Wat een jaloezie zeg. Cynthia heeft geen kinderen. Ik betaal dat in een week aan kinderopvang maar ja dat is dan weer mijn keuze.
Was het maar zoš
De kale kamerprijs is natuurlijk wel iets anders dan een compleet programma met eten, activiteiten, vervoer etc.
Ik zou graag een paar honderd euro betalen om niet met Cynthia te hoeven praten.
10000% dat tweede.
Jaa en hoog/ laag seizoen etc.
Ja november zal een stuk goedkoper zijn dan april
Als je op hun eigen site kijkt is april nu goedkoper dan november per nacht.
Dan moet Cynthia maar snel boeken haha
Het is een mooie plek. Ook voor het hoogseizoen zijn de prijzen nu nog laag. Het is alleen nog wel een uitdaging om er te komen. Ze hebben een uitgebreide routebeschrijving op de site staan en je moet het laatste kwartier over een zandweg door de bergen.
Zoān retreat lijkt me oprecht heerlijk, ik heb er alleen geen 1800 euries voor over
Gaat de huismuts of moet ik zeggen ravechel nu serieus voor 48 uur naar CuraƧao?
Ja ze vliegt ipb volgens mij. En aangezien ze samen op de foto met een van de stewardessen staat ga ik ervan uit dat ze met haar meereist. Dus ze vliegt met haar mee en ook weer terug. En dat duurt 48 uur.
Volgens mij had Co het er in de vlog over dat Rachel op flitsbezoek zou komen (kraambezoek). Dus zou me niks verbazen idd
Ja ze kan dus met een stewardess mee IPB (indien plaats beschikbaar). Dus die vlucht naar CuraƧao gaat sowieso en Rachel staat dan op een soort reservelijst als er een stoel vrij is. Maar dat weet je dus maar heel kort van tevoren.
Zijn er meer die de vlogs van Emily Canham volgen? Ik krijg bijna het idee dat zij en James niet meer samen zijn. Heb ik iets gemist? In haar laatste vlog heeft ze ook een reactie dat ze āshined in haar single eraā.
Ze volgen elkaar ook niet meer op instagram zag ik.
Ah thanks! Die had ik niet helemaal gezien. Zal even terugkijken.
ja en ze schijnt nu weer met haar ex Jake Boys te zijn. ik volg haar topic op tattle.life (waar ze echt tering haatdragend zijn trouwens maar oke )
Ken ik niet, is dat een beetje zoals Guru Gossip vroeger was? Die mensen waren ook altijd extreem haatdragend