Ja precies! Ik vraag me ook af wat hij anders had gewild? Hij kreeg compensatie, eten, verblijf, vervoer en een vervangende vlucht. Is al eerder gezegd dat hij dat allemaal kreeg, maar ik ben bijna benieuwd naar zijn antwoord
Echte Brammies in de jungle ofzo
Haha ik vond dat ook heel fake, die kan je gewoon zelf verzinnen. Ik zou het wel weten ("@Hihalarisch hoe kom jij aan dat geweldige gevoel voor humor???" bijv)
Vind trouwens wel dat Bram leuk kan editen en daarom kijk ik best regelmatig
Bram en Bonnie in de jungle bekt wel lekker.
Ik kijk nooit Bonnie maar keek net ff, maar is haar nieuwe kin nou weer weg? Want ze ziet er weer precies zo uit als voor die ingreep?
waren/zijn tijdelijke fillers.
Bram en Bonnie in ter Apel
wie?
Mijn handen gaan dan echt jeuken om die muur barbie-/ zuurstokroze te schilderen. ![]()
Styleandsugar. Meer een interieur/mommy influenza
Dit is toch gewoon sarcastisch? ![]()
Dat mag ik hopen ja ![]()
Ik denk van niet eerkijk gezegd? 🫣
Nee helaas niet. Haar hele huis is in zulke tinten, dus ik vrees echt dat ze dit meent.
Ah Ravechel is weer herenigd met haar - ik verzin dit niet- raverhelft. Ja meid nu weten we wel dat je niet vies bent van een pilletje in je mik, we get it, stop maar…
Heerlijk, mijn ultieme cringe, ravechel op stap!
Ik heb haar vrijdag gezien, was namelijk ook op het festival. De beelden op insta: non-stop aan het raven (= leven). Hoe ik haar zag: zittend op een bankje non-stop op haar telefoon
Ik ga natuurlijk ook wel eens ff zitten maar vond het contrast met insta wel grappig. De stories moesten natuurlijk meteen gedeeld worden #allesvoordegram
Hahaha wat een grap. Maar was dit toevallig een momentopname of zat ze de hele avond veel?
Ik vind Bonnie echt superknap in die foto’s/filmpjes van het feestje van Nick