Ik vind dit zelf ook heel bizar. Ik zou echt kapot gaan van schuldgevoel.
Ik heb vooral bewondering voor de omgeving van zulke frequent flyers dat er áltijd mensen alle tijd en wil van de wereld hebben om op hun katten en honden te passen, boffen ze echt mee hoor.
Ze is 18. Achttienjarigen zijn per definitie achterlijk.
Ze is 19 inmiddels.
Ik vind het een aardige en ondernemende meid maar elke keer als ik haar in een vlog zie (van haarzelf of van haar vriend of wie dan ook) snap ik niet waarom ze nou zo bijzonder zou moeten zijn, of iemand waar meiden tegenop moeten kijken. 5 outfitjes op 1 dag in Mallorca terwijl de bomen uit de straat waaien, en dan vooral die debiele vriend van haar die dan beweert dat ze in “de hel” zijn beland.
Maar ze beweren telkens heus wel nog normaal te zijn hoor, terwijl ze hun volgende vlucht naar Dubai boeken.
Ik denk dat dit precies de reden is dat jonge meiden tegen hen opkijken. Hun lifestyle met al dat reizen, dure spullen etc. is een droom voor scholieren/studenten. En die kijken er gewoon lekker oppervlakkig naar (wat ook wel bij die leeftijd hoort).
Dat idd. 19 is (dik) een decennium geleden voor de meesten van ons. Stel jezelf voor op die leeftijd, niet zoals je nu bent met een ontwikkelde cortex en al je levenservaring die je hebt opgedaan in je twenties. Maar vers van de middelbare school. Wij waren toen ook niet zo bezig met het klimaat en consumeren. Ik vloog toen rustig 3x per jaar, citytrips, shoppen, jong zijn. Nu overweeg je dingen meer, maar ik vind dat Jade voor een meisje van 19 (vind ik hetzelfde als 18, nog een puppy) dat al sinds haar 14e is gegroomed door een veel oudere heel rijke en bekende YouTuber, best goed gelukt is hoor. Zit weinig kwaads bij, maar ze is een tikkeltje onbeholpen qua tact (een kontfoto plaatsen bij een caption dat haar kat was overleden en ze verdrietig was) en een leven buiten consumeren leven.
Nou dit dus. Ik vind het al erg als ik 1 nachtje weg ga. En dan naast al het reizen is ze ook nog regelmatig bij Gio, hele dagen weg etc. Neem dan geen huisdieren als je toch niet thuis bent voor ze.
Ik vind Jade Anna verder leuk om te volgen, het is een leuke meid en ze is inderdaad nog jong. Maar ook op mijn 19e ging ik niet zo om met mijn dieren haha.
Nou Cynthia geeft aan dat er interesse is voor haar selfcare retreat, dus ze gaat het gewoon doen. Ze heeft maar 10 plekjes, dus run run run!
Enige en laatste kans!!!
Naahww Teske en Mert verwachten hun tweede kindje!
Edit: linkje doet het niet, maar lief filmpje op hun instagram
Wat leuk
Ik vind Teske en Mert zoo’n leuke chille vibe hebben.
Ooh dat filmpje
ja eens ik vind hun zelfs leuk met een kind (maar jammer dat ze hem laten zien idd)
Het is echt broedseizoen ofzo? Elke influencer heeft net een kind of is zwanger.
Teske is weer zwanger
Doe even normaal.
Jaloers?
Wow dit zei ik altijd in 2havo tegen mensen.
jaloezie is een ziekte, beterschap bitch xx
onze bubbel is 30+ geworden