Moet je serieus betalen voor die nieuwsbrief? Ik dacht dat dat gratis was
Ik ben (naar mijn weten… :)) gratis geabonneerd!
Ja ik ben ook geabonneerd maar betaal ook niks hoor! Ze heeft er wel affiliatie linkjes in zitten, maar verder niet.
Excuuuuse me, bij andere influencers is het wel betaald dus daar ging ik even vanuit.
Bij wie dan? Ik wil daar even naar kijken hahah
Ja klopt ook wel hoor, misschien ben ik ook gewoon journal-moe. Zie dit ook steeds voorbij komen bij Noor Oostenveld. Dat in combi met een soort jaloezie dat zij zo ‘makkelijk’ telkens ergens geld mee kunnen verdienen, net als Cynthia met haar afvalcursus. Ik zet mn zure-modus weer uit 🫠
Is haha haar stopwoordje?
En wat fijn dat ze weer een training gaat geven voor haar werk. Thank god heeft ze een boek besteld zodat ze zich kan inlezen.
Die fase is al gepasseerd. Ze is nu dingen alleen doen en hoe viel ik zoveel kg af zonder dieet en nog wat random onderwerpen waar ze zich wel 2 avonden in heeft verdiept influencer.
Ga nog liever een week naar Walter.
Die heeft mooi aan tafel gezeten met die mensen van haar retreat en bij een goed glas wijn even een businessplan voorgesteld. Interesselijst my ass
Of naar lowlands 3 dagen voor een doezoe
1800 euro??? Dat was mijn maandsalaris een half jaar geleden pfff
En daar komt de vlucht nog bij!
Ik ging even kijken bij de locatie, maar het lijkt inderdaad alsof ze voornamelijk zweverige influencers trekken en de eigenaren zijn nu aan het microdosen met truffels
Wel echt een prachtige plek, wauwie!
Wat een leven als dit je verdienmodel is. Eerst gratis een week ergens chillen en vervolgens zorg je ervoor dat je later in het jaar niet alleen nog een week gratis terug kan maar er dan zelfs geld aan verdient.
Op deze manier kan ik ook wel snacks halen van 86 en 11 bh’s voor 700 euro
Ik heb echt spijt dat ik ooit die planner van haar heb gekocht…wat een geldwolf is zij toch.
Geldwolf? Haar baan is dingen aanprijzen zodat anderen het kopen.
Ze ziet echt overal een verdienmodel in en is ook altijd (de zelfbenoemde) expert. Volgens mij echt iets dat ze heeft geleerd tijdens zo’n ~CoAcHinG~ sessie van dat rare bevriende stel.
Vind het ook zo vreemd dat ze in haar story zegt: “het lijkt me zo tof om dit samen met jou te doen!”.
Meidddd het is helemaal niet tof om met mij op vakantie te gaan!
Ja in dit geval met het hotel wel… maar geld slepen uit haar zogenaamde expertise in sober leven en afvallen vind ik echt te ver gaan hoor. Misschien is als influencer je besef dat je niet overal geld mee kan verdienen wel weg omdat je idd met alles -zoals een weekje in een hotel verblijven- al geld kan verdienen. Ik ben zelf niet zo van die ‘money mindset’