien Cynthia zeer zelden alcohol drinkt ga ik daar niet vanuit. Ik bedoel dit trouwens ook niet als een soort OMG 86 euro aan hapjes want besteed zelf ook graag m’n geld aan lekker eten maar ik ben gewoon echt nieuwsgierig naar wat ze dan aan boodschappen gedaan heeft. Ik zie nu zoals @Luzarl zegt gewoon echt een tas met 50 van die 3 voor 5 euro bakjes voor me.
Oké call me crazy maar ik heb vertraging met de trein en m’n koptelefoon is leeg, dus ik heb via de AH app even een “think like Cynthia” shopsessie gedaan met Looye honing tomaten, Fishtale tonijnsalade, Tyrell chips, dure gedroogde ham, gerookte zalm, een luxe kaasplateau, olijven, lijnzaadcrackers, zeewier chips en Lindt chocolaatjes toe. Met als drank opties wat alcoholvrij bier, alcohol vrije wijn en een 6pack Crodino (vind ik haar wel het type voor) en wat blijkt? Je komt als je niet op de kleintjes hoeft te letten vrij makkelijk aan dat bedrag
Zo. Ga ik nu weer normaal doen.
Ik vind 11 bh’s waaronder een aantal sportbh’s helemaal niet veel? Wel een hoog bedrag om in 1 keer uit te geven ja maar qua aantallen zal ik dat minsten in de kast hebben liggen. Ik wil gewoon vooruit kunnen en niet om de paar dagen moeten wassen.
Ach het is allemaal persoonlijk. Ik heb nul beha’s en ik leef ook nog
Betere optie eigenlijk!
Als je naar een goeie luxe kaaswinkel gaat kom je er snel aan. Maar zoiets maar je niet op op een avond.
Goh ja ik geloof dat wel, waarom zou ze daar over liegen ook ?