Ik heb denk ik vier bhs in gebruik en dan nog een stuk of vijf sportbhs en ik sport gemiddeld 5x in de week. Ik snap echt niet waar je er 11 voor nodig hebt als je minder sport?
Wat is eigenlijk het duurste (etens) item bij de albert heijn?
Tartaar ofzo?
Safraan is ook heel duur /kg
Ik keek even snel. Ik denk dat het de bavette en de cote du boeuf het zijn. Ze zijn beide boven de dertig euro
Misschien moeten we het bonnetje vragen
Ik zag de titel en ik was al te vermoeid om het artikel te lezen. Deze samenvatting
Cynthia is op vakantie en zegt meerdere keren per dag op insta dat het zoooooo geweldig en fantastisch en alles is en ik dacht al, wat is dit voor bewijsdrang en waarom is het nodig dit zo vaak te zeggen? Nu zie ik dat ze door dat hotel is uitgenodigd en komt het meteen super nep over allemaal
En die ene keer dat iemand zei dat ze naast mascha had gezeten in de seafood bar en toen plaatste ze als bewijs de bon en toen gingen mensen raar reageren omdat er cola en fanta was besteld ipv gewoon een spa rood
Jade Anna en Myron hebben weer een nieuw verdienmodel: Rise & Thrive, een journal app. 40 euro per jaar.
Ja, het is bijna knap
Er zijn ook mensen die geld betalen voor nieuwsbrief van Mascha
Aan deze app zou je nog iets kunnen hebben. Snap dat commentaar nooit zo goed, kost toch ook gewoon geld om een app te ontwikkelen en te onderhouden.
Oh girl, je hebt wat hoofdstukken gemist.
Moet je serieus betalen voor die nieuwsbrief? Ik dacht dat dat gratis was
Ik ben (naar mijn weten⦠:)) gratis geabonneerd!
Ja ik ben ook geabonneerd maar betaal ook niks hoor! Ze heeft er wel affiliatie linkjes in zitten, maar verder niet.
Excuuuuse me, bij andere influencers is het wel betaald dus daar ging ik even vanuit.
Bij wie dan? Ik wil daar even naar kijken hahah
Ja klopt ook wel hoor, misschien ben ik ook gewoon journal-moe. Zie dit ook steeds voorbij komen bij Noor Oostenveld. Dat in combi met een soort jaloezie dat zij zo āmakkelijkā telkens ergens geld mee kunnen verdienen, net als Cynthia met haar afvalcursus. Ik zet mn zure-modus weer uit š«
Is haha haar stopwoordje?
En wat fijn dat ze weer een training gaat geven voor haar werk. Thank god heeft ze een boek besteld zodat ze zich kan inlezen.
Die fase is al gepasseerd. Ze is nu dingen alleen doen en hoe viel ik zoveel kg af zonder dieet en nog wat random onderwerpen waar ze zich wel 2 avonden in heeft verdiept influencer.