Deze ken ik nog niet (je bedoelt groen en geel)
Ontopic: belachelijk, ik las snel en toen dacht ik dat het om een maand ging
Deze ken ik nog niet (je bedoelt groen en geel)
Ontopic: belachelijk, ik las snel en toen dacht ik dat het om een maand ging
Ik zou denken een hele goede fles wijn ofzo maar ze drinkt niet dus dan vind ik het ook wel heel knap.
Ik ga BH’s shoppen en reken 763 af.
Dat heeft wat context nodig, haha. Iets meer dan een jaar geleden kocht ik voor het laatst bh’s en die zijn helaas door het afvallen allemaal te groot geworden. Ik paste niks meer en besloot naar Famke C in Leeuwarden te gaan, een lingeriezaak waar ze echt een fitting doen en alle tijd voor je hebben. Dat was trouwens echt mega fijn. Ik wilde echt weer een fijne voorraad bh’s hebben, ook sport bh’s, zodat ik niet elke keer ‘moet wachten tot de was gedaan is’ tot ik weer een fijne bh aan kan, haha (je kent het wel). En dus kocht ik er… 11. Haha. Waarvan dus een aantal sport bh’s en ik kocht ook 3 bijpassende broekjes. Nogal een bedrag, maar ik kan weer even vooruit en ben mega blij met deze perfect zittende en mooie bh’s.
Haha even wat context je kent het wel haha al een jaar geen bh’s gekocht haha
Edit: het dikgedrukte schrijft Cynthia dus hé, niet ik.
haha!
Een heel jaar wauw ja dan heb je er wel 11 nodig haha.
Ik heb nog nooit in mijn leven 11 beha’s gehad en ik draag niet eens dure beha’s. Je hoeft ze toch niet elke dag te wassen?
Wat is ze lekker gewoon gebleven he…
De sokken, haha.
Ik wilde net zeggen ik heb pas geleden voor mijn gevoel echt hetzlefde gedaan als Cynthia, ik kon al mijn oude beha’s niet meer aan, ging nieuwe kopen inclusief sportbeha en bikini en had voor mijn gevoel echt flink geld uitgegeven, maar ik kwam op 300 euro haha. Wie heeft er nou 11 beha’s nodig??
Hahha ja ik denk ook niet dat deze uitdrukking bestaat bij nader inzien.
En helemaal niet als je kennelijk de ervaring hebt opgedaan dat schommelingen in je gewicht ze allemaal onbruikbaar maken
Ik koop ook altijd 11 bh’s in 1x haha
Zo normaal. Haha
Ja dat vond ik ook bijzonder. Volgens mij valt ze nog steeds af dus wellicht zijn die 11 bh’s over een paar maanden weer te groot.
Ik vind het ergens wel leuk dat ze dit gewoon online zet. Ze kan volgens mij op haar vingers natellen dat men hier wat van gaat vinden en toch is ze er transparant over. Vind wel die uitleg over de BH’s een beetje grappig want ik krijg wel het idee dat zij denkt dat de gemiddelde lezer bij het lezen van die uitleg zoiets zal hebben van ‘Oooo maar dan is het logisch dat je 11 BH’s koopt voor 763 euro’.
Was ook wel nieuwsgierig naar de hapjesavond voor meer dan 86 euro. Als ze naar een traiteur geweest was zou ik het begrijpen maar wat koop je dan in hemelsnaam voor zoveel geld aan (naar ik aanneem aangezien ze op een hotelkamer zitten min of meer kant en klare) hapjes.
Er is toch van de champagne? Misschien een fles Moët gekocht en daar die hapjes bij, dan kom je er wel.
50 van die bakjes van 3 voor 5 euro
Ik kan me voorstellen dat dit echt wel klopt… Dit is deze dagen ( helaas ) toch en niet zo overdreven ? Wat olijfjes, dips, etc… wat drank erbij ( zonder alchohol is het ook duur ). Komt je zo aan…
De ‘context’ die ze geeft praat precies niks goed om 11 bh’s in 1x te moeten kopen
Nu wel hoor, ik ga dit voortaan zeggen. Vind het een verbetering.
Tenzij je stukken kaas van een tientje per stuk koopt haal je dit toch nooit?!
Misschien zitten ze allebei lekker aan een blok kaas van een kilo te knabbelen
Ja maar dan heb ik bij wijze van spreken wel voor een hele week aan hapjes voor twee personen van dat bedrag. Ik geloof nooit dat ze dat in een avond op krijgt