Het is inderdaad echt duur tegenwoordig maar ik hou echt van borrelen dus ik koop regelmatig allerlei hapjes maar zou echt niet weten hoe je met 2 personen 86 euro aan AH-hapjes opmaakt, tenzij je zoals @Daelyss zegt een fles Moet erbij koopt. Maar aangezien Cynthia zeer zelden alcohol drinkt ga ik daar niet vanuit. Ik bedoel dit trouwens ook niet als een soort OMG 86 euro aan hapjes want besteed zelf ook graag m’n geld aan lekker eten maar ik ben gewoon echt nieuwsgierig naar wat ze dan aan boodschappen gedaan heeft. Ik zie nu zoals @Luzarl zegt gewoon echt een tas met 50 van die 3 voor 5 euro bakjes voor me.
Oké call me crazy maar ik heb vertraging met de trein en m’n koptelefoon is leeg, dus ik heb via de AH app even een “think like Cynthia” shopsessie gedaan met Looye honing tomaten, Fishtale tonijnsalade, Tyrell chips, dure gedroogde ham, gerookte zalm, een luxe kaasplateau, olijven, lijnzaadcrackers, zeewier chips en Lindt chocolaatjes toe. Met als drank opties wat alcoholvrij bier, alcohol vrije wijn en een 6pack Crodino (vind ik haar wel het type voor) en wat blijkt? Je komt als je niet op de kleintjes hoeft te letten vrij makkelijk aan dat bedrag
Zo. Ga ik nu weer normaal doen.
Ik vind 11 bh’s waaronder een aantal sportbh’s helemaal niet veel? Wel een hoog bedrag om in 1 keer uit te geven ja maar qua aantallen zal ik dat minsten in de kast hebben liggen. Ik wil gewoon vooruit kunnen en niet om de paar dagen moeten wassen.
Ach het is allemaal persoonlijk. Ik heb nul beha’s en ik leef ook nog
Betere optie eigenlijk!
Als je naar een goeie luxe kaaswinkel gaat kom je er snel aan. Maar zoiets maar je niet op op een avond.
Goh ja ik geloof dat wel, waarom zou ze daar over liegen ook ?
Ik heb denk ik vier bhs in gebruik en dan nog een stuk of vijf sportbhs en ik sport gemiddeld 5x in de week. Ik snap echt niet waar je er 11 voor nodig hebt als je minder sport?
Wat is eigenlijk het duurste (etens) item bij de albert heijn?
Tartaar ofzo?
Safraan is ook heel duur /kg
Ik keek even snel. Ik denk dat het de bavette en de cote du boeuf het zijn. Ze zijn beide boven de dertig euro
Misschien moeten we het bonnetje vragen
Ik zag de titel en ik was al te vermoeid om het artikel te lezen. Deze samenvatting
Oh ik weet dit niet meer, waar ging dit over?
Oh een etentje van heel veel geld Ofzo? En iemand die vreemdging?
Cynthia is op vakantie en zegt meerdere keren per dag op insta dat het zoooooo geweldig en fantastisch en alles is en ik dacht al, wat is dit voor bewijsdrang en waarom is het nodig dit zo vaak te zeggen? Nu zie ik dat ze door dat hotel is uitgenodigd en komt het meteen super nep over allemaal
En die ene keer dat iemand zei dat ze naast mascha had gezeten in de seafood bar en toen plaatste ze als bewijs de bon en toen gingen mensen raar reageren omdat er cola en fanta was besteld ipv gewoon een spa rood
Jade Anna en Myron hebben weer een nieuw verdienmodel: Rise & Thrive, een journal app. 40 euro per jaar.
Ja, het is bijna knap
Er zijn ook mensen die geld betalen voor nieuwsbrief van Mascha
Aan deze app zou je nog iets kunnen hebben. Snap dat commentaar nooit zo goed, kost toch ook gewoon geld om een app te ontwikkelen en te onderhouden.
Oh girl, je hebt wat hoofdstukken gemist.