Het influencertopic #22

Ja, volgens mij wel. Ik vond Guru ook erg, heeft voor mij wel eens YouTubers verpest (/m’n ogen geopend waarschijnlijk) die ik eerder graag volgde.

4 likes

ja al gaat tattle volgens mij voornamelijk over britse influencers

5 likes

Vergeleken met Tattle zijn wij echt een vredelievend groepje schattige kantoortrutten🥰

12 likes

Ik vond ze daar echt te heftig. YouTuber die ik volgde jaren geleden noemden ze daar standaard dik, vies, walgelijk, haar vriend hield niet echt van haar maar alleen haar geld, op een gegeven moment ging het zelfs zo ver dat ze zeiden dat ze geen enkele waarde had en net zo goed dood kon zijn.

4 likes

Oh hier ga ik me in verdiepen haha.

6 likes

erger dan de suicidale wijven hier?

9 likes

Ik heb een aantal keer op Tattle in het topic over Anna Bey gelezen maar vond ze ook te haatdragend. En als iemand iets postte dat nog enigszins positief was werd diegene direct gewantrouwd want “zal wel Anna Bey zelf zijn met een nep account”. Het leek wel de missie van die mensen om het leven van de desbetreffende YouTuber kapot te maken.

3 likes

Que?

9 likes

Dit zei monica geuze ooit over het forum, ik weet alleen niet meer waarom

6 likes

Oh wauw :joy: genoeg op aan te merken maar dat is dan de belediging waar je mee komt? :thumbsup:

10 likes

Nou ja volgens mij was er op dat moment wel echt iemand die suïcidaal was :grimacing: maar ik weet de details niet meer

6 likes

Ja we hadden dat gedeelde account toch, GrootGeheim oid, dat je kon gebruiken voor biechten. En daar waren een paar keer in korte tijd forummers geweest die aangaven suicidaal te zijn

4 likes

oh ik dacht dat ze dat gewoon als random belediging zei omdat we over haar praatten. zou ze dan het hele forum afgespeurd hebben?

9 likes

Nee ik vond dat wel heel toevallig toen :nerd_face: dat weet ik nog wel

7 likes

Dat was toch Jamie Li?

3 likes

Ja? Ik dacht monica

3 likes

Jamie was van de zure kantoor trutten.

10 likes

Oh god ja

3 likes

Jade Anna heeft laatst 2 kittens genomen en zij is zelf zowat wekelijks op vakantie. Ze is nu 1 dag terug van mallorca en nu alweer aan het inpakken voor een midweek weg. Van wat ik zie gaat het echt elke week zo. Ik snap dan echt niet waarom je 2 kittens neemt als je zelf vrijwel altijd weg bent. Volgensmij passen er wel vaak mensen op en wordt er goed voor ze gezorgd, maar in mijn hoofd matcht dat gewoon echt niet.

31 likes

Die tiktok van Nick (van Bonnie) en de manager van de Dirk :rofl:

12 likes